Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Czasy okrążeń w teście silnika Gen3 Supercars

Czasy okrążeń w teście silnika Gen3 Supercars

„Red Bull” prowadził Red Bull Ampol Racing Camaro podczas trzeciej jazdy testowej/jazdy supersamochodami Gen3. Zdjęcie: Inside Media

Obydwa zespoły homologacyjne, Dick Johnson Racing dla Forda i Triple Eight Race Engineering dla Chevroleta, wystawiły samochód na trzy „demonstracje” zaplanowane na ten weekend w Mount Panorama, gdzie sezon 2024 rozpoczyna się w przyszły weekend.

Obydwa samochody są wyposażone w czujniki momentu obrotowego, pełne podpisanie specyfikacji silnika spodziewane jest w nadchodzących dniach, a oba samochody zostały sfilmowane przy użyciu zamontowanej na dachu rurki Pitota podczas pierwszej z dwóch piątkowych sesji.

Dziś rano ekran pomiaru czasu nadal wyświetlał się, gdy Anton Di Pasquale i Brock Finney (zakładając, że kierowcy to ci sami kierowcy, co w piątkowej pierwszej sesji) rejestrowali okrążenia po piątym treningu w 12-godzinnym polu treningowym, obok Julesa Gounona w nie -zatrzymaj wyścig – Mercedes-AMG i Romain Dumas zmierzyli się z BoP w Fordzie SuperVanie.

Kierowca „Shell V-Power” w samochodzie nr 11 (DJR) był początkowo szybszy, dopóki „Red Bull” w samochodzie nr 87 (Triple Eight) nie przejął go na początku drugiej rundy w ciągu 20 minut Nokaut.

Jednak najbardziej interesujące są sektory 1 i 3, ponieważ pierwszy obejmuje prostą górską, a drugi składa się głównie z prostej Conrod.

Speedcafe odtworzyło poniżej czasy okrążeń, choć należy ostrzec, że w tych momentach mogą wystąpić różnego rodzaju dźwięki, a cenniejsze informacje można uzyskać z innych zarejestrowanych danych.

Najszybsze okrążenie Red Bulla wyniosło 2:07,5845 sekundy, a Shell V-Power 2:07,7195 sekundy.

Supercars gromadzi dane w ramach trwających prac związanych z walidacją silnika, „identyfikując ustalenia dotyczące danych”. [to] „Zostanie ono udostępnione wszystkim zespołom po zakończeniu analizy supersamochodów” – zgodnie z ogłoszeniem mistrzostw na oficjalnej stronie internetowej.

Jak donosi dziś rano Speedcafe, klasa podpisała parytet aerodynamiczny pomiędzy Mustangiem i Camaro i potwierdziła, że ​​specyfikacje nowego silnika Forda nie przekraczają zalecanego AEP (skumulowanej mocy silnika).

Czasy okrążeń: widok 3 supersamochodów Gen3

READ  Djokovic przekazał kolejne złe wieści z Ameryki
zakazać samochód kierowca Sektor 1 Sektor 2 Sektor 3 Czas okrążenia uwagi
1 11 Shell V-Power 1:43.8802 0:40,4395 0:44.0559 3:08.3756 Z rolki
1 87 czerwony Byk 1:54,9022 0:38,9951 0:46,5333 3:20.4306 Poza rolką
2 11 Shell V-Power 0:52,4499 0:34,4582 0:41,5904 2:08.4985
2 87 czerwony Byk 0:52.4020 0:34,5496 0:43.1672 2:10.1188
3 11 Shell V-Power 0:52.0864 0:34.0350 0:41,5981 2:07.7195
3 87 czerwony Byk 0:51,9414 0:34.2094 0:41,6818 2:07.8326
4 11 Shell V-Power 0:52,4555 0:34,5046 0:47.3200 3:07,6899 Na kolanach
4 87 czerwony Byk 0:51.1371 0:34.4009 0:49,6236 2:49,8897 Na kolanach
5 11 Shell V-Power 4:05.9809 0:45.2491 0:42.0758 5:23.3058 Poza rolką
5 87 czerwony Byk 3:51.0122 0:36,6384 0:47,5658 5:15.2164 Poza rolką
6 87 czerwony Byk 0:51,9606 0:34.1152 0:41,5087 2:07,5845
6 11 Shell V-Power 0:52.2853 0:34.1975 0:41,6632 2:08.1460
7 podążać*
7 podążać*
8 87 czerwony Byk 0:52.3204 0:34.3926 0:41,5884 2:08.3014
8 11 Shell V-Power 0:52,8437 0:34.8048 0:41,8808 2:09,5293
9 87 czerwony Byk 0:54.0268 0:37,3595 0:51,7719 2:23.1582 Na kolanach
9 11 Shell V-Power 0:52,8453 0:35.1538 0:47,3673 2:15.3664 Na kolanach

*Niezarejestrowany przez Speedcafe

Monitor czasu na końcu demonstracji
Monitor czasu na końcu demonstracji