Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Meta błąd sparaliżował siłownię w Sydney

Meta błąd sparaliżował siłownię w Sydney

Według Facebooka, technologia oceny reklam Meta opiera się „głównie” na zautomatyzowanym systemie. Ten system oznacza reklamy sprzeczne z reklamą firmy Zasady reklamowe Ustalanie ograniczeń, od usuwania reklam do trwałego zablokowania konta.

Meta przyznała, że ​​automatyczny system może nieprawidłowo zgłaszać i blokować konta reklamowe, ale firma „ciężko pracuje, aby naprawić tę sytuację”.

„Ograniczenia reklamowe na tej stronie zostały przypadkowo wprowadzone przez zautomatyzowany system, ale teraz zostały przywrócone. Przepraszamy za błąd” – powiedział rzecznik Meta. wiek A Sydney Morning Herold.

Brak komunikacji nie dał nam schronienia.

Brian Quinlan, współwłaściciel Alexandria Strength & Motion Lab

Chociaż firma dostarcza ogólnych wyjaśnień właścicielom kont reklamowych, gdy reklamy naruszają jej zasady, Meta nie dostarcza informacji o tym, jak działa jej automatyczny system.

W razie problemu niektórzy posiadacze kont mają bezpośredni dostęp do przedstawicieli giganta mediów społecznościowych. Meta nie ujawnia wymagań, aby kwalifikować się na przedstawiciela, ale uważa się, że konta muszą co miesiąc osiągać określoną kwotę wydatków na reklamę.

Mniejsze konta reklamowe, takie jak siłownia Quinlana, muszą przejść przez system wsparcia Facebooka – co oznacza, że ​​nie mają bezpośredniego kontaktu z firmą i nie ma możliwości ponownego poruszenia tej kwestii po wdrożeniu decyzji.

„Brak komunikacji nie dał nam lekarstwa” – powiedział Quinlan.

Daniel Angus, profesor komunikacji cyfrowej na Queensland University of Technology, który określił firmę zajmującą się mediami społecznościowymi jako „handlarzy dezinformacją”, mówi, że blokowanie informacji przez Meta powoduje problemy wykraczające poza nieuczciwe ograniczenia dotyczące kont.

Ładowanie

„Kiedy podejmowane są decyzje dotyczące moderacji, są one podejmowane za zamkniętymi drzwiami, z niepełnymi informacjami i w sposób, w jaki my ogół społeczeństwa, reporterzy i badacze nie mamy możliwości kwestionowania tego procesu decyzyjnego”.

READ  Polska wkrótce stanie się supermocarstwem

Angus powiedział, że jedynym obszarem, w którym Meta była przejrzysta, była „bardzo specyficzna sfera” propagandy politycznej, która pojawiła się po dezinformacji o wyborach w USA w 2016 roku.

„Istniała wystarczająca ciągła presja na Meta, aby faktycznie wywołać tam jakąś formę podstawowej przejrzystości”.

w Raport lipcowy Opublikowane przez Alkohol Research and Education Foundation naukowcy z czterech uniwersytetów doszli do wniosku, że chociaż platformy cyfrowe i agencje reklamowe miały dostęp do szczegółowych informacji na temat świadczonych przez siebie usług reklamowych, bez wymogów regulacyjnych, nie udostępniły tych informacji.

W badaniu stwierdzono: „Oznacza to, że prawdziwy charakter i zakres szkodliwych praktyk marketingu cyfrowego pozostaje w dużej mierze poza zasięgiem radaru, dzięki czemu platformy cyfrowe nie mogą być pociągane do odpowiedzialności za szkody wyrządzone ich firmom”.