Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kupujący Woolworths zły na samoobsługowy ekran darowizn

Kupujący Woolworths zły na samoobsługowy ekran darowizn

Klienci krytykowali Woolworths za błąd w kasach samoobsługowych, mówiąc, że są „winni” za przekazanie darowizny.

Klient Woolworths wyraził frustrację po usterce związanej z kasą samoobsługową, która zmusiła go do przekazania darowizny na rzecz partnera charytatywnego sieci.

Tuż przed zapłaceniem przez klienta za zakupy na ekranie samoobsługowym wyświetlany jest monit z prośbą o przekazanie darowizny poprzez zaokrąglenie rachunku do najbliższego dolara.

Następnie ekran pyta klienta, czy chciałby zakończyć transakcję i przekazać niewielką kwotę na rzecz organizacji charytatywnej Variety Charity.

Jednak tylko zdezorientowany klient miał dwie możliwości: „tak, proszę” lub tylko „tak”.

Kupujący, sfrustrowany, udostępnił zdjęcie awarii urządzenia na Reddicie.

„Dziękuję Woolworth, bardzo fajnie”, napisali zdjęcie.

W komentarzach ludzie powiedzieli, że mają urazę do Wallisa za to, że poproszono go o przekazanie pieniędzy.

„Ach tak, gigantyczna sieć supermarketów prosi o twoją pomoc charytatywną. Jak pięknie”, napisał jeden z użytkowników Reddit.

„Tak, po tym, jak poprosili o 9 dolarów na zakup brokułów”, podzieliła się inna osoba.

Kolejny komentarz brzmiał: „Powinno być przycisk „zaokrąglamy w górę, a my to dopasujemy”.

„Rozumiem, że jest to wada systemu, ale czy wielomiliardowe firmy nie mogą próbować zmusić swoich klientów do przekazywania darowizn na cele charytatywne?” Inny agent wojowników napisał.

„Mogą oddawać się bezpośrednio. Ponadto, jeśli chcą nakarmić ludzi, mogą zacząć od tego, aby nie wyrzucać codziennie ton doskonale dobrego jedzenia”.

Według Statistica, Woolworths Group w Australii wygenerowała 1,97 miliarda dolarów zysku w roku podatkowym 2020-2021, co było największym całkowitym zyskiem netto od 2016 roku.

Jednak problem został najwyraźniej rozwiązany po tym, jak pracownik supermarketu potwierdził, że problem nie występował na każdym urządzeniu, a także udostępnił obejście.

„Czynnik wełny tutaj. Jest to znany problem przynajmniej w moim sklepie. Naciśnięcie „Tak” na dole jest uważane za „Nie”. Mimo to występuje tylko w jednej z 16 maszyn.

READ  Koszt wojny, nawet jeśli jest zimno

W oświadczeniu dla news.com.au rzecznik Woolworths powiedział, że „darowizny mają być dobrowolne”.

„Dziękujemy tym klientom za skontaktowanie się z nimi w sprawie nieprawidłowego roszczenia w ich lokalnym sklepie” – powiedzieli.

„Uważamy, że ta usterka techniczna jest ograniczona do kilku sklepów i jesteśmy w kontakcie z tymi klientami, aby zrozumieć sklepy, w których robili zakupy, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać ten lokalny problem”.

Woolworths współpracuje z Variety the Children’s Charity od 2013 roku. Organizacja pracuje z dziećmi, które są chore, znajdujące się w niekorzystnej sytuacji lub mają specjalne potrzeby, które nie mają dostępu do pomocy rządowej.

Chociaż działalność charytatywna rozpoczęła się w Pittsburghu w zachodniej Pensylwanii, australijskie ramię fundacji zostało założone w 1975 roku.

Przeczytaj powiązane tematy:Woolworths