Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

ODOT przedstawia projekty drogowe |  Wiadomości, sport, praca

ODOT przedstawia projekty drogowe | Wiadomości, sport, praca

Liberty — dwa z 31 głównych projektów Departamentu Transportu stanu Ohio, które mają rozpocząć się w tym roku, znajdują się w Dolinie Mahoning.

Duże projekty obejmują każdy projekt, który będzie kosztował 10 milionów dolarów lub więcej. ODOT Region 4 ujawnił 30 aktywnych projektów budowlanych planowanych na ten rok w Mahoning Valley, z czego 26 to nowe projekty. Obejmują one siedem projektów ulepszania mostów, sześć projektów związanych z bezpieczeństwem i 15 projektów ulepszania dróg o łącznej wartości 79 milionów dolarów.

Największy projekt w hrabstwie Mahoning ma kosztować około 13,5 miliona dolarów. Jest to odnowiona inwestycja na autostradzie międzystanowej 680 od Gibson Avenue w Youngstown, na południe od Route 224 w Boardman. Ten odcinek autostrady ma około pięciu mil długości, a północna i południowa część zostanie odnowiona. Co najmniej jeden pas będzie dostępny dla ruchu przez cały czas.

Projekt ten obejmuje również naprawę dziewięciu mostów. Ma rozpocząć się we wrześniu i ma być konkurencyjny do grudnia 2024 r.

Innym ważnym projektem dla hrabstwa Mahoning jest ulepszenie autostrady międzystanowej 76 i skrzyżowania Bailey Road w Jackson Township, w pobliżu granicy z Lordstown.

„Z biegiem lat rozwinęło się tam sporo firm i jest tam duży przystanek dla ciężarówek, więc mieliśmy tam duży ruch ciężarówek” – powiedział Justin Chesnick, urzędnik ds. Informacji publicznej ODOT District 4.

Na Bailey Road zostanie dodany pas ruchu w każdym kierunku, a na skrzyżowaniu pojawi się sygnalizacja świetlna. Pas do skrętu w lewo zostanie dodany na zachodniej rampie wyjazdowej I-76, a pas do skrętu w prawo zostanie dodany na rampie wyjazdowej w kierunku wschodnim. Na czas budowy ruch będzie mógł się odbywać bez zawracania.

To zmniejszy zatory, powiedział Chesnik, co generalnie zmniejsza liczbę wypadków.

Projekt ten ma kosztować 1,4 miliona dolarów i powinien rozpocząć się w maju, a zakończyć w listopadzie.

Oczekuje się, że również w hrabstwie Mahoning ODOT zainicjuje następujące projekty:

• Ulepszenia oświetlenia na I-680 na skrzyżowaniach Shirley Road i Indianola Avenue, kosztem 900 000 USD. Projekt ma się rozpocząć w kwietniu i zakończyć w listopadzie;

READ  AFL: Atak ANZAC Day match powoduje poważne obrażenia mężczyzny

• Ulepszenia oświetlenia I-680 przy Midlothian Boulevard, kosztem 1,4 miliona USD. Projekt ma się rozpocząć w październiku i zakończyć do czerwca 2024 r.;

• Modernizacje i redukcje sygnalizacji świetlnej Aktualizacje zgodności z ADA w Poland Village i Poland Township kosztem 1,1 miliona USD. Projekt rozpoczął się we wrześniu 2022 roku i ma zakończyć się w listopadzie.

• Wymiana przepustów na drogach stanowych 14 i 170 oraz w hrabstwach Trumbull i Ashtabula kosztem 800 000 USD. Projekt ma się rozpocząć w sierpniu i zakończyć do czerwca 2024 r.;

• Pojawienie się na trasie stanowej 165 między drogami stanowymi 14 i 46 oraz na trasie stanowej 534 z drogi stanowej 165 i Kala Road, oprócz naprawy czterech mostów kosztem 3,3 miliona dolarów. Projekt ma się rozpocząć w kwietniu i zakończyć w sierpniu;

• Pojawienie się na State Route 170 między Glenwood Avenue i I-680 za 1,2 miliona dolarów. Projekt ma się rozpocząć w kwietniu i zakończyć w sierpniu;

• Stempel chipowy na trasie stanowej 534 na linii hrabstwa Columbiana do trasy stanowej 165 za cenę 700 000 USD. Projekt ma się rozpocząć w maju i zakończyć w sierpniu.

W 2025 lub 2026 roku ODOT przygotowuje się do rozpoczęcia projektu o wartości od 60 do 80 milionów dolarów na I-680, który rozpocznie się na skrzyżowaniu Route 11 i Interstate 80 aż do South Avenue. To około siedmiomilowy odcinek autostrady. Chesnick powiedział, że ODOT planuje przenieść całą tę nawierzchnię na ziemię i całkowicie ją wymienić. To będzie projekt wieloletni.

Hrabstwo Trump

Będzie to największy projekt w Howland’s Mahoning Valley o łącznej wartości 19 milionów dolarów. Rozwidlony Diamentowy Węzeł zostanie dodany na skrzyżowaniu tras 46 i 82. Jego rozpoczęcie zaplanowano na lipiec, a zakończenie na październik 2025 r.

To dopiero trzeci diament w stanie. Pozostałe dwa są w Columbus i Toledo, powiedział Chesnick.

„W tym obszarze mamy duże korki i wiele wypadków, zwłaszcza na stokach 46 i 82. Ten projekt sprawi, że będzie to bezpieczniejsze” – powiedział Chesnik.

Projekt ten obejmuje również wymianę mostu Route 82 na Route 46.

READ  Toaleta Adama Elliotta wypróbowuje się z gwiazdą NRLW Millie Boyle: NRL News 2021, Canterbury Bulldogs, komentarz

Ruch będzie mógł być kontynuowany na trasach 82 i 46, ale rampy na tym skrzyżowaniu, a także rampa wyjazdowa East Market Street, będą zamknięte podczas wielu faz projektu. Zakręty zostaną zawieszone w czasie zamknięcia.

Diament rozbieżny jest uważany za bezpieczniejszy i bardziej skuteczny w obszarach o dużym natężeniu ruchu, ponieważ nie wymaga skrętu w lewo pod kątem nadjeżdżających pojazdów.

Wyglądające jak romb z góry skrzyżowanie tymczasowo przełączyło ruch po obu stronach jezdni, co w przypadku Tras 46 i 82 ma ułatwić wjazd na rampy.

Według ODOT w latach 2012-2016 na skrzyżowaniach z rampami doszło do prawie 160 wypadków, co czyni przesiadkę priorytetem na listach projektów bezpieczeństwa ODOT.

Kolejna nowa droga zostanie również skierowana na obszar w Brookfield. Ograniczone skrzyżowanie do zawracania lub RCUT zostanie zainstalowane na US Route 62 na skrzyżowaniu Bedford Road, a prawostronne, wychodzące w prawo zostanie zainstalowane na skrzyżowaniu Broadway.

„Mamy wiele wypadków na ostrych zakrętach. Ludzie zatrzymują się, aby skręcić w lewo i kończą na drążku w kształcie litery T lub uderzeniu w bok przy dużej prędkości” – powiedział Chesnick. „U.S. Route 62 to szybka, ograniczona -dostęp do autostrady, po której ludzie chodzą z prędkością od 55 do 60 mil na godzinę. Mieliśmy wiele poważnych wypadków w tym rejonie”.

RCUT pozwoli tylko ludziom skręcić w prawo w Route 62 w tym miejscu, więc będą musieli zawrócić. Chesnick powiedział, że jest to bezpieczniejsze, ponieważ kierowcy nie muszą przekraczać wielu pasów szybkiego ruchu.

Projekt ten ma kosztować 2,4 miliona dolarów i rozpocznie się w kwietniu, a jego zakończenie planowane jest na październik.

Również w hrabstwie Trumbull ODOT będzie pracował nad następującymi projektami:

• Wymiana przepustów na drogach stanowych 7 i 305 kosztem 1,5 miliona dolarów. Projekt rozpoczął się w sierpniu 2022 r. i ma zakończyć się w czerwcu;

• Wymiana nawierzchni State Route 7 od Drake State Line do Route 305 kosztem 1 miliona dolarów. Projekt ma ruszyć w czerwcu i zakończyć się we wrześniu.

• Wymiana przepustów na drogach stanowych 45 i 534 oraz w hrabstwach Mahoning i Ashtabula kosztem 800 000 USD. Projekt ma się rozpocząć w sierpniu i zakończyć do czerwca 2024 r.;

READ  Australia vs Anglia, SCG Test, Zespoły, Zespoły, Mitchell Sweepson vs Josh Hazelwood, Scott Boland, Usman Khawaja, Pogoda, Deszcz, Joss Butler

• Poprawa kanalizacji i poprawy widoczności na State Route 46 od Prospect Street do Gilbert Street w Wethersfield kosztem 1,6 miliona dolarów. Projekt ma ruszyć w lipcu i zakończyć się w październiku.

• Stempel chipowy na trasie stanowej 46 od Peak Leach Road do drogi stanowej 87 za 700 000 USD. Projekt ma się rozpocząć w maju i zakończyć w sierpniu.

• Pojawienie się na State Route 169 między Warren Southern Inc. i North Road, koszt 300 000 USD. Projekt ma się rozpocząć w kwietniu i zakończyć w sierpniu;

• Wymiana nawierzchni Ellsworth Bailey od Lyntz Road do Palmyra kosztem 600 000 USD. Projekt ma ruszyć w czerwcu i zakończyć się w listopadzie.

Bezpieczeństwo w miejscu pracy

Ponieważ ODOT ma rozpocząć działalność w tym roku, Chesnic przypomniał również obywatelom, aby zwolnili i poruszali się po strefach budowy.

Według stanu Ohio State Highway Patrol, w zeszłym roku w stanie doszło do 4628 wypadków związanych z miejscami pracy. Spośród nich 21 było śmiertelnych, w wyniku czego zginęły 23 osoby, a 85 doznało poważnych obrażeń.

„Jedną z rzeczy, które zauważyliśmy w ciągu ostatnich kilku lat, jest to, że pracownicy są coraz częściej bici” – powiedział Chesnick. W zeszłym roku trafiliśmy na około 130 załóg w całym stanie. W tym roku naprawdę mamy do 25 załóg, niezależnie od tego, czy chodzi o sprzęt, czy rzeczy wokół tych załóg, ludzie naprawdę muszą zwolnić i poruszać się, jeśli mogą.

Prawo Ohio wymaga, aby kierowcy poruszali się po pasie dla pojazdów z włączonymi migającymi światłami. Jeśli kierowcy nie mogą się poruszać, muszą zwolnić.

Hrabstwo Summit, które również znajduje się w Regionie 4, odnotowało największą liczbę wypadków związanych z pracą w całym stanie (814). Czerwiec to zwykle miesiąc z największą liczbą wypadków. W ubiegłym roku w całym stanie dochodziło do 585 wypadków w miejscu pracy miesięcznie.

Dzisiejsze najświeższe wiadomości i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej