Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klienci Metropolitan Plumbing żądają wygórowanych opłat

Klienci Metropolitan Plumbing żądają wygórowanych opłat

Niezadowolony agent Anthony Borrell ostrzegł, że „jeśli chcesz spać w nocy, nie zaczynaj procesu z Metropolitan”.

Nie tylko on mówi o Metropolitan Hydraulik.

Anthony powiedział, że przypadkowo podpisał kontrakt z Metropolitan Blooming, aby naprawić przeciek na podwórku jego matki na półwyspie Mornington w Melbourne.

Antoniego Borrella. (obecna sprawa)

Powiązane sekcje

Czytaj więcej: Tracy Grimshaw wycofuje się z toczącej się sprawy

— Jeśli przyjdą, uciekaj — powiedział Anthony.

Anthony i jego emerytowana matka, 78-letnia Brigitta Borrell, są winni Metropolitan Plumbing aż 27 131,90 dolarów.

To koszt wymieniony na wymianę głównej rury wodociągowej, która biegnie około 33 metrów od wodomierza na podwórku przed domem na tyły domu.

Anthony i jego emerytowana matka, 78-letnia Brigitta Borrell, są winni Metropolitan Plumbing aż 27 131,90 dolarów. (obecna sprawa)

Czytaj więcej: Australijscy najemcy twierdzą, że zostali eksmitowani z powodu skarg na czynsz

Borils zapłacił 141,90 USD opłaty za wycofanie i dodatkowy depozyt w wysokości 6 000 USD na dzień przed rozpoczęciem działalności.

Ale kiedy dwa tygodnie później otrzymali szczegółową fakturę biznesową, składnik robocizny wyniósł 18 828 USD.

„O ile wiem, jest to kradzież i chciałbym, aby przyciągnęła ona uwagę wszystkich i powinna zostać powstrzymana” – powiedział Anthony.

Brigitta Borrell. (obecna sprawa)

Czytaj więcej: Motocyklista rozbił się z niewłaściwą prędkością, mimo że nie jeździł od miesięcy

Przeprowadzone prace naprawiły wyciek, ale Borrellowie obawiają się przeładowania.

Anthony powiedział: „W dniu, w którym powinieneś pokazać szczegółowy rachunek. Wtedy możesz zobaczyć, dokąd zmierza praca, a następnie możesz powiedzieć:” Dobrze odejdź „.

Al Burrell przyznał, że powinni otrzymać co najmniej trzy cytaty, ale spieszyli się z naprawą rurki.

„Myśleliśmy, że miedź musi być droga” — powiedział Anthony.

porównać ceny, obecna sprawa Szukał cytatów od innych hydraulików na tę samą pracę w tym samym miejscu.

Najtańsza oferta wyniosła 4500 USD, czyli mniej niż depozyt wpłacony przez Borilsa.

Brigitta i Anthony Borrell. (obecna sprawa)

„Zdecydowanie nie korzystam z Metropolitan”, Brigitta powiedziała o swoim doświadczeniu. „Nie będę, już nie, nie”.

READ  Australia zostanie zdruzgotana tradycyjnym exodusem

78-latka powiedziała, że ​​nie może spać w nocy, biorąc pod uwagę ogromny rachunek.

„Myślę, że co mogliśmy zrobić z pieniędzmi”, powiedziała.

Oprócz pieniędzy para powiedziała, że ​​obawiają się o ich bezpieczeństwo w noc biznesową.

Brigitta powiedziała obecna sprawa Hydraulik z Metropolitan pozostał pod ich domem do 11:30 tej nocy, czekając na zapłatę.

„Wyszedłem i powiedziałem im: 'Nie macie domu, do którego mogliby pójść?’ On powiedział: 'Tak, czasami śpimy w furgonetce’, a ja na to: 'Cóż, na co czekacie?’ Brigitta powiedziała: „Powinniśmy najpierw zdobyć pieniądze, bo inaczej będziemy musieli pozyskać kolekcjonera”.

Metropolitan hydraulika. (obecna sprawa)

Brigitta sama w domu powiedziała, że ​​czuła się nieswojo i martwiła się o bezpieczeństwo syna, kiedy wrócił do domu.

„Poszedłem i założyłem wszystkie rolety na wszystkich drzwiach i oknach i czułem się trochę bezpieczniej, ale nie poszedłem spać. Po prostu siedziałem tutaj i czekałem, aż przyjdzie Anthony” – powiedziała Brigitta.

Hydraulicy wyszli, zanim Anthony wrócił do domu z meczu piłki nożnej w CBD.

„Powiedziałam: „Są jak dwa psy z kością siedzące z przodu” — powiedziała Brigitta. „Bardzo przerażające”.

Historia Borrellsa koresponduje z doświadczeniem innego emeryta.

Judy Schneider. (obecna sprawa)

Judy Schneider, 83-letnia wdowa, chciała, aby jej próbna lampa zapaliła się w ogniu opalanym drewnem w jej domu w Bundorze, na północny wschód od Melbourne.

Jej syn, Perry Schneider, wierzy, że Metropolitan sprzedał jej pakiet za dodatki, których nie potrzebowała ani o które nie prosiła.

„To, co zrobił Metropolitan, to wysłali hydraulika na zewnątrz. Przypuszczam, że był to hydraulik, ale zachowywał się jak sprzedawca” – powiedział Perry.

„Nie sądzę, żeby miał jakikolwiek interes w rozwiązaniu problemu swojej matki za 141,90 dolarów opłaty za wycofanie”.

Judy od razu zarobiła 2680 dolarów, a później w tygodniu przychodził pracownik, aby dokończyć pracę.

Perry’ego Schneidera. (obecna sprawa)

Perry powiedział, że poszedł do domu swojej matki, aby popatrzeć, jak hydraulik metropolita wykonuje pracę i powiedział, że musi mu przypomnieć, kiedy zapomniał popracować nad rachunkiem.

READ  „Dzięki Facebookowi zaoszczędziliśmy 14 000 dolarów”.

„Płaciliśmy około 1300 dolarów za godzinę. Jestem inżynierem w branży lotniczej z 44-letnim doświadczeniem, a mój pracodawca płaci mi znacznie mniej niż to wszystko” – powiedział Berry.

Powiedzieli, że pismo o zgodności jeszcze nie dotarło.

obecna sprawa Potwierdził, że obecnie toczy się kilka dochodzeń w sprawie zarzutów dotyczących Metropolitan Blooming.

Judy Schneider. (obecna sprawa)

Australijska Komisja ds. Konkurencji i Konsumentów prowadzi dochodzenie w sprawie firmy wraz z usługami konsumenckimi i biznesowymi.

„Jeśli reprezentują, że coś jest 10 razy większe niż rozsądne, mogą angażować się w wprowadzające w błąd zachowanie” – powiedział Gerard Brody, dyrektor wykonawczy Centrum Praw Konsumentów.

Brody zachęca każdego, kto szuka usług dealera, do uzyskania co najmniej trzech ofert.

„Niestety, nie ma żadnych ustalonych praw dotyczących okazyjnych cen” – wyjaśnił Brody. „To konkurencyjny rynek, na którym żyjemy i ludzie muszą robić zakupy i uzyskiwać różne ceny”.

obecna sprawa Ujawniono również, że ABN, pod którym działa Metropolitan Plumbing, jest taka sama jak co najmniej 35 innych firm, takich jak Mr Emergency, Upside Down, Cyber ​​​​Plumbing Electrical and Plumbering oraz Book a Plumber Online.

Dyrektor wykonawczy w Centrum Praw Konsumenta, Gerard Brody. (obecna sprawa)

Komisarz ds. Konsumentów Denny Soliu powiedział w oświadczeniu obecna sprawa: „Consumer and Business Services (CBS) bada otrzymane skargi dotyczące firm obsługiwanych przez Gas and Plumbing Australia Pty Ltd.”

„W związku z naszym dochodzeniem jesteśmy w kontakcie z regulatorami konsumenckimi w całej Australii.

„W tym momencie nie możemy dalej komentować”.

CBS informuje, że w każdych okolicznościach, jeśli konsument ma wątpliwości dotyczące usługi świadczonej przez dostawcę, w której uczestniczył, powinien skontaktować się z lokalnym Urzędem Sprawiedliwego Handlu i Spraw Konsumenckich w swoim lokalnym stanie lub terytorium.

CBS zachęca konsumentów poszukujących usług hydraulicznych i elektrycznych do uzyskania wielu ofert od różnych dostawców przed podpisaniem umowy.

„Zalecamy również, aby konsumenci przeprowadzili własne badania, aby znaleźć renomowanych i licencjonowanych sprzedawców, w tym sprawdzanie niezależnych platform recenzji pod kątem opinii konsumentów”.

READ  Ożywienie na rynku węgla osiąga nowy szczyt, gdy gospodarki chińskie i indyjskie nabierają rozpędu

ACCC przekazała również oświadczenie A Current Affair.

„Australijskie prawo konsumenckie jest wspólnie administrowane przez ACCC, ASIC oraz stanowe i terytorialne władze sprawiedliwego handlu i spraw konsumenckich” – powiedziała.

„ACCC i inni regulatorzy prawa konsumenckiego są świadomi obaw, jakie zgłaszali konsumenci w związku z usługami świadczonymi przez Metropolitan Plumbing i powiązane z nim spółki.

„Przed subskrypcją usług konsumenci muszą najpierw zbadać i porównać oferty od wielu różnych dostawców.

„Konsumenci powinni również przeprowadzać własne badania dostawców, w tym sprawdzać niezależne platformy recenzji pod kątem opinii konsumentów. Jeśli konsumenci mają obawy dotyczące usług świadczonych przez Metropolitan Plumbing lub powiązane firmy, powinni skontaktować się ze Sprawiedliwym Handlem i Sprawami Konsumenckimi. w swoim stanie lub lokalnym władza terytorialna”.

Oświadczenie wydane przez Metropolitan Plumbing Company:

Trwający problem, tak, otrzymaliśmy Twoją korespondencję, to rozczarowujące, że te dwa posty przyniosły taki wynik.

Trzy razy wczoraj i dziś próbowaliśmy zadzwonić do każdego Anthony’ego ze swojego telefonu komórkowego Judith na swoim telefonie komórkowym Doradzać rozliczenia.

W imieniu klienta Anthony Borrell Odpisujemy wszelkie należne pieniądze zgodnie z naszymi zapisami, które wynoszą 20 990,00 USD, co powoduje, że saldo jest należne 0,00 USD.

W imieniu Judith Schneider Całkowity zwrot w wysokości 2 681,80 USD. Będziemy nadal starać się skontaktować z nią w celu przetworzenia zwrotu, ponieważ poprosimy o jej dane bankowe.

Mamy nadzieję, że spotka to satysfakcję obu stron.

Z poważaniem,

Administracja Metropolitalna.

kino

Ciepłe wyniki dla osób w dużym niebezpieczeństwie

Australijscy bojownicy skontaktowali się z toczącymi się sprawami dotyczącymi wszystkiego, od nieuczciwych rozliczeń po walkę z biurokracją w ostatniej próbie uzyskania uczciwej szansy i w rezultacie zostali na szczycie.

Pokaż galerię