Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kiedy bilety Qantas powrócą do poziomów z 2019 roku?

Podróżni wracający do 2019 roku nie myślą tylko o stosunkowo bezproblemowej epoce przed Covid – doskonale zdają sobie również sprawę z niskich cen biletów lotniczych.

Rok 2019 może stać się czasem „szczytu konkurencji” wśród linii lotniczych, z tablicami odlotów na lotniskach pełnymi lotów i dużymi samolotami, takimi jak Airbus A380 i Boeing 747 jumbo jetting rekordową liczbą miejsc na niebie.

Rok 2022 przedstawia zupełnie inny scenariusz, mimo że świat niecierpliwie spieszy, aby położyć za sobą najgorszą pandemię.

Bilety lotnicze prawie? Najwyższy poziom od dwóch latA Jak każdy podróżnik może zaświadczyć – i nie zamierzają wrócić do tego bardzo niskiego standardu w 2019 roku.

„bilety lotnicze Ty masz Alan Joyce, dyrektor generalny Qantas, sugeruje, że „to dzieje się na całym świecie”, ponieważ linie lotnicze borykają się z rosnącymi kosztami paliwa – zaostrzonymi w kraju przez słabego dolara australijskiego – wraz z brakiem lotów i koniecznością powrotu na czarno po zniszczeniu. Podróż samolotem przez Covid-19.

Komentarze Joyce pojawiły się, gdy Qantas ujawnił swój pierwszy zwrot w dochodach po pandemii po dwóch i pół roku ciężkich strat, przy czym oczekuje się, że podstawowe dochody przed opodatkowaniem wyniosą 1,2-1,3 miliarda dolarów w ciągu sześciu miesięcy od lipca do grudnia 2022 roku.

Joyce stwierdziła: „To niezwykły zwrot po łącznych stratach w wysokości 7 miliardów dolarów od 2020 roku”.

„Ale widzimy, że paliwo w tym kwartale jest o 76% wyższe niż przed Covid i nadal jest bardzo niestabilne, więc musimy się odbudować”.

Ceny spadną – ale kiedy iw jakim stopniu?

Joyce uważa, że ​​średnie ceny biletów lotniczych Qantas będzie Nieunikniony upadek: „W ciągu ostatnich 10 lat spadły rzeczywiste ceny lotów i to właśnie dzieje się na tym wysoce konkurencyjnym rynku lotniczym”.

READ  Rosja i UE kontynuują przechodzenie do gospodarki wojennej | przeciwprądy

Ale w tym środowisku braku mocy i rosnących cen paliw musimy przerzucić wyższe ceny paliw. Nasz rachunek za paliwo wyniesie w tym roku ponad miliard dolarów, więc zostanie to przesądzone, a każda linia lotnicza to przekaże.

„Jeśli ropa spada, te korzyści w branży lotniczej są zwykle przenoszone na konsumenta”.

I mają do zrobienia. Pomimo tego, że Joyce twierdzi, że „50% pasażerów klasy ekonomicznej zapłaciło mniej niż 1200 dolarów za podróż (podróż w obie strony) do Singapuru”, często podróżujący pasażerowie pamiętają ceny biletów powrotnych z Sydney, Melbourne i Brisbane, które regularnie zaczynają się od mniej niż 800 dolarów.

Wciąż zauważalny jest brak przepustowości, zwłaszcza w przypadku lotów międzynarodowych.

Podczas gdy Qantas spodziewa się, że łączna pojemność puli w połączeniu z Jetstar osiągnie 94% poziomów sprzed Covid do końca tego roku, „rośnie do około 100%” do połowy 2023 r., międzynarodowe zdolności są obecnie utrzymywane na poziomie zaledwie 61% sprzed Covid poziomy Covid. Poziomy Covid i osiągną tylko 77% do czerwca 2023 r.

„Jest to w dużej mierze determinowane przez możliwość przywrócenia dodatkowych A380 z wymaganego przechowywania i konserwacji, a także dostawę trzech nowych Boeingów 787-9 Dreamliner do Qantas” – powiedział przewoźnik.

Dzisiaj Qantas uruchomił także tygodniową „ogromną wyprzedaż” ponad 1 miliona zniżkowych biletów lotniczych na podróże po Australii do 2023 roku, przy czym ekonomiczne bilety w obie strony na Qantas zaczynają się od 99 USD i 499 USD w Klasie Biznes.