Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kawa Aldi Lazzio zdobyła 4,30 $ na konkursie Canstar’s Blue Awards

Kawa to wielka sprawa w Australii – tak duża, że ​​jest nagroda za to, kto jest najlepszy, a na kogo głosują sami mieszkańcy Australii.

W tym roku Canstar Blue przeprowadził ankietę u ponad 940 australijskich konsumentów w celu uzyskania komentarzy na temat marek ziaren kawy, które kupili do mielenia i parzenia w domu w ciągu ostatnich trzech miesięcy.

Na ponad 10 najpopularniejszych markach w Australii znaleźli się pod względem smaku, zapachu, konsystencji, opakowania, różnorodności, stosunku jakości do ceny i ogólnej satysfakcji.

A marką, która wyjdzie na pierwszy plan, jest własna kawa Aldi Lazzio, która w najnowszym wydaniu Canstar została nazwana Najlepszą Kawą (kawa ziarnista i mielona). Nagrody dla najbardziej zadowolonych klientów.

Związane z: 9 najlepszych ekspresów do kawy 2021

W asortymencie znajduje się sześć różnych rodzajów kawy Lazzio, które kosztują od 4,30 USD za ziemię peruwiańską do 11,99 USD za 1 kg ciemnych ziaren.

„Nie mogliśmy być bardziej entuzjastycznie nastawieni do uznania naszej oferty Lazzio” – powiedział Varun Rahiga, dyrektor ds. Zakupów kawy w ALDI Australia.

Lazzio, które jest sprzedawane tylko w sklepach Aldi w całym kraju, jest palone w Melbourne.

„Nic nie przebije rozpoczęcia dnia od doskonałej filiżanki kawy i poczucia zadowolenia w tylnej kieszeni” – powiedział Rahiga.

Związane z: Recenzja ekspresu do kawy Breville Bambino

Aldi był jedynym, który otrzymał pięć gwiazdek za ogólną satysfakcję, ale Harris i Grinders byli daleko w tyle, zajmując odpowiednio drugie i trzecie miejsce.

Harris faktycznie pokonał Aldiego w kategoriach Aroma i Variety, podczas gdy Grinders, który niedawno wprowadził Pierwsze kompostowalne kapsułki kawowe, Otrzymał stałą, czterogwiazdkową ocenę we wszystkich siedmiu kategoriach, z wyjątkiem Odmian.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, ponieważ ziarna kawy, które produkujemy w domu, znajdują się w pierwszych trzech miejscach”,

Sally Byrne, dyrektor generalna Grinders Coffee, powiedziała news.com.au.

READ  Shiloh, córka Brada Pitta i Angeliny Jolie, pojawia się w nowym teledysku tanecznym, wywołując poruszenie w mediach społecznościowych

„Staramy się stworzyć spójne i niezapomniane doznania kawowe dla wszystkich naszych klientów. Naszym domem jest Australia. Dbamy o Australijczyków i smak ich kawy, od momentu otwarcia Lygon Street (Melbourne) w 1962 roku do dziś w całym kraju ”.

Na czwartym miejscu uplasowała się Coles Urban Coffee Culture, a za nią LavAzza, Woolworths (ogólna marka kawy), Caffe Aurora, Vittoria i Bean Ground & Drunk Organic, a Gloria Jean’s na 10. miejscu.

Harris uzyskał również ocenę pełnych etykiet na opakowaniach, wraz z LavAzza i Woolworths, jeśli chodzi o różnorodność.

W 2019 roku Australijczycy wypijali średnio 1,91 kg kawy na osobę, z czego 1,39 kg to kawa palona, ​​a około 0,53 kg.

W rzeczywistości przegląd Canstar Blue 2021 wykazał, że prawie jeden na trzech (29 procent) respondentów wolałby zrobić filiżankę w domu, niż kupować kawę za granicą.

Jedna piąta (21 proc.) Respondentów stwierdziła, że ​​próbuje kupić pigułki sprawiedliwego handlu, chociaż odsetek osób, które kupują gotową do użycia kawę i używają filiżanek wielokrotnego użytku lub „ trzymają filiżankę ”, nieznacznie spadł do 16 proc. (od 20 proc.) w 2020 r.).

Tymczasem 13 procent Australijczyków obawia się picia zbyt dużej ilości kawy, a 11 procent regularnie pije bezkofeinę.