Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Próba naprawy reputacji Cyberpunka 2077 przez Starfielda wydaje się nieunikniona

Próba naprawy reputacji Cyberpunka 2077 przez Starfielda wydaje się nieunikniona

Nie ma gry, o której internet tak chętnie dyskutuje niż o Starfield, a najnowsza informacja dotyczy liczby godzin, jakie możesz spędzić w grze, zanim uznasz, że jest do niczego, w wyniku niedawnego wzrostu liczby negatywnych recenzji tej gry na Steamie. To 243. kontrowersja wokół Starfield w ciągu mniej więcej ostatniego roku i wydaje się, że jej końca nie widać.

Niezależnie od moich własnych przemyśleń na temat gry (jeśli jesteś czytelnikiem, wiesz, że mi się podobała), dwie rzeczy są całkiem jasne w tym momencie szerszej rozmowy:

1. Starfield nie radziło sobie tak dobrze, jak oczekiwały Bethesda i Microsoft, z wynikami poniżej lat 80. wśród prawie wszystkich innych głównych gier Bethesdy i tylko jedną nominacją do nagrody Game Award, którą straciło, od firmy, która wcześniej była lider gier. GOTY przoduje w każdym nowym wydaniu.

2. Starfield spotkało się z co najmniej mieszanymi reakcjami publiczności, jak wskazują jego średnie lub niskie oceny na Steamie, ale ogólnie narracja wydaje się sprowadzać do „dalekiego od najlepszego Bethesdy i to podsumowuje, jak przestarzałe są te gry Czy.” Filozofie projektowania są.”, chociaż często używa się ostrzejszego języka.

Jedna rzecz, Starfield akt Jest wielu graczy, a wielu z nich istnieje od miesięcy, co jest bardzo dobre w przypadku gry dla jednego gracza, bez aktualizacji i bez prawdziwego wsparcia dla modów. Przypomina nam jednak podobne stanowisko, które niewątpliwie zajmuje Bethesda NIE Chcę przywołać: Cyberpunk 2077.

Jak pamiętacie lub nie, Cyberpunk 2077 wystartował jako… sukces finansowy. Tylko w grudniu sprzedano 13 milionów egzemplarzy. Bethesda mogła odkurzyć ręce, z czasem wygenerować kilka milionów dodatkowej sprzedaży, zabrać to do banku i ruszyć dalej.

Ale problem leżał oczywiście w samej grze, ponieważ na wielu platformach uruchamiała się niespełniająca standardów lub całkowicie zepsuta i brakowało jej kluczowych funkcji. Zatem pomimo ogromnego wzrostu początkowej sprzedaży, CDPR wiedziało, że musi podjąć wysiłek, aby naprawić reputację gry i własną. Trzy lata później, wraz z Phantom Liberty i aktualizacją gry do wersji 2.0, naprawdę zamienili ją w jedną z najlepszych gier RPG dla jednego gracza w historii. Uznałbym to za jedną z największych historii powrotów do gier w historii, zaraz po Final Fantasy XIV i No Man's Sky.

READ  Napęd TV: Prowadź Black Spur w czasie rzeczywistym – jak to zrobiliśmy

Starfield jest w podobnej sytuacji. Bethesda i Microsoft mogą rozmawiać, co chcą o liczbie graczy i miliardach zbadanych planet, ale narracja jest całkiem jasna, że ​​było to ogólne rozczarowanie i drugi duży błąd Bethesdy z rzędu po premierze Fallouta 76, który trwał lata, żeby znowu to naprawić. Dopóki nie dojdziesz do stanu: „Hej, możesz spróbować, teraz jest całkiem nieźle”.

Problemy tutaj są trochę inne i myślę, że są trudniejsze do rozwiązania. Problemy Bethesdy nie są tak techniczne jak Cyberpunka. Jasne, są pewne błędy, ale nie są one głównym problemem. Cyberpunk w swojej istocie miał świetną historię, świetnych bohaterów i świetną scenerię. Powszechnie uważa się, że w wielu z tych działów brakuje Starfield i nie można ich łatwo naprawić.

Naprawdę nie można po prostu… zmienić starych modeli postaci Bethesdy i statycznych rozmów na ekranie, które teraz wydają się tak przestarzałe. Wątpię, czy uda ci się w ogóle zacząć eliminować potrzebę licznych ekranów ładowania gry pomiędzy regionami. Prawdopodobnie nie da się załatać możliwości latania bezpośrednio w atmosferę planety, takiej jak No Man's Sky.

Pewne rzeczy z pewnością można ulepszyć. Ekspansja oznacza najprawdopodobniej miejsce na nową, fascynującą historię i postacie. Możesz dodać więcej interesujących punktów POI i mniej skleić je w obrębie grupy planet. Nowe układy gwiezdne, nowe, bogatsze planety, nowe życie pozaziemskie i tak dalej. Istnieje potencjał rozbudowy, ale powiedziałbym, że niewiele można zmienić w samej grze podstawowej w jej obecnej postaci.

Jeśli uważacie, że się co do tego mylę, to cóż, Bethesda zdaje się się ze mną zgadzać. Obiecali już, że gra będzie otrzymywać aktualizacje co sześć tygodni, w porównaniu do prawie zera od premiery. Podali listę elementów, nad którymi będą pracować w 2024 r., choć nie jestem pewien, czy uda się z niej skorzystać w przypadku większej liczby części statków i być może pojazdów lądowych. Naprawianie gier takich jak Cyberpunk czy No Man's Sky było głębokim i długim procesem, a biorąc pod uwagę, że trwają już poważne prace nad Elder Scrolls 6, zastanawiam się, jakimi zasobami dysponuje Bethesda, aby sprostać potrzebom tego procesu „naprawy”. Jednak po dwóch rozczarowujących premierach wydaje się konieczne, aby wielu graczy nie straciło wiary.

READ  Broken Destiny może pojawić się w PlayStation Plus Deluxe

Chodź za mną Na Twitterze, Wątki, youtube, I Instagrama.

Sięgnij po moje powieści science fiction Seria Bohaterów Zabójców I Trylogia Ziemi.