Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

EV do konwersji głowic benzynowych

EV do konwersji głowic benzynowych

Niezwykle mocny i pełen zabawek, ten samochód elektryczny obiecuje zapewnić coś, czego nie była w stanie zapewnić żadna inna maszyna akumulatorowa.

Konfigurowalne tryby jazdy zazwyczaj oferują wąskie opcje, w tym coś bardzo gorącego, bardzo zimnego i, miejmy nadzieję, w sam raz.

Hyundai Ioniq 5 N to samochód benzynowo-elektryczny.

Ale ten wysokowydajny pojazd elektryczny ma ponad 100 000 kombinacji możliwych trybów jazdy, które mogą skutkować przygotowaniem idealnego dania – lub sprawić, że właściciele będą drapać się po głowie i czuć się zagubieni w lesie.

Hyundai dołożył wszelkich starań, aby nowy Ioniq 5 N przypadł do gustu miłośnikom jazdy.

Podczas gdy entuzjaści przeszłości zakasali rękawy i ubrudzili sobie ręce, regulując gaźniki, ekspert ds. produktów Hyundai, Tim Rodgers, twierdzi, że dzisiejsi klienci chcą zagłębić się w ustawienia komputera, aby zyskać nowe doświadczenia.

Tim Rodgers przedstawia Davidowi McQueenowi funkcje Hyundaia Ioniq 5 N 2024.

„Ktoś zażartował, że ten samochód został zaprojektowany specjalnie dla generacji PlayStation” – powiedział Rogers.

„Myślę, że to dobrze świadczy o niektórych jego funkcjach, ale także mówi o tym, dla kogo dostosowujemy samochód. To dzieciaki, które dorastały na Nintendo lub PlayStation, i są zaawansowanymi użytkownikami komputerów Mac przeszłość.

„To dzieciaki, które w ramach hobby podkręcały komputery”.

Klienci Hyundaia Ioniq 5 N mogą zaprojektować samochód według swoich preferencji.

Ioniq 5 N to odważny samochód. Jako pierwszy sześciocyfrowy samochód Hyundaia koszt przejazdu wynosi około 120 000 dolarów.

Napędzany przednimi i tylnymi silnikami elektrycznymi o mocy 478 kW, może osiągnąć 100 km/h w 3,4 sekundy. Pasuje do prostej orientacji droższych mistrzów wydajności, takich jak Porsche 911 GTS czy BMW M3 CS, chociaż można to powiedzieć o wielu samochodach elektrycznych.

„Teraz niemal nie ma znaczenia, jak mocny jest samochód elektryczny, ponieważ wszyscy wiemy, że jest szybki” – mówi Rodgers.

READ  Mężczyzna z Melbourne opuszcza „nudne” miasto Noosa i leci do domu

Hyundai Ioniq 5 N ma poważne możliwości w zakresie wydajności.

„A potem zadaliśmy pytanie: jak sprawić, by było zabawnie?”

„Skoncentrowaliśmy się na tym pytaniu – jak sprawić, by było to przyjemniejsze? Jak poprawić doświadczenie klienta?

„Chodzi o fakturę, o elementy nieuchwytne, chodzi o całe doświadczenie”.

To jest atmosfera tej sprawy. Ten samochód obiecuje spotkać każdego entuzjastycznego kierowcę, gdziekolwiek zechce, czy to na torze hamulcowym, na płycie poślizgowej, na torze czy krętej drodze.

Ma na celu zapewnienie doświadczenia, którego szukają jego właściciele.

Hyundai może być zaskakująco miękki lub twardy, w zależności od potrzeb.

Zagłęb się w menu loniqa, a znajdziesz konfigurowalne ustawienia mocy, układu kierowniczego, zawieszenia, mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wyświetlacza przeziernego, kontroli stabilności i aktywnych dźwięków. To tylko na początek.

Dostępne są także regulowane funkcje „N Track” ze zmiennymi ustawieniami rozdziału momentu obrotowego, zarządzania akumulatorem, niezależnie od tego, czy chcesz driftować samochodem i czy chcesz, aby samochód ułatwiał pracę boczną dzięki inteligentnemu wektorowaniu momentu obrotowego.

Skróty na kierownicy ułatwiają klientom dostęp do preferowanych ustawień.

Posiada nie tylko kontrolę startu, ale także regulowaną funkcję startu, która pozwala dostosować przyczepność do przyczepności zapewnianej przez daną nawierzchnię i pogodę.

Możesz cieszyć się płynnym napędem samochodu elektrycznego lub odtworzyć wrażenia, jakie zapewnia wydajna skrzynia biegów, łącznie z hamowaniem silnikiem, gdy pociągniesz lewą manetkę, lub zmianą biegów, pociągając prawą.

Za pomocą tych łopatek można znaleźć preferowany poziom elektrycznej regeneracji hamulców w celu naładowania akumulatora.

Krótka wycieczka po Hyundaiu Ioniq 5 N pod wrażeniem na australijskiej ziemi.

Samochód będzie monitorował ulicę przed pojazdem pod kątem oznak „krętej drogi” i przypominał o konieczności włączenia trybu sportowego, aby w pełni wykorzystać zakręty.

Będzie naśladować dźwięk wyczynowego samochodu benzynowego, pozwoli Ci wybrać, czy chcesz uzyskać efekty „wysokiej wydajności”, takie jak trzaski lub trzaski wydechu, a także dostosować sposób, w jaki dźwięk będzie generowany oddzielnie przez głośniki wewnętrzne i zewnętrzne.

READ  Zaktualizowany kompaktowy SUV jest łatwy do polecenia

Ioniq 5 N zostanie oficjalnie zaprezentowany w lutym.

Możesz sprawić, że będzie wyglądać jak cyfrowo syntetyzowana gra wideo. Albo samolot myśliwski.

Rodgers twierdzi, że wykonawczy konsultant techniczny Albert Berman nalegał, aby zespół programistów priorytetowo potraktował zaangażowanie kierowcy, a nie godziny pracy na biegu jałowym i arkusze kalkulacyjne.

„Naprawdę trudno było zadać sobie pytanie, ponieważ zawsze mówimy «więcej, więcej», chcemy być zauważalnie lepsi” – mówi Rodgers.

Hyundai Ioniq 5N z 2024 roku.

Ale to właściwie wywraca wszystko do góry nogami i to jest efekt dla pana Bermana.

„On po prostu powie: «Nie interesują mnie liczby, to jest zabawniejsze, więc chcę to».