Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Małe szczegóły menu ujawniają problem z Uber Eats

Małe szczegóły menu ujawniają problem z Uber Eats

Wiele popularnych sieci fast food zaczęło podnosić ceny pozycji menu w popularnych aplikacjach do dostarczania, starając się zrekompensować utracone koszty.

Pewna Brytyjka czekała na zamówienie UberEats, by otrzymać przezabawną wiadomość od kierowcy: „Przepraszam, kochanie, zjadłam twoje jedzenie”.

Duże sieci i lokalne lokale z jedzeniem na wynos podniosły ceny – czasami nawet o 10 dolarów za pojedynczy produkt – aby zrekompensować obniżkę poniesioną przez zewnętrzne firmy kurierskie.

Usługi dostawcze pobierają od restauracji prowizję w wysokości do 30 procent od zamówienia, która jest zmniejszana w przypadku zamówień dostarczanych przez personel restauracji lub odbieranych przez klientów.

Zamawianie dań na wynos wkrótce stanie się droższe, ponieważ niektóre restauracje podnoszą ceny aplikacji do dostarczania. Zdjęcie: NCA NewsWire/Dylan Coker

Według UberEats.com ceny UberEats i Menulog są już rutynowo wyższe niż te w sklepie — nawet przed naliczeniem opłat za dostawę i obsługę. wiek.

Popularna grecka sieć Zeus Street, która ma 24 sklepy w całym kraju, jest jednym z najgorszych przestępców w podwyżkach cen, a niektóre produkty kosztują nawet o 10 USD więcej za aplikacje do dostawy.

Grecka restauracja kosztuje 32 USD za spartańską miskę w Uber Eats, ale to tylko 22 USD w sklepie lub po zamówieniu przez ich stronę internetową do odbioru.

Skórki w wersji beta kosztują od 5 do 6,50 USD, jeśli zostały zamówione za pośrednictwem usługi strony trzeciej.

Podwyżki są uzupełnieniem istniejących opłat za dostawę i usługi.

Porównaj ceny na Zeus Street Greek zamówione przez stronę internetową (po lewej) i UberEats (po prawej).

powiedział Ramon Castillo, dyrektor ds. marketingu Zeus Street Greek wiek Różnica w cenie wynosiła „100 procent, aby zrekompensować opłaty pobierane przez zewnętrzne firmy kurierskie”.

Inne popularne marki fast foodów, Fishbowl, Oporto i Guzman y Gomez, również podnoszą ceny swoich aplikacji dostawczych.

READ  Więcej usług podobnych do ChatGPT powstaje w Chinach. Oto kilka ostatnich ogłoszeń

W Fishbowl wszystkie sałatki są o 4 dolary droższe niż Uber Eats.

Podwójny burger Bondi w Porto kosztuje 14,25 USD za aplikacje do dostawy, ale 10,75 USD w sklepie.

A miska nachos od Guzman y Gomez kosztuje 19 USD w aplikacji i 15,20 USD za osobę – 3,80 USD mniej.

Porównaj ceny Fishbowl przy zamawianiu w sklepie (po lewej) z cenami UberEats (po prawej).

Porównanie cen Guzman y Gomez w sklepie (po lewej) i cenach UberEats (po prawej)

Castillo powiedział, że muszą podnieść ceny, aby wchłonąć koszty wygody.

„Wygoda oferowana przez dostawców ma swoją cenę” – powiedział Castillo. wiek.

„Zdolność naszych franczyzobiorców do pokrycia tych opłat, jak również innych kosztów operacyjnych, jest po prostu nie do utrzymania”.

Duże międzynarodowe sieci fast foodów, takie jak KFC i McDonald’s, podnoszą ceny swoich pozycji w menu w aplikacjach dostarczających – niektóre z ich popularnych burgerów są o 1 do 2 dolarów droższe niż UberEats.

Rzecznik Ubera powiedział, że Uber nie wymaga, aby restauracje korzystające z jego platformy odpowiadały cenom w sklepach wiek To, jakie przedmioty zdecyduje się uwzględnić w sklepie i jak je wycenić, leży „w gestii naszych współpracowników”.

News.com.au skontaktował się z UberEats i Menulog w celu uzyskania komentarza.