Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Firma Slick Hair Company z siedzibą w Melbourne przynosi milion dolarów z 25 dolarów

Kiedy biznes TikTok Mii Plecic wystartował podczas blokady Australii z powodu pandemii, musiała pozbyć się sofy w swoim mieszkaniu w Melbourne, aby zmieścić wszystkie zapasy w swoim mieszkaniu.

W grudniu 2019 roku firma Slick Hair Company, która sprzedaje różdżkę do włosów o nazwie Slick Stick, wprowadziła na rynek ją zaprojektowaną tak, aby zawierała kędzierzawe włosy.

Był to tak ogromny sukces, że w pierwszym roku firma zarobiła milion dolarów.

„Zacząłem używać TikTok podczas COVID i nie zdawałem sobie sprawy, jak potężny jest on jako narzędzie do organicznego wzrostu i wzrostu oraz możliwość docierania do różnych obszarów na całym świecie” – powiedziała news.com.au.

„Nigdy nie rozumiałem, że mogę sprzedawać produkty w Islandii lub Arabii Saudyjskiej i krajach, do których generalnie nie kierujemy reklam. Bywały poranki, w których wideo miało mieć pięć milionów wyświetleń i 30 000 dolarów w sprzedaży, kiedy spałem. właśnie prowadzę biznes z mieszkania One bedroom w Melbourne i wszystko na stanie ”.

Ma teraz 2,6 miliona polubień w TikTok i 74 000 obserwujących, i powiedziała, że ​​platforma to świetny sposób dla właścicieli firm na dzielenie się swoją podróżą zza kulis do codziennego biegu.

Związane z: Australijskie imperium obuwia dla kobiet o wartości 1,5 miliona dolarów

Produkt jest dostępny w butelce z różdżką typu tusz do rzęs, którą można nakładać na niesforne pasma włosów za pomocą jednej różdżki, a pakiet trzech produktów kosztuje 49,99 USD i według pani Plesick jest najczęściej kupowanym produktem.

„To produkt, który nie przetłuszcza i nie chrupie włosów. Kiedyś używałam szczoteczki do zębów z lakierem do włosów, ale potem miałam tłuste i chrupiące włosy i będę musiała je umyć. Piękno tego produktu polega na tym, że można je czyścić pod koniec dnia i nie pozostawia śladów. Pomaga uzyskać kok lub kucyk lub możesz przesunąć włosy do tyłu, jeśli założysz włosy z częścią pośrodku, dzięki czemu wygląd będzie gładki i bezwysiłkowy ”, powiedziała.

READ  Konkurencja na rynku spożywczym zaostrza się

„Myślę, że był popularny jako produkt pod względem łatwości marketingu, ponieważ możesz udostępnić ten natychmiastowy wynik w mediach społecznościowych i zobaczyć, jak działa na twoich oczach. Myślę, że to ogromna korzyść dla produktu takiego jak mój. zdjęcia i filmy przed i po – wiele innych produktów, których nie możesz. Zdobądź ten magiczny czynnik lub natychmiastowe olśnienie ”.

Ale 29-latka przyznaje, że wydała również 100 000 dolarów na „największe australijskie osoby mające wpływ na rozwój”, aby stworzyć ogromną świadomość marki i wygenerować sprzedaż.

Związane z: Australijczycy modlą się po produkcie za 7,50 dolara

To nie jest pierwszy projekt biznesowy pani Plesic. Miała 22 lata, kiedy założyła swoją pierwszą firmę po ukończeniu studiów, ponieważ jej nienawidziła i chciała być jej szefem.

Ujawniła: „Byłam w Centrelink, nie miałam pieniędzy i walczyłam z opłaceniem czynszu”.

„Przeglądałem Instagram i zobaczyłem post o pomyśle na zestaw do wybielania zębów. Postanowiłem spróbować wprowadzić coś podobnego na rynek. Pearly Whites Australia była firmą wartą wiele milionów dolarów przez pierwsze sześć miesięcy”.

Jednak relacje z jej partnerem biznesowym nie układały się, a ona ostatecznie sprzedała swoje akcje i ruszyła naprzód. Potem były firmy sprzedające sok z tłoczenia na zimno i organiczne produkty zdrowotne.

„Na pewno nie jestem innowatorem. Przyznaję, że nie wymyślam koła na nowo.

„To, w czym jestem naprawdę dobry, to dostrzeganie nowego produktu, który może być ogromnym trendem na rynku, i jestem dobry w marketingu innowacji i nowych produktów ogólnie poza Chinami”.

Jeśli chodzi o firmę Slick Hair Company, narzędzia do włosów trafią do 400 aptek przez najbliższe cztery do sześciu tygodni, podczas gdy od ponad roku opracowują oni nowy produkt, który ma zostać wprowadzony na rynek w lipcu. Pani Plecic dostarczyła również akcesoria do włosów, takie jak opaski.

READ  Szczepionka Moderna na COVID jest bezpieczna; Nowa Południowa Walia, Victoria nadal walczy z koronawirusem; Anthony Albanese wygłasza przemówienie w sprawie budżetu federalnego

Ale to nie koniec jej podróży biznesowej, a Bletchik chce odblokować więcej.

„Nigdy nie będę zadowolony z jednej lub pięciu firm, ale jest to zdecydowanie największa jak dotąd. Na początku wiele firm, które prowadzę, było zależnych od trendów, a kiedy trend się skończy, przechodzi do następnej rzeczy lub przy następnym jasnym świetle nieustannie gonię za nowym pomysłem – powiedziała.

Uważa jednak, że jej obecna firma ma niezłomną siłę i na dłuższą metę chce, aby Slick Stick był podstawą włosów w łazienkach milionów ludzi.

„Chcę, aby ten produkt był globalny. Wylądowałem w Stanach Zjednoczonych i mamy centrum realizacji zamówień w Los Angeles, dzięki czemu możemy realizować zamówienia bezpośrednio w tej części świata i skrócić czas realizacji oraz koszty wysyłki”.

„Widzę tylko, że wciąż się rozwijamy i stajemy się znaną marką produktów do pielęgnacji włosów na całym świecie.