Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

„Dziwny” samochód elektryczny ładowany długim przewodem zasilającym w Manly w Sydney

„Dziwny” samochód elektryczny ładowany długim przewodem zasilającym w Manly w Sydney

Parking Australia wezwał do pilnej zmiany problemu, który dotyka prawie trzy miliony rodzin w całym kraju.

Dzieje się tak po tym, jak pojawiły się obrazy ekstremalnych środków, jakie właściciel samochodu elektrycznego podjął, aby naładować swój samochód.

Obrazy i widok udostępniony przez 2GB pokazały długi pomarańczowy kabel zasilający wijący się z domu do samochodu zaparkowanego na ulicy.

Zaskakująca scena miała miejsce w piątek rano na ulicy na przedmieściach Manly.

Lina jest na tyle długa, że ​​biegnie z domu po schodach od frontu, przez podjazd, przez ogrodzenie i chodnik, zanim dotrze do drogi i samochodu.

Osłona kabla została umieszczona nad ścieżką, aby chronić drut, podczas gdy wydaje się, że jest owinięta wokół ogrodzenia, gdy nie jest używana.

To poważny problem, który dotyka miliony ludzi w całym kraju, powiedział Stuart Norman, dyrektor naczelny Parking Australia.

„Wiemy, że fracht uliczny jest problemem dla około trzech milionów australijskich rodzin” – powiedział NCA NewsWire.

„Ludzie podłączają swoje samochody w taki sam sposób, jak podłączają telefony. Od ludzi, którzy mają podjazdy i garaże, wiemy, że dokładnie to robią.

„Ale ludzie, którzy nie mają podjazdu, nie mogą tego zrobić”.

Norman powiedział, że sytuacje takie jak ta widziana w Manley mogą zostać „rozwiązane i bardzo dobrze mogą być rozwiązane”.

Zaapelował o publiczne stacje ładowania na ulicach w całym kraju, które działałyby jak parkometry, ponieważ „tak naprawdę jest”.

„Umieściłeś ładowarkę na ulicy, podobnie jak parkometr”, powiedział Norman.

„Masz wtedy program, za który ludzie płacą. Nie może być darmowy, ludzie płacą za benzynę.

„Masz ich kilka na ulicach, nie masz tylko jednego w czyimś domu. I musi to być zasób publiczny, nie może być prywatny.

„Powiąż to z egzekwowaniem, więc jeśli ktoś zostanie zbyt długo, rada będzie musiała go ukarać”.

READ  Australijskie przedmieścia przełamują trend na rynku nieruchomości

Pan Norman próbował przedstawić swoje pomysły i obawy twórcom strategii i politykom, takim jak sekretarz ds. energii Chris Bowen i przedstawiciel Till Monique Ryan.

Powiedział szczerze, że „większość z nich by się myliła”.

„Próbowaliśmy skontaktować się z przywódcami politycznymi w tej sprawie, a kilku z nich było zbyt zajętych, by się z nami spotkać” – powiedział.

„Chcemy dotrzeć do przywódców politycznych, aby powiedzieć im, jak można to zrobić, w przeciwnym razie popełnią błędy.

„Brak zrozumienia, w jaki sposób sieć dystrybucji energii elektrycznej i brak zrozumienia nawyków ludzi”.

Gospodarz śniadania 2GB Ben Fordham określił piątkowe sceny w Manley jako „dziwne” i „dziwne”.

„Aby go naładować, właściciel musiałby poprowadzić ogromny przewód zasilający ze swojej posesji na drogę” – powiedział.

„To jeden z najdłuższych przedłużaczy, jakie kiedykolwiek widziałem, i właśnie wtedy ktoś ma szczęście znaleźć park tuż za swoim domem.

Miejscowy Mark powiedział, że kable stanowią „niebezpieczeństwo”.

„Byłoby to tak samo dużym problemem, jak ryzyko potknięcia się, a także zagrożenie elektryczne dla każdego dziecka” – powiedział 2GB.

Fordham powiedział, że pokazuje problemy, jakie Australijczycy mogą napotkać wraz z rozwojem samochodów elektrycznych.

„Musimy tylko wiedzieć, w jaki sposób zamierzamy wysłać wszystkie te pojazdy w Australii” – powiedział.

„Myślę, że tylko 30 procent ludzi na mojej ulicy ma garaż, a 70 procent nie.

„Jeśli ograniczymy podjazdy i zmniejszymy liczbę garaży, będzie mniej punktów ładowania Twojego samochodu elektrycznego, który wygania go na ulice”.

Transport NSW informuje, że pojazdy elektryczne można ładować w domu, w pracy lub w różnych miejscach publicznych, takich jak autostrady i supermarkety.

Ogólnie rzecz biorąc, sprzęt do zasilania pojazdów elektrycznych poziomu 1 jest używany w domu i może trwać od pięciu do 16 godzin.

W NSW istnieje szereg publicznych stacji ładowania, z których zazwyczaj korzystają kierowcy, jeśli nie mają parkingu poza ulicą.

READ  Niepokojąca teoria stojąca za wzrostem autyzmu w Australii

Oprócz używania długich przedłużaczy, właściciele pojazdów elektrycznych są również znani z podłączania ładowarek do pobliskich słupów latarni ulicznych, które mają dla nich punkty.

Minister ds. Zmian Klimatu i Energii Chris Bowen wyraził pragnienie, aby więcej samochodów elektrycznych przybyło do Australii, aby dać społeczeństwu alternatywę dla tradycyjnych pojazdów.

„Dawanie Australijczykom lepszego dostępu do opcji, które pozwalają im nigdy więcej nie podnosić dyszy pompy benzynowej, jest dobrą miarą kosztów utrzymania” – powiedział Bowen w zeszłym miesiącu.

„Jest wielu konsumentów zainteresowanych kupnem pojazdu elektrycznego – ale nawet jeśli mają dostęp do ograniczonego dostępnego asortymentu, cena wysyła ich do modeli benzynowych lub wysokoprężnych.

„Jesteśmy w realnym niebezpieczeństwie, że staniemy się pustkowiem dla samochodów, które są drogie w eksploatacji i znajdują się w tyle globalnego pakietu”.

Absorpcja nowych, niskoemisyjnych pojazdów w Australii jest pięciokrotnie niższa niż średnia światowa, podczas gdy w całym kraju dostępnych jest tylko osiem modeli pojazdów elektrycznych.

Szef Tesli, Robin Denholm, powiedział niedawno, że Australia „przeoczyła” go, nie odgrywając głównej roli w branży samochodów elektrycznych.

„Żaden kraj nie skorzysta bardziej na przejściu świata na samochody elektryczne niż Australia… możemy być supermocarstwem w dziedzinie energii odnawialnej”. Powiedział w środę National Press Club.

„Australia jest jednym z niewielu krajów na świecie, które mają wszystkie niezbędne minerały potrzebne do produkcji akumulatorów litowo-jonowych.

„Australii brakuje dużej wartości dodanej w tym łańcuchu dostaw, ponieważ do tej pory koncentrowano się na wysyłce surowców za granicę.

Australia powinna dążyć do rafinacji, produkcji ogniw baterii i produkcji pojazdów. Możemy i powinniśmy to wszystko zrobić”.

Pojawia się po tym, jak Rachel Lynskey, kierownik projektu transportowego w Climateworks Center, powiedziała, że ​​​​Australia pozostaje w tyle za resztą świata pod względem popularności pojazdów elektrycznych.

READ  Wietnam i Polska rozszerzą stosunki handlowe i inwestycyjne

„Zwiększyliśmy wzrost z 0,8 proc. nowych samochodów w 2020 r. do 2 proc. samochodów elektrycznych w 2021 r.” – powiedziała w zeszłym miesiącu komisji senackiej.

Absorpcja pojazdów elektrycznych wynosi około 10 procent na całym świecie i aż 70 procent w Norwegii.

„Zwiększona popularność pojazdów elektrycznych jest naprawdę możliwa dzięki odpowiedniej polityce krajowej, w tym polityce mającej na celu obniżenie kosztów pojazdów elektrycznych i zwiększenie podaży na rynku australijskim.

„Podczas gdy jesteśmy za globalnym przyjęciem, Australia może naprawdę skorzystać na udanej polityce dotyczącej pojazdów elektrycznych na całym świecie”.

Linsky powiedział, że chociaż sprzedaż powoli rośnie, można ją poprawić, zmniejszając początkowy koszt pojazdów elektrycznych i wprowadzając bezpośrednie dotacje, rabaty lub ulgi podatkowe.

Jak dotąd rząd zniósł 5-procentową taryfę importową i podatek od świadczeń dodatkowych dla kwalifikujących się pojazdów elektrycznych.

Pracuje nad przekształceniem 75 procent nowych pojazdów Wspólnoty Narodów na pojazdy elektryczne do 2025 roku.