Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

BURGER KING® rozwija markę restauracyjną premium w Polsce z nową flagową franczyzą McWin

Warszawa, Polska–(drut roboczyDzisiaj marki Burger King i McWin ogłosiły nową znaczącą umowę franczyzową i rozwojową w celu rozwoju marki w Polsce, z zobowiązaniem do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 roku, wraz z obecnymi franczyzobiorcami, a dzięki przejęciu BK rozpocznie działalność 20 sklepów. ZOBACZ Polskę SA

David Sher, prezes Burger King International Markets, powiedział: „Cieszymy się, że możemy podzielić się ważnymi wiadomościami z Polski, ponieważ ogłosiliśmy plany ekspansji Burger King w całej Polsce z McWin jako naszym nowym master-franczyzobiorcą”. Wiemy, że goście tutaj uwielbiają nasz słynny na całym świecie smak grilla na ogniu, a nasza marka przetestowała swoją drogę poprzez osobiste innowacje cyfrowe. Postrzegamy ten projekt jako ważną część większego planu ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, który pozwoli nam udostępnić naszą kultową markę doskonałości gastronomicznej większej liczbie gości niż kiedykolwiek wcześniej”.

Założona w 1954 roku marka Burger King jest międzynarodową siecią hamburgerów typu fast food, znaną z jakości i wartości żywności oraz jako jedyne miejsce, w którym goście mogą dostać swoją słynną kanapkę Whopper z grilla na ogniu. Burger King prowadzi ponad 19 000 lokalizacji w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym w 33 krajach w całej Europie.

Kierowany przez Henry’ego McGovern’a, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, oraz Stephena K. Dzięki sprawdzonemu doświadczeniu operacyjnemu, niezrównanej sieci w branży spożywczej i możliwościom tworzenia transakcji, będąc partnerem z wyboru dla założycieli, inwestorów i zespołów zarządzających.

„Jest to pierwsza inwestycja funduszu McWin Restaurant Fund o wartości 525 mln euro, który zamknęliśmy kilka tygodni temu. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy rozwijać markę Burger King w całej Polsce i korzystać z synergii na platformie McWin” – powiedział Henry. McGovern, współzałożyciel McWin Skupimy się w szczególności na poprawie cyfryzacji marki i działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce.

„Nasze połączone ponad 150-letnie doświadczenie w udanej działalności i ekspansji kultowych marek w branży hotelarskiej w wielu krajach pomoże nam uwolnić długoterminową zrównoważoną wartość dla klientów, pracowników, naszych społeczności i całej polskiej gospodarki. Nie może być bardziej podekscytowany.” Stephen K. Weingar dodał, współzałożyciel McWin, powiedział, że jest to początek bardzo znaczącego rozdziału zarówno dla Burger King, jak i McWin.

Oprócz pysznego jedzenia, Burger King jest zaangażowany w zapewnianie gościom najlepszych w swojej klasie wrażeń, zarówno w lokalu, jak i online. Nowe restauracje Burger King będą wyposażone w cyfrowe ekrany zamawiania, składanie zamówień mobilnych, obsługę stołową i dostawę, dzięki czemu goście będą mogli zamawiać i cieszyć się jedzeniem tak łatwo, jak chcą.

O Henry McGovern, Stephen K. Wingar i McQueen

McWin to prywatna firma inwestycyjna założona przez Henry’ego McGovern’a i Stephena K.

Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, która pod kierownictwem Henry’ego rozrosła się do ponad 2300 restauracji w 25 krajach, zatrudniając ponad 55 000 pracowników. Steven K. Winegar był udziałowcem i starszym dyrektorem generalnym Grupo Zena, założycielem Restauravia Grupo Empresarial, Megafood SL oraz byłym członkiem zarządu Telepizza. Wśród nich zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach oraz mają duże doświadczenie w inwestowaniu w technologię żywności i szersze technologie przełomowe. McWin i fundusze doradzane przez McWin są obecnie inwestorami w Gail’s, Vapiano, CookUnity, Dean & David, a także alternatywne firmy białkowe, w tym BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (wcześniej Clara Foods), Impossible Foods i UPSIDE Foods (wcześniej Memphis Mięsa) oraz wiodące firmy zajmujące się technologią żywności, takie jak Footprint, Oishii i Menu.

O BURGER KING

Założona w 1954 roku marka Burger King® jest międzynarodową siecią fast foodów z hamburgerami, znaną ze swojej jakości i wartości jako jedyne miejsce, w którym goście mogą dostać swoją słynną, grillowaną na ogniu kanapkę Whopper. System BURGER KING® działa w ponad 18 700 lokalizacjach w ponad 100 krajach. Prawie 100 procent restauracji Burger King® jest własnością i jest zarządzanych przez niezależnych franczyzobiorców, z których wiele to firmy rodzinne działające od dziesięcioleci. Aby dowiedzieć się więcej o marce BURGER KING® odwiedź www.bk.com.

O restauracji Brands International

Restauracja Brands International Inc. Jedna z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi z roczną sprzedażą całego systemu na poziomie ponad 35 miliardów dolarów i ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najpopularniejszych na świecie marek restauracji szybkiej obsługi – TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Te niezależne marki od dziesięcioleci służą swoim gościom, franczyzobiorcom i społecznościom. Poprzez ramy Restaurant Brands for Good RBI pracuje nad poprawą zrównoważonych wyników związanych z żywnością, planetą, ludźmi i społeczeństwami.

wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszego dokumentu. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem zagrożeń i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi stwierdzenia dotyczące naszych oczekiwań dotyczących zdolności Burger King w Polsce do otwarcia ponad 200 restauracji w nadchodzących latach, a także jej zdolności do uwolnienia długoterminowej zrównoważonej wartości dla klientów, pracowników , społeczności, polskiej gospodarki jako całości i tworzą najlepsze w swojej klasie doświadczenie oraz zdolność Burger King do ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od oczekiwań RBI, są wyszczególnione w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz kanadyjskich organów nadzoru papierów wartościowych, takich jak raporty roczne, kwartalne i bieżące na formularzu 8-K i obejmują następujące rodzaje ryzyka : Ryzyka związane z naszą zdolnością do: Skutecznej realizacji krajowej i międzynarodowej strategii wzrostu oraz ryzyka związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania lokalnie i na arenie międzynarodowej w wysoce konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które mogą wpływać na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami, ich sukces oraz ryzyko związane z naszym pełnym modelem biznesowym franczyzy; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzodawców dla tych programów. Poza sytuacjami wymaganymi przez obowiązujące prawo, nie mamy obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub warunków, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.

READ  Mężczyzna z Melbourne zarabia 540 000 $ na zamknięciu sprzedaży Monkey 99 w Coles