Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Co człowiek stojący za iPhonem chce widzieć więcej w samochodach

Projektant Apple iPod i iPhone twierdzi, że nowoczesne ekrany dotykowe w systemie informacyjno-rozrywkowym nie mogą dorównać fizycznym przyciskom.


Sir Johnny Eve Człowiek, który zaprojektował oryginalne iMac, iPody, iPhony i iPady w ciągu 22 lat pracy na stanowisku dyrektora ds. projektowania w Apple, twierdził, że nowi nabywcy samochodów zwiększą popyt na fizyczne przyciski z tyłu w samochodowych systemach rozrywkowych.

W ostatnich latach firmy samochodowe, takie jak Tesla i Volkswagen, stopniowo usuwały fizyczne kluczyki z wnętrza swoich samochodów, zastępowały je przyciskami dotykowymi lub przenosiły większość elementów sterujących na centralny ekran dotykowy.

Przemawiając podczas panelu dyskusyjnego na konferencji w USA – wraz z CEO Apple, Timem Cookiem i Laurene Powell Jobs (wdową po współzałożycielu Apple, Steve’u Jobsie) – powiedziała, że ​​istnieją zalety projektowania ekranów wielodotykowych, ale nabywcy samochodów . Żądaj zwrotu fizycznych kontroli.



„Myślę, że istnieją duże możliwości dla interfejsów, takich jak na przykład multi-touch [the technology allowing for pinching and zooming on phone screens],” Powiedziałem.

Ale nadal jesteśmy istotami fizycznymi. Myślę, że wahadło będzie się nieco kołysać, aby uzyskać interfejsy i produkty, które zajmą więcej czasu i będą bardziej fizycznie interaktywne”.

Najnowsza generacja systemu informacyjno-rozrywkowego Volkswagena Golfa przeniosła wszystkie elementy sterowania rozrywką i klimatyzacją na centralny ekran dotykowy.

Zapytany przez koordynatorkę panelu – dziennikarkę Karę Swisher – czy Eve miała na myśli samochody, były główny projektant Apple odpowiedział: „Na przykład”.



Eve została poproszona o wyjaśnienie, jak wyglądałby projekt jego samochodu, ale odpowiedział: „Wiesz, że nie mogę ci tego powiedzieć”.

W 2021LoveFrom ogłosił, że nawiązał kreatywne partnerstwo z Exor, spółką holdingową rodziny Agnelli z pakietem kontrolnym w Ferrari.



W tym czasie prezes Ferrari, John Elkann, powiedział, że LoveFrom przyczyni się do kreatywnych projektów z włoskim producentem samochodów.

„Krótko po założeniu LoveFrom zaczęliśmy rozmawiać z Jonym i Markiem o możliwościach połączenia ich światowej sławy innowacji z naszymi, w sposób uzupełniający i przyrostowy. Ferrari stanowi ekscytującą pierwszą okazję do robienia wspaniałych rzeczy razem, gdy budujemy naszą przyszłość w 2021 roku, ” powiedział Elkann w 2021 roku.

Tymczasem uważa się, że tajny projekt Apple’a dotyczący autonomicznego samochodu jest kontynuowany za zamkniętymi drzwiami, a gigant technologiczny podobno zatrudnia 5000 pracowników do pracy nad nowym samochodem elektrycznym.



Jordania Mułasz

Jordan Mulash pochodzi z Canberry / Ngounawal, a obecnie mieszka w Brisbane / Torbal. Dołączając do Team Drive w 2022 roku, Jordan pracował wcześniej dla Auto Action, MotorsportM8, The Supercars Collective, TouringCarTimes, thatCar, Wheels, Motor and Street Machine. Jordan jest ćpunem iRacingu i można go spotkać w weekendy za kierownicą Octavii RS lub przeklinać w ZH Fairlane.

Przeczytaj więcej o Jordanie Mulash LinkIkona