Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klienci wyszli wściekli po upadku sklepu internetowego

Klienci wyszli wściekli po upadku sklepu internetowego

Klienci mówią, że są pozostawieni na pastwę losu walki o to Tysiące dolarów Zwrot niedostarczonych mebli przez Internet detalista upadł.

James Seddon zamówił trzy ramy łóżek za łączną kwotę 5000 USD od internetowego sprzedawcy mebli Brosa w listopadzie ubiegłego roku do swojego pierwszego domu w Victorii.

Powiedział 9news.com.au, że ramy dotarły uszkodzone, a wezgłowia łóżek wyglądały na zużyte, więc zaplanował zwrot i odebrał je zgodnie z polityką zwrotów Brosy.

Uszkodzone pudło, zagłówek i meble, które Seddon otrzymał z Prus. (w zestawie)

„Buduję swój pierwszy dom, ma się wprowadzić i nie mogę się wprowadzić, ponieważ kupiłem łóżka od Brossy i dotarły uszkodzone” – powiedział.

Ramy łóżek zostały odebrane 12 listopada, a Brossa powiedział mu przez telefon, że zwrot zostanie zrealizowany do 14 grudnia.

Sfrustrowani klienci Brosy po likwidacji oznaczają, że dostawy i zwroty nie są realizowane.
E-mail od Brosy z 5 grudnia dotyczący zwrotu pieniędzy za Seddona. (w zestawie)

We wtorek zarządcy i wierzyciele przegłosowali całkowitą likwidację Brosy.

„Sprawdziłem w moim banku 14 grudnia i nie było zwrotu pieniędzy. Zadzwoniłem tego dnia i dostałem wiadomość głosową, aby poinformować ich, że są zarządzani od 14 grudnia” – powiedział.

Seddon twierdzi, że skontaktował się z KordaMentha w sprawie zwrotu pieniędzy i że ostatni e-mail, który otrzymał na początku stycznia, skierował go na ich stronę internetową, aby uzyskać więcej informacji.

Skontaktował się teraz ze swoim bankiem, aby zgłosić obciążenie zwrotne, ale powiedziano mu, że może to potrwać 120 dni, a on nie ma pisemnych dowodów na to zdarzenie.

„Mam 5000 $ z kieszeni. Nic mi nie zostało, żadnych mebli, pieniędzy, nic” – powiedział.

Brosa kończy sprzedaż detaliczną online po przejściu do dobrowolnej administracji.
KordaMentha mówi, że nie ma wystarczająco dużo pieniędzy, aby odebrać meble, które nie mieszczą się w australijskich magazynach. (Prusy)

Joanna Starr znalazła się w podobnej sytuacji z Brosą po tym, jak zamówiła sofę, która miała być dostarczona 19 grudnia, ale firma upadła kilka dni wcześniej.

Star nie ma nadziei na dostarczenie zamówienia ani odzyskanie tysięcy dolarów, które wydała.

„Przegrałam ponad 2000 $ i nie mam kanapy” – powiedziała.

„Nie otrzymaliśmy żadnych odpowiedzi i nie otrzymaliśmy żadnej pomocy, odkąd to wszystko się zaczęło” – powiedziała.

Straciliśmy dużo pieniędzy i żadnej z zainteresowanych stron to nie obchodziło”.

Sofa Brosa, którą kupił klient i nadal czeka na odbiór.
Sofę Prusa kupiła Joanna Starr i nadal czeka na odbiór. (w zestawie)

Brosa ma niezrealizowane zamówienia o wartości 10 milionów dolarów obejmujące około 5000 klientów, w tym Starr i Seddon.

Rzecznik KordaMentha odrzucił twierdzenia, że ​​nie kontaktowano się z klientami w sprawie likwidacji i ich zamówień i powiedział, że dołożył wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie e-maile.

„Więc my Przegapiliśmy wiadomość e-mail, za którą przepraszamy.”

„Niestety, z punktu widzenia kosztów administratorzy nie mogą i niepraktycznie rozmawiają z każdym klientem, a oni otrzymali tysiące e-maili i wiele połączeń.

„Poświęcenie im osobistej uwagi byłoby ogromnym kosztem, który zmniejszyłby zwrot dla wierzycieli”.

Rzecznik powiedział, że urzędnicy nadal odpowiadają klientom i publikują w Internecie dokumenty „najczęściej zadawane pytania” dla niezabezpieczonych wierzycieli.

KordaMentha powiedział, że istnieją dwie grupy klientów: pierwsza to klienci, których zamówienia są ustalone, a Kogan je dostarczy.

Sklep internetowy Brosa kończy działalność po przejściu do dobrowolnej administracji.
Klienci tacy jak Joanna Starr po prostu chcą sami zorganizować dostawę swoich mebli lub uzyskać odpowiedź na pytanie, gdzie się one znajdują. (w zestawie)

Rzecznik Kogan powiedział, że firma jest w trakcie rozliczania zapasów Brosa w australijskich magazynach, a zamówienia mają być dostarczane do klientów.

„Kogan zajmuje się złożonym procesem odbioru towarów z magazynu Prusa i poinformuje wszystkich zaangażowanych klientów o przydzielonych towarach po zakończeniu odbioru” – powiedział rzecznik.

Można się tego spodziewać przed końcem lutego”.

Drugi to klienci, których zamówień nie ma w magazynach, są one produkowane za granicą lub są w tranzycie. Stali się niezabezpieczonymi wierzycielami.

„Urzędnicy nie mają możliwości dostępu do tych przedmiotów, ponieważ Brosa nie ma pieniędzy, aby im zapłacić, a producenci i przewoźnicy nie będą ich dostarczać, jeśli nie otrzymają zapłaty” – powiedział rzecznik.

Administrator Richard Tucker wcześniej stwierdził, że druga grupa raczej nie otrzyma zamówień ani zwrotów.

Seddon i Starr należą do drugiej kategorii.

Obaj agenci są sfrustrowani sytuacją, ale nadal szukają odpowiedzi.

„Nigdy nie zobaczymy naszych mebli i spoczywa na nas odpowiedzialność za odzyskanie pieniędzy z naszych banków” – powiedział Starr.

– Wkurza mnie to – powiedział Seddon.

Skoncentrowana na rekrutacji platforma społecznościowa LinkedIn opublikowała nowy raport wyszczególniający najszybciej rozwijające się stanowiska w ciągu ostatnich pięciu lat.  Przewiń, aby zobaczyć 20 najbardziej poszukiwanych stanowisk w Australii.

W Australii rośnie 20 miejsc pracy

Rejestracja tutaj Aby otrzymywać nasze codzienne biuletyny i powiadomienia o najświeższych wiadomościach, wysyłane bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.