Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Korean Air uziemi wszystkie Airbusy A380 i Boeingi 747-8

Korean Air dołącza do rosnącej listy linii lotniczych planujących emeryturę dla Airbusa A380, w którym to przypadku flota Boeingów 747-8 będzie również gotowa do cięcia.

Południowokoreańskie linie lotnicze planują umieścić swojego giganta na pastwisku w ciągu najbliższych pięciu lat – i dotyczy to nie tylko 10 samolotów A380 linii Korean Air, ale sześciu odziedziczonych po A380. Przejęcie konkurencyjnej linii Asiana Airlines za 2,2 miliarda dolarów.

Flota A380 Asiana zostanie zintegrowana z koreańskimi samolotami do 2024 roku, ale gigantyczny samolot zniknie w ciągu dwóch lat od dostawy.

Korean Air jest gotowy do przemieszczania swojej gigantycznej floty do zachodu słońca.

Korean Air jest gotowy do przemieszczania swojej gigantycznej floty do zachodu słońca.

„A380s opuści flotę Korean Air w ciągu pięciu lat” – potwierdził w publikacjach branżowych dyrektor generalny Korean Air, Walter Cho. Lot globalny w tym tygodniu.

Korean Air była siódmą linią lotniczą, która zarejestrowała się na piętrowy samolot, z pierwszymi dostawami w 2011 roku.

Niebiański bar koktajlowy A380 linii Korean Air i salonik dla pasażerów klasy biznes.

Niebiański bar koktajlowy A380 linii Korean Air i salonik dla pasażerów klasy biznes.

Oprócz wygodnego salonu dla pasażerów pierwszej klasy i przestronnego baru koktajlowego klasy biznesowej, wyjątkowym akcentem przewoźnika był sklep wolnocłowy w tylnej części piwnicy.

Galeria wolnocłowa w tylnej części piwnicy koreańskiego Air A380.

Galeria wolnocłowa w tylnej części piwnicy koreańskiego Air A380.

Wysokiej jakości kosmetyki, perfumy i likiery przyciągają wzrok i otwierają portfel lub torebkę, a interfejs umożliwia pasażerom przeglądanie rzeczywistych przedmiotów, a nie tylko przeglądanie broszury.

Każda butelka na wystawie jest wyposażona w wytrzymały magnes na spodzie, który utrzymuje ją na miejscu podczas turbulencji, chociaż alkohol jest również przechowywany w taksówkach oraz przy startach i lądowaniach.

Galeria wolnocłowa w tylnej części piwnicy koreańskiego Air A380.

Galeria wolnocłowa w tylnej części piwnicy koreańskiego Air A380.

Otwarte na czas każdego lotu i obsługiwane przez pełnoetatowego asystenta sprzedaży, Korean Air skrupulatnie obstawia, że ​​dochód ze zwiększonej sprzedaży bezcłowej zrekompensuje utratę dwóch rzędów foteli ekonomicznych, które wymieniono w sklepie.

READ  Ian MacDonald i John Maitland stoją w obliczu ponownego rozpatrzenia przez jednego sędziego po odwołaniu się od licencji na wydobycie

Ale to wszystko wkrótce będzie już przeszłością – i podczas gdy nowocześniejszy Boeing 747-8 Intercontinental Korean Air na krótko stanie się flagowym okrętem dalekiego zasięgu członka SkyTeam po uziemieniu A380, flota Boeingów 747-8I również pójdzie w jego ślady w ciągu dziesięciu lat – mówi CEO Chu.

Również w drodze: jumbo odrzutowce Korean Air Boeing 747-8.

Również w drodze: jumbo odrzutowce Korean Air Boeing 747-8.

Przyszłość Korean Air będzie należeć do samolotów dwusilnikowych, takich jak Boeing 777-300ER i Boeing 787 Dreamliner, z możliwością dołączenia do rodziny Boeinga 777-9.

„Myślę, że Boeing 777 jest jednym z najbardziej udanych samolotów w historii lotnictwa” – powiedział Chu. „Na pytanie, powiedziałbym, że B777-300ER to mój ulubiony model”.

„Chociaż nie wykluczyłem Boeinga 777X, jest kilka punktów, które wciąż wymagają sprawdzenia. Mógłbym rozważyć to w następnej kolejności, ale nie sądzę, abyśmy przez jakiś czas mieli tak duży popyt na nowe samoloty, jak mieliśmy już dużą liczbę samolotów w eksploatacji lub w zamówieniu.”

Przeczytaj także: Stylowe koncepcje Airbusa A380 pierwszej klasy Singapore Airlines

Dawid

David Flynn jest redaktorem naczelnym magazynu Executive Traveler i jest trochę tragiczny w podróży z słabością do dobrej kawy, zakupów i martini z liczi.