Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Gracenote rozszerza międzynarodowy zasięg metadanych na rynek polski |  Codzienne wiadomości

Gracenote rozszerza międzynarodowy zasięg metadanych na rynek polski | Codzienne wiadomości

Metadane Gracenote umożliwią wspólnym klientom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i platformy streamingowe, podniesienie poziomu rozrywki, jaką zapewniają polskim widzom, poprzez zwiększenie oglądalności popularnych programów lokalnych i międzynarodowych.

Według Nielsena średni czas, jaki mieszkańcy Polski spędzają na oglądaniu telewizji, utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie i w 2020 r. wyniesie pięć godzin i 10 minut dziennie. W tych okolicznościach dostawcy telewizji stoją przed wyzwaniem zapewnienia skutecznej nawigacji, wyszukiwania i odkrywania treści, które ułatwią oglądanie i lojalność.

Gracenote: widoki danych pomagają widzom szybko dotrzeć do treści, których szukają

Wykorzystując globalne dane wideo Gracenote, polscy dostawcy rozrywki mogą publikować przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, które zapewniają kompleksowe, aktualne harmonogramy programów telewizyjnych wyszczególniające dostępne opcje oglądania liniowego oraz informacje opisowe na temat programów telewizyjnych, filmów i treści sportowych, podkreślając, kto i kiedy w nich uczestniczy. Dalej i dookoła.

Bogate, epizodyczne obrazy programu oddają charakter i wrażliwość oferowanych treści.

Oferty Gracenote dotyczące danych i identyfikatorów umożliwiają widzom szybkie przejście do treści, których szukają, umożliwiając usługodawcom wydłużenie czasu spędzanego na ich usługach, poprawę komfortu użytkowników i maksymalizację przychodów.

„Dzięki blisko 200 linearnym kanałom telewizyjnym oraz szerokiej gamie globalnych i lokalnych usług na żądanie widzowie w Polsce stają przed paradoksem wyboru, jeśli chodzi o ogromną ilość treści” – powiedział Raymond van Raamsdonk, menedżer produktu w Gracenote. „Pomagając dotrzeć do widzów z obowiązkowymi serialami akcji, takimi jak „Chyłka”, długotrwałymi programami serialowymi, takimi jak „M jak miłość” czy ważnymi wydarzeniami sportowymi, takimi jak mecze grupowe UEFA Euro 2020, Gracenote pozwala usługodawcom przyciągnąć jak największą widownię. Zapewniaj użytkownikom zaawansowane doświadczenia, które napędzają ich działalność.

READ  Ubisoft zapowiada „Gwiezdne wojny”, „Mirage” i „Avatara”