Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Plan modernizacji poczekalni Qantas na 2023 rok

Mając za sobą najgorszą pandemię, Qantas wychodzi z powrotem na plus – i przeznacza część swoich środków pieniężnych i wydatków kapitałowych na poprawę miejsc siedzących wewnątrz i na zewnątrz.

Rok 2022 przyniósł otwarcie nowego salonu klubowego Qantas Rockhampton Oprócz aktualizacji dla Honolulu International Business Hall.

W 2023 r. uwaga przenosi się na zewnątrz — lub przynajmniej za staw — do Auckland.

Poczekalnie dla klasy biznes i dla pierwszej klasy zostaną zastąpione jednym „salonem premium” dla wszystkich pasażerów od godz Członkowie Klubu Qantas Osoby często podróżujące w pierwszej klasie VIP Salon Qantas Premier program.

Rozszerzając swój zasięg na sąsiednie przestrzenie na lotnisku, nowy wygląd Qantas Auckland International Lounge zwiększy całkowitą pojemność z 244 do 340 miejsc.

Kieruje tym makijażem Czerwiec 2023 Uruchomienie rejsów Sydney-Auckland-Nowy Jork.

Qantas obiecuje odwiedzającym salon w Auckland, że będą mogli spodziewać się nie tylko „nowych doznań kulinarnych” obejmujących najlepsze nowozelandzkie jedzenie i wino, ale także „szereg funkcji zaprojektowanych specjalnie z myślą o podróżach długodystansowych, w oparciu o pozytywne opinie innych części sieci hotelowej”.

Prace modernizacyjne będą prowadzone etapami, tak aby niektóre poczekalnie pozostały otwarte przez cały okres przebudowy; Spodziewamy się, że nowa hala w pełni wyłoni się z kokonu wąskiej strefy na początku czerwca.

Adelajda stała się miastem trzech sal

Gdy hala w Auckland zostanie otwarta i rozpocznie się nowy rok finansowy 2023-2024, w centrum uwagi znajdzie się Adelaide.

Miasto kościołów zostanie podniesione do rangi innych australijskich stolic, gdy nowa Adelaide Business Hall zostanie uruchomiona online.

Podobnie jak w Sydney, Melbourne, Canberze, Brisbane i Perth, będzie to wydzielona poczekalnia dla pasażerów klasy biznes obok zwykłych pasażerów Platinum i Platinum 1.

W menu znajdzie się miejsce dla 190 pasażerów, z lokalnymi potrawami i winami z Australii Południowej, które będą często pojawiać się w menu, a nawet „inspiracje projektowe” w salonie.

READ  Victoria Covid-19 Insurance: Coles i Woolworths ponownie wprowadzają limity zakupu papieru toaletowego

Mówi się, że Qantas Adelaide Business Lounge znajduje się obok Qantas Club, co również odpowiada temu, co Qantas nazywa „pełną modernizacją”; W kolejce do renowacji znajduje się również siłownia Adelaide Chiefs Gym.

Podczas gdy Qantas obiecuje, że przebudowa strefy wypoczynkowej w Adelajdzie „rozpocznie się w drugiej połowie 2023 r.”, nie podano żadnych innych dat otwarcia poczekalni dla klasy biznes.

Dalej: Sydney i/lub Melbourne?

Posuwamy się naprzód również w tym roku, ponieważ Qantas zobaczy potwierdzenie długo oczekiwanej modernizacji swoich nijakich krajowych i międzynarodowych poczekalni dla klasy biznes w Sydney, z możliwością, że Melbourne International Lounge – znany również jako „The Dungeon” – w końcu dostać szansę zabłysnąć.

Same prace prawdopodobnie nie rozpoczną się przed 2025 rokiem, ale nie bez powodu — te flagowe salony wymagają wielomilionowej inwestycji.

I nie ma wątpliwości, że na to zasługują: poczekalnie w Sydney i Melbourne służą jako flagowe przestrzenie Qantas.

„Wiemy, jak ważne jest doświadczenie w salonie dla naszych klientów premium” — powiedział dyrektor generalny Qantas Group Alan Joyce na dorocznym walnym zgromadzeniu linii lotniczej w Sydney w listopadzie 2022 r. „Pracujemy nad kilkoma innymi projektami, które ogłosimy w nadchodzących miesiącach”. ”.

Podróżnik wykonawczy Uświadom sobie, że Sydney jest zdecydowanie na mapie.

Jak wcześniej informowaliśmy, Qantas zobowiązał się w 2018 roku do budowy zupełnie nowego międzynarodowego salonu biznesowego w Sydney, którego etapowa budowa ma rozpocząć się w trzecim kwartale tego roku i potrwać do końca 2019 roku.

Plany wymagały „zupełnie nowego projektu” opracowanego przez Davida Caona we współpracy z australijską firmą architektoniczną Bates Smart, z ponad 30% większą liczbą miejsc siedzących i „nowym, charakterystycznym doświadczeniem kulinarnym” od szefa kuchni, Neila Perry’ego.

Jednak projekt został odłożony na bok, jak doniesiono, gdy pojawiła się możliwość przeniesienia poczekalni do proponowanego nowego międzynarodowego miejsca postojowego Sydney T1 – a potem, oczywiście, wpływ Covid sprawił, że linia lotnicza przedłożyła przetrwanie ponad wszystko inne.

READ  Pożar baterii w Bouldercombe stanowi ostrzeżenie dla mieszkańców regionalnego stanu Queensland

Ale przy błękitnym niebie plany te prawdopodobnie zostaną ożywione w roku podatkowym 2023-2024.

Jeśli chodzi o krajową poczekalnię biznesową Qantas w Sydney, jest to najbardziej ruchliwa poczekalnia krajowa linii lotniczej — została otwarta w lipcu 2008 roku i obecnie jest zauważalnie długa w zębach, zwłaszcza w porównaniu z jej nowoczesnymi odpowiednikami w Melbournei Brisbane i Pert.

Te trzy saloniki biznesowe również przyjęły współczesny, lokalnie inspirowany wystrój wraz z lokalami gastronomicznymi, takimi jak Asian Spice Bar w Melbourne i Pizza Ovens w Perth, które stały się charakterystycznym elementem Qantas Business Lounge.