Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kampania Commonwealth Bank na rzecz pracy z domu została opisana jako hipokryzja w obliczu zamykania oddziałów

Kampania Commonwealth Bank na rzecz pracy z domu została opisana jako hipokryzja w obliczu zamykania oddziałów

CommBank jest oskarżany o „hipokryzję” po tym, jak nakazał pracownikom powrót do biura, podkreślając znaczenie bezpośrednich interakcji – nawet podczas zamykania oddziałów i zmuszania klientów do korzystania z Internetu.

Gdy największy bank w kraju stoi w obliczu buntu pracowników w związku z kampanią pracy z domu, wielu internautów zwróciło uwagę na ironię.

„[CommBank is] Poproś pracowników o powrót do biura, ponieważ bezpośrednia interakcja jest ważna. A co z klientami regionalnymi, którzy stracili swoje oddziały i powiedziano im, że technologie cyfrowe są równoważną alternatywą? napisał niezależny serwis informacyjny regionalny.

Według Związku Sektora Finansowego (FSU) między czerwcem 2017 a czerwcem 2022 zamknięto ponad 1600 oddziałów bankowych, z nieproporcjonalną liczbą zlokalizowanych w regionalnej Australii.

W ostatnim roku finansowym w całej Australii zamknięto ponad 300 oddziałów banków, z czego 95 w regionach.

Dochodzenie Senatu bada obecnie wpływ zamykania oddziałów banków na społeczności regionalne, gdzie mieszkańcy często nie mają innego wyboru, jak tylko przejechać setki kilometrów do najbliższej fizycznej lokalizacji.

Giulia Angressano, sekretarz krajowy Unii Sektora Finansowego (FSU), zwróciła uwagę na podwójne standardy.

„Stowarzyszenie Branży Finansowej wspiera naszych członków, którzy obawiają się ponownego powrotu do biura przez CBA” – powiedziała.

„Podczas gdy CBA szybko zamyka oddziały banków, uzasadniając to tym, że niektórzy klienci korzystają z usług bankowości cyfrowej, niesprawiedliwe jest, aby jego pracownicy mówili, że nie mogą wybrać, kiedy skorzystać z cyfrowej pracy z domu”.

Wytyczne wydane przez CommBank „sugerują ograniczoną współpracę pracowników pracujących z domu” – powiedziała pani Angrisano.

„Nie ma absolutnie żadnych dowodów na poparcie tego twierdzenia” – powiedziała.

„Miliony pracowników pracowały z domu podczas pandemii, a firmy i organizacje, w których pracowali, pozostały produktywne. W rzeczywistości banki pozostały bardzo produktywne i nadal odnotowywały rekordowe zyski, które pokazują, że nie zostały poniesione poprzez pracę – ustalenia z domu”.

READ  Rząd uruchamia tarczę antyinflacyjną - pierwsze wiadomości

Nakaz, zgodnie z którym wszyscy muszą przebywać w biurze przez 50 procent czasu, został przekazany 49 000 pracownikom banku przez dyrektora generalnego Matta Komina i jego zespół w poniedziałek.

Ale prośba wywołała oburzenie wśród pracowników, którzy skrytykowali administrację podczas posiedzenia rady miasta, które odbyło się w celu omówienia zmian.

Mówiąc do Australijski przegląd finansowy Wcześniej w tym tygodniu dyrektor ds. zasobów ludzkich Grupy CommBank, Sian Lewis, powiedział, że bank „postawił teraz oczekiwania wobec pracowników naszych biur, że od połowy lipca będą musieli zgłaszać się do biura przez co najmniej 50 proc. Czas pracy na miesiąc.

Powiedziała, że ​​​​posunięcie to było spowodowane decyzją o napędzaniu innowacji i współpracy poprzez bezpośrednie interakcje.

„Nauczyliśmy się, że średnio aktywnie komunikujemy się z 11 współpracownikami więcej każdego dnia, kiedy jesteśmy razem w biurze i spędzamy 20-30 minut więcej czasu na współpracę” – powiedziała.

„Nasi ludzie również spędzają 40 procent lub więcej czasu w kontakcie ze swoim liderem i współpracownikami, gdy są w biurze. Widzieliśmy, że innowacyjność jest wynikiem fizycznej współpracy naszych ludzi.”

Wiodący bank musiał zastosować się do wskazówek zawartych w kolejnym e-mailu we wtorek.

„Rozumiemy pozytywnie, że wszyscy przyjmują pracę hybrydową i nadal będziesz mógł pracować z domu” – powiedział zespół kierowniczy.

„Jednakże, jak powiedzieliśmy wcześniej, bycie razem w biurach korporacyjnych zapewnia silniejszy poziom połączenia, pomagając nam we własnej nauce, a także we współpracy w celu budowania usług dla naszych klientów i wspólnego rozwoju współpracowników”.

the Komisja Senacka Provincial Bank Inquiry Inquiry Commission odbyła swoje pierwsze przesłuchanie w marcu w Sale w stanie Victoria, a dwa kolejne przesłuchania odbyły się w zeszłym tygodniu w miastach Cloncurry i Ingham w Queensland.

Podczas marcowej rozprawy samorządowcy wyjaśnili, w jaki sposób przejście na bankowość cyfrową wpłynęło na małe społeczności.

READ  BP poniosło 35 miliardów dolarów po wyjściu z rosyjskiej Rosniefti

Dyrektor naczelny East Gippsland Shire Council, Anthony Basford, powiedział, że w okolicy występuje niespójny sygnał internetowy, co utrudnia niektórym mieszkańcom przejście na bankowość internetową.

„Regionalni Australijczycy nie są rezydentami FIFO – żyjemy tutaj, rozwijamy się tutaj i wzywamy banki do odwzajemnienia się i inwestowania w nas i nasze regiony” – powiedział.

„[Internet] Bardzo sporadycznie — Jedną z rzeczy, które wprowadziliśmy w życie, jest to, że każdy stan Internetu podlega awariom”.

Zamykanie tradycyjnych banków było ogromną przeszkodą dla małych firm w jego społeczności, powiedział Stephen Piasenti, dyrektor generalny Rady Miasta Latrobe, dodając, że wielu mieszkańców w okolicy było starszych lub nie korzystało z internetu, co oznaczało ich problemy. Nie szeroko słyszany.

„[A] Ich głównym obszarem zainteresowania jest sposób, w jaki faktycznie uzyskają gotówkę na swój biznes i bankowość.

„Oczywiście, społeczność jest bardzo rozczarowana – niekoniecznie słyszysz od tych, którzy zostali nieproporcjonalnie dotknięci i głośno. Te segmenty społeczeństwa nie są szczególnie głośne, zwłaszcza te, które nie korzystają z usług online. „

Federacja Sudanu Południowego twierdzi, że śmierć banków regionalnych została „zaplanowana”.

„Członkowie powiedzieli nam, że są przeszkoleni w kierowaniu klientów do korzystania z bankomatów i usług bankowości internetowej w celu ograniczenia osobistych wizyt w oddziałach”, mówi związek.

„Takie podejście stwarza niepewność zatrudnienia, ponieważ członkowie krajów byłego ZSRR mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności dyscyplinarnej lub zwolnienia, jeśli nie osiągną celów. Jeśli członkowie osiągną te cele zgodnie z zaleceniami, banki będą miały dowody potrzebne do zamknięcia oddziałów”.

CommBank obiecał wstrzymać zamykanie oddziałów regionalnych na czas trwania dochodzenia Senatu, ale pod koniec marca ogłosił, że zamknie trzy główne lokalizacje w stolicy – ​​Guildford w Sydney, Mountain Gate w Melbourne i Wanneroo w Perth.

W tym czasie pani Angrisano wezwała bank, aby rozszerzył swoje zobowiązanie do zaprzestania zamykania wszystkich oddziałów, nie tylko regionalnych.

READ  Polska: Imigracja według kraju pochodzenia 2022

„CBA powinno wstrzymać zamykanie wszystkich oddziałów w całym kraju i poczekać na wyniki śledztwa Senatu, zanim w ogóle rozważy zamknięcie kolejnych oddziałów” – powiedziała.

„CBA jest najbardziej dochodowym bankiem w Australii i może stawiać klientów, społeczności i pracowników na pierwszym miejscu. Niestety, CBA myśli tylko o swoich super-zyskach kosztem wszystkich innych.”

Rzecznik CommBank powiedział: „Jako największy bank w Australii jesteśmy zobowiązani do utrzymania jak największej obecności oddziałów w kraju i świadczenia możliwie najszerszego zakresu usług dla wszystkich społeczności, których jesteśmy częścią. Decyzje dotyczące lokalizacji oddziałów będą nadal podejmowane” w oparciu o preferencje i wymagania klientów”.

[email protected]

— z NCA NewsWire

Przeczytaj powiązane tematy:Bank Wspólnoty Narodów