Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Netflix eliminuje poziom „Basic” pozbawiony reklam

Netflix eliminuje poziom „Basic” pozbawiony reklam

W swoim raporcie o zarobkach za czwarty kwartał 2023 r. gigant streamingowy Netflix podaje, że abonenci korzystający z reklam stanowią 40% nowych subskrypcji w krajach, w których wyświetlają się reklamy – wzrost z 30% w trzecim kwartale.

Ogólnie rzecz biorąc, Netflix odnotował również prawie 70% wzrost poziomu członkostwa reklam w czwartym kwartale w porównaniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku. Oznacza to, że poziom reklam ma 23 miliony aktywnych użytkowników miesięcznie w dwunastu krajach, w których oferowane są plany – a liczba ta ma nadal rosnąć.

Wraz z tym wzrostem firma planuje wycofać najtańszą opcję bez reklam, poziom „Basic”, najpierw wiosną dla wszystkich abonentów w Kanadzie i Wielkiej Brytanii, a następnie przez resztę roku w innych miejscach.

Firma faktycznie przestała oferować poziom „Podstawowy” nowym abonentom pod koniec ubiegłego roku, a teraz w nadchodzących miesiącach będzie stopniowo wycofywać ten poziom dla obecnych abonentów, przy czym ci abonenci prawdopodobnie będą musieli przejść na jeden z trzech obecnych poziomów – Standard z reklamy, Standard lub Premium.

Współdyrektor generalny Greg Peters opisuje to jako „lepszą ogólną wartość”, ponieważ plan Standard z reklamami obejmuje „więcej strumieni, wyższą rozdzielczość przy pobieraniu… i niższą efektywną cenę”.

W piśmie akcjonariuszy wskazano również na potencjalne podwyżki cen, stwierdzając: „W miarę inwestowania w Netflix i udoskonalania go od czasu do czasu będziemy prosić naszych członków o dopłatę w celu odzwierciedlenia tych ulepszeń, co z kolei pomoże pobudzić pozytywne inwestycje przyrostowe w kierunku dalszego udoskonalania i rozwoju. Nasze Usługi.”

Firma twierdzi, że ograniczenie udostępniania haseł będzie napędzać wzrost „przez wiele lat”, a także „zdrowy wzrost organiczny” w zakresie treści telewizyjnych, filmowych i gier, a także wydarzeń na żywo, takich jak właśnie ogłoszona długoterminowa umowa z WWE.

źródło: THR