Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Plan modernizacji poczekalni Qantas na 2023 rok

Mając za sobą najgorszą pandemię, Qantas wychodzi z powrotem na plus – i przeznacza część swoich środków pieniężnych i wydatków kapitałowych na poprawę miejsc siedzących wewnątrz i na zewnątrz.

Rok 2022 przyniósł otwarcie nowego salonu klubowego Qantas Rockhampton Oprócz aktualizacji dla Honolulu International Business Hall.

W 2023 r. uwaga przenosi się na zewnątrz — lub przynajmniej za staw — do Auckland.

Poczekalnie dla klasy biznes i dla pierwszej klasy zostaną zastąpione jednym „salonem premium” dla wszystkich pasażerów od godz Członkowie Klubu Qantas Osoby często podróżujące w pierwszej klasie VIP Salon Qantas Premier program.

Rozszerzając swój zasięg na sąsiednie przestrzenie na lotnisku, nowy wygląd Qantas Auckland International Lounge zwiększy całkowitą pojemność z 244 do 340 miejsc.

Kieruje tym makijażem Czerwiec 2023 Uruchomienie rejsów Sydney-Auckland-Nowy Jork.

Qantas obiecuje odwiedzającym salon w Auckland, że będą mogli spodziewać się nie tylko „nowych doznań kulinarnych” obejmujących najlepsze nowozelandzkie jedzenie i wino, ale także „szereg funkcji zaprojektowanych specjalnie z myślą o podróżach długodystansowych, w oparciu o pozytywne opinie innych części sieci hotelowej”.

Prace modernizacyjne będą prowadzone etapami, tak aby niektóre poczekalnie pozostały otwarte przez cały okres przebudowy; Spodziewamy się, że nowa hala w pełni wyłoni się z kokonu wąskiej strefy na początku czerwca.

Adelajda stała się miastem trzech sal

Gdy hala w Auckland zostanie otwarta i rozpocznie się nowy rok finansowy 2023-2024, w centrum uwagi znajdzie się Adelaide.

Miasto kościołów zostanie podniesione do rangi innych australijskich stolic, gdy nowa Adelaide Business Hall zostanie uruchomiona online.

Podobnie jak w Sydney, Melbourne, Canberze, Brisbane i Perth, będzie to wydzielona poczekalnia dla pasażerów klasy biznes obok zwykłych pasażerów Platinum i Platinum 1.

W menu znajdzie się miejsce dla 190 pasażerów, z lokalnymi potrawami i winami z Australii Południowej, które będą często pojawiać się w menu, a nawet „inspiracje projektowe” w salonie.

READ  Alarm w Chinach, gdy założyciel Huawei ostrzega przed „bolesną” następną dekadą

Mówi się, że Qantas Adelaide Business Lounge znajduje się obok Qantas Club, co również odpowiada temu, co Qantas nazywa „pełną modernizacją”; W kolejce do renowacji znajduje się również siłownia Adelaide Chiefs Gym.

Podczas gdy Qantas obiecuje, że przebudowa strefy wypoczynkowej w Adelajdzie „rozpocznie się w drugiej połowie 2023 r.”, nie podano żadnych innych dat otwarcia poczekalni dla klasy biznes.

Dalej: Sydney i/lub Melbourne?

Posuwamy się naprzód również w tym roku, ponieważ Qantas zobaczy potwierdzenie długo oczekiwanej modernizacji swoich nijakich krajowych i międzynarodowych poczekalni dla klasy biznes w Sydney, z możliwością, że Melbourne International Lounge – znany również jako „The Dungeon” – w końcu dostać szansę zabłysnąć.

Same prace prawdopodobnie nie rozpoczną się przed 2025 rokiem, ale nie bez powodu — te flagowe salony wymagają wielomilionowej inwestycji.

I nie ma wątpliwości, że na to zasługują: poczekalnie w Sydney i Melbourne służą jako flagowe przestrzenie Qantas.

„Wiemy, jak ważne jest doświadczenie w salonie dla naszych klientów premium” — powiedział dyrektor generalny Qantas Group Alan Joyce na dorocznym walnym zgromadzeniu linii lotniczej w Sydney w listopadzie 2022 r. „Pracujemy nad kilkoma innymi projektami, które ogłosimy w nadchodzących miesiącach”. ”.

Podróżnik wykonawczy Uświadom sobie, że Sydney jest zdecydowanie na mapie.

Jak wcześniej informowaliśmy, Qantas zobowiązał się w 2018 roku do budowy zupełnie nowego międzynarodowego salonu biznesowego w Sydney, którego etapowa budowa ma rozpocząć się w trzecim kwartale tego roku i potrwać do końca 2019 roku.

Plany wymagały „zupełnie nowego projektu” opracowanego przez Davida Caona we współpracy z australijską firmą architektoniczną Bates Smart, z ponad 30% większą liczbą miejsc siedzących i „nowym, charakterystycznym doświadczeniem kulinarnym” od szefa kuchni, Neila Perry’ego.

Jednak projekt został odłożony na bok, jak doniesiono, gdy pojawiła się możliwość przeniesienia poczekalni do proponowanego nowego międzynarodowego miejsca postojowego Sydney T1 – a potem, oczywiście, wpływ Covid sprawił, że linia lotnicza przedłożyła przetrwanie ponad wszystko inne.

READ  Dreamliner Air New Zealand zmuszony do przerwania lądowania na Wyspach Cooka جزر

Ale przy błękitnym niebie plany te prawdopodobnie zostaną ożywione w roku podatkowym 2023-2024.

Jeśli chodzi o krajową poczekalnię biznesową Qantas w Sydney, jest to najbardziej ruchliwa poczekalnia krajowa linii lotniczej — została otwarta w lipcu 2008 roku i obecnie jest zauważalnie długa w zębach, zwłaszcza w porównaniu z jej nowoczesnymi odpowiednikami w Melbournei Brisbane i Pert.

Te trzy saloniki biznesowe również przyjęły współczesny, lokalnie inspirowany wystrój wraz z lokalami gastronomicznymi, takimi jak Asian Spice Bar w Melbourne i Pizza Ovens w Perth, które stały się charakterystycznym elementem Qantas Business Lounge.