Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Awaria Telstra pozostawia klientów w NSW i Vic w złym humorze bez obsługi przez wiele godzin we wtorek

Awaria Telstra pozostawia klientów w NSW i Vic w złym humorze bez obsługi przez wiele godzin we wtorek

Usługi Telstra są teraz ponownie dostępne online po tym, jak powodzie spowodowały rozległą awarię, która pozostawiła setki klientów bez zasięgu telefonu komórkowego przez ponad pięć godzin.

Około 500 klientów National Telecom zgłosiło utratę zasięgu telefonii komórkowej we wczesnych godzinach porannych we wtorek.

Użytkownicy Telstry w pobliżu granicy NSW i Victorii powiedzieli, że nie mają dostępu do usług mobilnych od 3 nad ranem, zgłaszając swoje skargi na Twitterze.

Mieszkańcy przygranicznych miast Wagga Wagga, Albury i Wodonga powiedzieli, że do 8 rano nie ma zasięgu na tych obszarach.

W przygranicznych miastach i okolicach mieszka ponad 100 000 osób.

Jak zauważył pewien wiktoriański, czas nie może być gorszy, ponieważ stan przygotowuje się do święta państwowego w Dzień Pucharu Melbourne.

Ponad pięć i pół godziny po zgłoszeniu powszechnej awarii rzecznik Telstra powiedział, że problem został rozwiązany.

Pomimo zalanych dróg technik z firmy Telstra był w stanie dotrzeć do uszkodzonego miejsca w południowej NSW i podłączyć generator.

Rzecznik firmy telekomunikacyjnej powiedział, że problemy zostały spowodowane przez powodzie.

„Awaria zasilania w Borowa i awaria kabla w pobliżu Adelong zakłócają usługi Telstra w południowej Nowej Południowej Walii i północnej Wiktorii” – powiedział rzecznik firmy we wtorek rano.

„Uważa się, że oba są związane z powodziami”.

Bateria zapasowa w Boorowa w południowej Nowej Południowej Walii utrzymywała usługi aktywne przez całą noc, ale rzecznik Telstra niestety powiedział, że skończyły się około 3 nad ranem.

„Współpracujemy z firmą energetyczną, aby przywrócić usługi online, a technicy pilnie starają się znaleźć drogę do tego obszaru, ale wiele dróg zostało zalanych”, oświadczenie dla NCA NewsWire przeczytało we wtorek rano.

W związku z tym, że usługi zaczynają powracać do Internetu po awarii, przedstawiciel firmy Telstra przeprosił za niedogodności, jakie spowodowała dla klientów.

READ  W grudniu klimat biznesowy w Polsce pogorszył się w większości sektorów

„Wiemy, jak ważna jest możliwość pozostawania w kontakcie w tym czasie” – powiedzieli.

„Pracowaliśmy nad tym, aby wszystko wróciło do trybu online tak szybko, jak to możliwe i przepraszamy za stres spowodowany dzisiejszym rankiem”.

Awaria ma miejsce, gdy wiktorianie zmagają się z trwającymi powodziami, a większość mieszkańców ogląda aktualizacje stanowych służb ratunkowych.

Południowa Nowa Południowa Walia również znajduje się na straży powodzi po zalaniu w poniedziałek wieczorem.