Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Optus Australia: Poważny problem z telefonem i Internetem w całej Australii, wpływający na pociągi w Melbourne

Optus Australia: Poważny problem z telefonem i Internetem w całej Australii, wpływający na pociągi w Melbourne

Miliony Australijczyków odczuwa poważną awarię Optusa, która dotyka klientów w całym kraju.

Według Downdetector zgłoszenia o awariach zaczęły się około 4:00 rano w środę, a tuż po 6:00 zgłoszono prawie 8000 awarii.

Wpływa na usługi mobilne, transmisję danych i internet dla milionów Australijczyków.

Problemy z siecią zgłoszono w całym kraju w Perth, Melbourne, Brisbane, Sydney i Adelajdzie.

Przerwy w dostawie prądu były powszechne, a pociągi metra w Melbourne zgłaszały problemy w sieci transportowej spowodowane problemami z łącznością.

Rzecznik prasowy Spółki

„Spodziewamy się znacznych opóźnień na wszystkich liniach po przywróceniu usług”.

Jednak o 6 rano wszystkie połączenia kolejowe w sieci metra zostały wznowione, chociaż na wszystkich liniach wystąpiły znaczne opóźnienia i spodziewano się pewnych modyfikacji i odwołań.

Klienci zgłaszali również problemy z usługą mobilną na platformie mediów społecznościowych X, a jeden z nich określił awarię jako „absolutną awarię”.

Ponad 600 Amaysim – dostawcy usług ekonomicznych obsługiwanego przez Optus – również zgłosiło przerwy w świadczeniu usług.

Wielu sfrustrowanych klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych wyraziło swoją opinię na temat przerwy w świadczeniu usług, a niektórzy określili tę przerwę jako „awarię”.

„Nigdy wcześniej nie widziałem upadku linii lotniczej w całym kraju, ale Optus jest najwyraźniej wyjątkowy” – napisał jeden z użytkowników.

„Absolutna porażka”.

„Jeśli komukolwiek może się udać na scenie krajowej, to właśnie @Optus” – napisała kolejna osoba.

Rzecznik australijskiego rządu powiedział w środę rano, że „zwraca się do Optus o informacje dotyczące poważnej awarii”.

Rzecznik powiedział: „Z raportów wynika, że ​​firma telekomunikacyjna pracuje nad jak najszybszym usunięciem awarii”.

Przyjmuje się, że awaria nie jest wynikiem cyberataku.

W 2022 r. dane prawie 10 milionów klientów Optus zostały naruszone, gdy hakerzy tygodniami drwili z opinii publicznej, publikując w ciemnej sieci dane 10 000 klientów.

Rzecznik Optus powiedział, że operator telekomunikacyjny „jest świadomy problemu, który może mieć wpływ na niektórych naszych klientów korzystających z telefonów komórkowych i Internetu”.

READ  Białoruscy przywódcy rebeliantów ignorują sankcje, sportowcy mówią, że są „zmanipulowani”

Dodali: „Obecnie pracujemy nad ustaleniem przyczyny i przepraszamy za wszelkie niedogodności”.

Klienci w sytuacjach awaryjnych proszeni są o dzwonienie pod numer triple 0.