Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nordic Entertainment zabezpiecza NHL dla Viaplay Polska – Digital TV Europe

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) podpisała pięcioletnią wyłączną umowę dotyczącą praw medialnych z Narodowym Stowarzyszeniem Hokejowym Stanów Zjednoczonych (NHL) na transmisję do 1400 meczów NHL na żywo w każdym sezonie na Viaplay w Polsce do 2026 roku.

Transakcja rozszerza Grupę NENT i obecne partnerstwo NHL na dziewięć krajów europejskich oraz wzmacnia ofertę sportową premium Viaplay w Polsce, z Premier League i Formułą 1 w kolejnych latach.

Grupa NENT posiada już wyłączne prawa NHL w Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Islandii, Estonii, Łotwie i Litwie do 2026 roku.

Grupa NENT nabyła również wyłączność na transmisję meczów szwedzkiej ligi hokejowej (SHL) na Viaplay w Polsce do 2024 roku.

Począwszy od otwarcia sezonu 2021/2022 12 października, widzowie w Polsce mogą oglądać na żywo wszystkie regularne mecze sezonu NHL na Viaplay, w tym każdą sobotę NHL i niedzielę NHL – dawniej NHL European Game of the Week – transmisje z meczów, z komentarz W lokalnym języku wybranych gier.

Ponadto Viaplay będzie zawierał obszerne relacje na żywo z meczów Pucharu Stanleya, finału Pucharu Stanleya i innych wydarzeń NHL w ciągu sezonu, w tym NHL Winter Classic, NHL All-Star Game, NHL Stadium Series, NHL Heritage Classic i NHL Global Series .

Peter Norylund, Chief Sports Officer, NENT Group, powiedział: “Nasze 18-letnie partnerstwo z NHL jest jednym z najdłużej działających i najważniejszych. Pokazuje zdolność Grupy NENT do dostarczania sportów premium nowym i uznanym fanom. zarówno na naszych rynkach skandynawskich, jak i globalnych. Jakość i dramaturgia NHL, w połączeniu z udaną karierą Mariusza Cherkowskiego i zdobywcy Pucharu Stanleya Krzysztofa Oliwy, budują lojalną polską publiczność. Widzowie Viaplay mogą teraz cieszyć się każdą grą NHL w ramach najlepszych polskich sportów streamingowych pokazać.”

„Dzięki naszemu wieloletniemu i rozwijającemu się partnerstwu z Grupą NENT byliśmy w stanie udostępnić naszą grę większej liczbie fanów w Europie niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział David Propper, Starszy Wiceprezes NHL ds. Mediów i Strategii Międzynarodowej. pozwala nam zdominować naszą bazę fanów. Bardzo entuzjastyczni Polacy. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oferowanie naszym polskim fanom wyjątkowych programów z udziałem najlepszych graczy na świecie.

READ  Kawa Aldi Lazzio zdobyła 4,30 $ na konkursie Canstar's Blue Awards