Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Króliki tworzą wspaniałe nowe sklepy, a ich główna premiera jest w toku

Wesfarmers przekazuje nową akwizycję, sieć specjalizującą się w handlu. Koncentruje się głównie na jednym kraju przed rozszerzeniem.

Rodzinny biznes w Adelajdzie, który Bunningowie kupili dwa lata temu, otrzymał nowe życie.

Podczas gdy wielki plan ekspansji narodowej, na razie skupimy się na jednym kraju.

Gigant detaliczny należący do Wesfarmers odebrał klucze do Adelaide Tools w 2019 roku, nabywając sześć sklepów w Australii Południowej i testując nowe koncepty w jednym w Parafield, zanim we wrześniu tego roku zmienił nazwę na Tool Kit Depot.

Specjalistyczna sieć i zagorzali rzemieślnicy szybko otworzyli trzy sklepy w Perth od zeszłego miesiąca – Belmont, Rockingham i Malaga – a czwarty sklep zostanie otwarty w Mandurah w nadchodzących tygodniach.

Dyrektor handlowy Ben McIntosh powiedział, że ambicją jest rozszerzenie sieci do 75 sklepów w całym kraju, ale początkowo więcej sklepów zostanie dodanych do Australii Zachodniej, a gospodarka przemysłowa stanu stanie się oczywistym wyborem.

„Pamiętaj, że Bunningowie mają bardzo, bardzo silne DNA w zachodniej Australii” – powiedział McIntosh NCA NewsWire.

„Bardzo dobrze znamy rynek.

„Oczywiste jest, że z makroekonomicznego punktu widzenia gospodarka WA kwitnie… wpływ wydobycia jest silny i oczywiście został chroniony przed wieloma przestojami i niepewnością Covid, co jest oczywiście zaletą”.

Zapytany, czy od przejęcia nie był to powolny start, Macintosh powiedział, że pierwsze kilka miesięcy spędził na zrozumieniu starego biznesu Adelaide Tools i jego klientów.

„Jestem tak podekscytowany, że jestem kapitanem, który inspiruje zespół do wejścia na rynek, a nie tylko arogancko oczekuje wygranej” – powiedział.

„To był udany biznes – dlatego go pokochaliśmy, dlatego chcieliśmy go kupić. Potem pomyśleliśmy: 'Jaka jest przyszłość, dokąd prowadzimy biznes dla następnego pokolenia?'”

„Chcemy mieć pewność, że robimy to we właściwy sposób i najpierw wygrywamy nasze linie z naszymi klientami, a potem rozmawiamy o odważnej ekspansji”.

READ  ASX spadł o 1,6 procent, ponieważ górnicy poślizgnęli się

Mackintosh powiedział, że początkowa ekspansja nastąpiła dopiero po tym, jak eksperymenty Parafielda zakończyły się sukcesem.

Covid-19 przedstawił pewne wyzwania, ponieważ od marca McIntosh nie był w stanie wrócić do Waszyngtonu.

Sklepy stanowią łączną inwestycję o wartości ponad 25 milionów dolarów i sprzedają 10 000 zaawansowanych produktów obejmujących elektronarzędzia, sprzęt elektryczny do użytku na zewnątrz, narzędzia ręczne, magazynowanie, odzież roboczą, sprzęt spawalniczy oraz sprzęt budowlany i bezpieczeństwa.

Każdy warsztat będzie miał również barek akumulatorowy i warsztat naprawy narzędzi, a także narzędzia do wynajęcia.

„Chodzi o dostarczenie tej specjalistycznej wiedzy, tej specjalistycznej usługi, a także pełnej gamy obu marek, ale także modeli komercyjnych marek (i) wysoce wyspecjalizowanego sprzętu do obróbki drewna, którego środowisko Bunnings nie obsługuje”, powiedział McIntosh.

„Specjalnie przeszkoliliśmy członków zespołu, którzy znają się na stolarstwie, że stolarstwo jest ich pasją i potrafią dobrze porozmawiać o wszystkim przy obróbce drewna”.

Pan Macintosh bardzo głośno mówił o tym, ile czasu zajmie, zanim sklepy zaczną pojawiać się na Wschodnim Wybrzeżu, mówiąc, że „dobra kwota” zostanie najpierw otwarta w Waszyngtonie.

„Nie jedziemy (jeszcze) popularną trasą, którą jest Sydney czy Melbourne” – powiedział.

Nie chcieliśmy stosować zwykłej formuły. Chcieliśmy inwestować tam, gdzie naszym zdaniem możemy zdobyć zaufanie ludzi i uważamy, że Australia Zachodnia zaznaczyła to pole.

„To nie jest firma zorientowana na Wschód. Najpierw mamy więcej sklepów do otwarcia w Australii Zachodniej.

„Mamy więcej sklepów otwieranych w Australii Południowej – ma to na celu przybliżenie sieci australijskiej bliżej niż tylko Adelaide”.

Przeczytaj powiązane tematy:Adelaida