Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

NENT podpisuje umowę na dystrybucję Viaplay z UPC |

28 lipca 2021

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) i polski operator telewizji kablowej UPC podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną na świadczenie usługi przesyłania strumieniowego Viaplay Grupy NENT klientom UPC.

Viaplay zadebiutuje w Polsce 3 sierpnia z wyjątkową mieszanką Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i najlepszych sportów na żywo, takich jak niemiecka liga piłkarska, z Premier League i Formułą 1 dodanymi w nadchodzących latach. Wkrótce zostanie ogłoszony termin uruchomienia usługi dla klientów UPC.

Viaplay będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów UPC w różnych pakietach telewizyjnych w atrakcyjnych promocjach. Viaplay będzie również dostępny jako dodatkowa subskrypcja, a aplikacja Viaplay zostanie w odpowiednim czasie zintegrowana z dekoderem telewizyjnym UPC 4K. Należąca do Liberty Global oferta UPC dla polskich klientów obejmuje telewizję, dostęp szerokopasmowy, telefon i komórkę.

Kim Podder, Chief Commercial Officer Grupy NENT skomentował: “Cieszymy się, że możemy współpracować z UPC, aby udostępnić Viaplay ponad milionowi gospodarstw domowych w całej Polsce. Biorąc pod uwagę wiodącą pozycję UPC na rynku miejskim, umowa ta doskonale uzupełnia inne nasze partnerstwa w zakresie Widzowie w Polsce nie mogą się doczekać. Wiele z Viaplay, dodatkowe umowy dystrybucyjne są w drodze.

Bogdan Bukuri, Chief Marketing Officer, UPC Polska dodał: “Nasza współpraca z Grupą NENT jest dowodem na nasze wieloletnie zaangażowanie w agregowanie wysokiej jakości treści i dostarczanie najlepszej rozrywki na rynku. Szczególnie cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom dostęp do premium treści sportowe, w tym m.in. niemiecka Bundesliga, Liga Europy UEFA i Liga Konferencyjna UEFA, a także angielska Premier League z 2022 roku, które przyczynią się do debiutu Viaplay w Polsce.

READ  Oficjalne zobowiązanie Discovery walczy o utrzymanie polskiej firmy medialnej | rozrywka