Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Qantas planuje ponownie latać sześcioma Airbusami A380 w 2023 roku

Qantas planuje, że sześć samolotów Airbus A380 powróci w przestworza do końca 2023 r., Ponieważ popyt na podróże międzynarodowe – czy to ze strony zagranicznych Australijczyków, czy przybywających z zagranicy gości – odbudowuje się i zbliża do poziomów sprzed wystąpienia COVID.

Według Alana Joyce’a, dyrektora generalnego Qantas Group, na pokładzie pozostanie wystarczająca liczba gigantycznych pilotów, którzy zapewnią dobrowolne nadwyżki personelu pokładowego dla swoich międzynarodowych samolotów Airbus A380 i Airbus A330.

„Pracownicy A380 przechodzą obecnie ciągłe szkolenia, a rząd oferuje pakiet wsparcia, aby zachować te umiejętności” – powiedział Joyce. Podróżnik wykonawczy Po dzisiejszej porannej aktualizacji rynkowej, w której linia lotnicza oznaczyła A Łączna wartość osiągnęła 16 miliardów dolarów Od wpływu epidemii.

„Dzięki wcześniejszej emeryturze i osobom korzystającym z bezpłatnych urlopów mamy zasięg na sześć samolotów” – powiedział Joyce.

„Jeśli wrócą w czasie, którego się spodziewamy, pod koniec 2023 r., Bardzo szybko aktywujemy pierwsze sześć samolotów, ponieważ będziemy mieć do tego pilotów”.

Oczekuje się, że te sześć samolotów będzie zmodernizowanymi A380 Nowa klasa biznes i miejsca ekonomiczne premiumZaktualizowane pakiety pierwszej klasy i Dwie nowe salony lotów znajdują się na piętrze.

„ Połowa samolotu została przekonfigurowana z zupełnie nowym produktem – jest samolot z plastikiem na zupełnie nowych siedzeniach, który przyleciał bezpośrednio z Niemiec Na pustyni Mojave„Do przechowywania, opowiadał Joyce.

„Wydaliśmy setki milionów dolarów na te nowe fotele. Są tam na pustyni, czekając na ponowne uruchomienie i uważamy, że gdy wrócimy, będzie na nie duży popyt”.

Superjumbos są jak dojne krowy

Joyce potwierdził swoje życzenie Aby zobaczyć w powietrzu wszystkie dwanaście podwójnych pokładów, Mówiąc, że po reaktywacji pierwszej szóstki „włączenie pozostałych sześciu nie zajmie dużo czasu”.

„Nadal zamierzamy zwrócić wszystkie te samoloty, gdy zapotrzebowanie w pełni się poprawi, ponieważ na niektórych głównych trasach będzie naprawdę duże zapotrzebowanie”.

READ  Ekspert ds. Zdrowia obwinia ustalenia dotyczące kwarantanny na lotnisku w Sydney za najnowszą epidemię koronawirusa

jak powiedziałem wcześniej, Super jumbo może stać się super bankomatami po tym, jak linie lotnicze obniżyły swoją wartość księgową w połowie lat 20. ubiegłego wieku.

„Zrobiliśmy duży rabat na A380 w czerwcu 2020 r., A nasza obecna wartość zapisana wynosi 490 mln USD” – powiedziała Vanessa Hudson, dyrektor finansowy Qantas Ujawniony Podróżnik wykonawczy W lutym 2021 r.

„Klienci uwielbiają A380, który obsługuje również trasy o ograniczonej aperturze, więc latanie samolotem o większej pojemności oszczędza duże pieniądze dla grupy”.

Do tego czasu Boeing 787-9 Dreamliner przejmie dawne trasy A380, takie jak Kangaroo Route z Sydney do Londynu przez Singapur, Sydney do Los Angeles i Sydney do Dallas / Fort Worth.

W międzyczasie Boeing 787 będzie nadal funkcjonował jako okręt flagowy Qantas i zapewni pomoc finansową w postaci stosunkowo dużej luksusowej kabiny – 42 w klasie biznes i 28 w klasie ekonomicznej premium, spośród łącznie 236 miejsc.

„Na szczęście wymieniliśmy większy samolot na 787”, Joyce V. Forum internetowe CAPA Live w kwietniu 2021 r787 to dobry samolot. Może zastąpić cały A380, 747 pod względem zasięgu (i) kosztów jest lepszy niż A380 ”.

David

David Flynn jest redaktorem magazynu Executive Traveler i trochę tragicznie jest podróżować ze słabością do dobrej kawy, zakupów i liczi martini.