Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Recenzja Audi A3 Hatchback 2022

Recenzja Audi A3 Hatchback 2022

Ponieważ ceny samochodów wciąż rosną, najnowszy luksusowy minivan, który wyląduje w Australii, pokazuje, że dostajesz to, za co płacisz.

Czasami wydaje się, że każdy producent samochodów stara się być wyjątkowy.

Ceny popularnych samochodów rosną bardziej niż kiedykolwiek, ponieważ producenci wyposażają je w fantazyjne funkcje, aby zarobić. Warto zatem powrócić do ugruntowanych standardów luksusu, takich jak kompaktowe Audi A3.

Oparte na tej samej platformie, co lekko zmodyfikowany Volkswagen Golf ósmej generacji, nowe Audi A3 kosztuje 46 900 dolarów plus koszty na drogach (około 52 000 dolarów za samochód), o około 4000 dolarów więcej niż poprzedni model.

Brzmi to drogo, dopóki nie pomyślisz o nowym, wspaniałym świecie, w którym żyjemy, gdzie skromny Golf zaczyna się za około 40 000 dolarów za przejazd, a Honda każe 47 000 dolarów w dół drogi za standardową Civica.

Podstawowe Audi A3 ma dobry standard, ale nie jest to świetne wyposażenie standardowe. W standardzie otrzymujesz 18-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory LED, skórzane fotele, dwustrefową klimatyzację i cyfrowe wnętrze. Ale kupujący szukający najdrobniejszych szczegółów, takich jak adaptacyjny tempomat lub podgrzewane siedzenia, muszą znaleźć dodatkowe 2600 USD za zestaw premium.

Deska rozdzielcza to 12,3-calowy cyfrowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, który wygląda ostrzej niż w tańszych samochodach — zwłaszcza podczas dzwonienia w panoramicznym systemie nawigacji satelitarnej z wyraźnymi zdjęciami satelitarnymi z Map Google.

Standardowe wyposażenie bezpieczeństwa obejmuje automatyczne hamowanie awaryjne, system ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu i asystenta zmiany pasa ruchu, system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu oraz inteligentny system ostrzegania przed wysiadaniem, który ma zapobiegać wysiadaniu z pojazdu na pasie o dużym natężeniu ruchu.

Fajnie jest mieć skórzaną kierownicę z manetkami zmiany biegów, podobnie jak środkowy podłokietnik z regulacją wysokości, który sprawdza się podczas długich podróży.

READ  ZEA i Polska zacieśniają współpracę na różnych polach

Ergonomia A3 nie ma sobie równych w małych samochodach, z szerokim zakresem regulacji kierowcy i odpowiednią przestrzenią z tyłu.

Audi osiągnęło cel, podejmując kontrowersyjną decyzję poboczną dla VW, aby używać ekranu dotykowego do potrzeb, takich jak klimatyzacja, przy jednoczesnym zachowaniu dedykowanych przycisków w tradycyjnym układzie. Mały przełącznik kołyskowy zastępuje tradycyjny przełącznik biegów we wcześniejszych modelach, a mały, okrągły touchpad obok przycisku pauzy umożliwia odtwarzanie, wstrzymywanie lub pomijanie utworów lub łatwą regulację głośności stereo.

Podczas gdy poprzednia generacja włazu współdzieliła osprzęt z Golfem, nowy punkt wejścia A3 35 TFSI otrzymuje 1,5-litrowe turbodoładowanie i siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów, których brakuje w krajowych Volkswagenach. Delikatna jednostka pracuje swobodnie w razie potrzeby, w przeciwnym razie pracuje z tyłu, aby użyć 5 l/100 km, aby uzyskać 110 kW i 250 Nm, napędzając przednie koła w standardzie.

Quattro jest przystosowane do napędu na wszystkie koła z 2.0-litrowym A3 40 TFSI z ceną 6600 USD, która wynosi 53 500 USD plus koszty drogowe (około 59 000 USD za samochód).

Im więcej paliwa, tym A3 zużywa 6,7 ​​l/100 km przy 140 kW i 320 Nm. Jest również znacznie szybszy, przyspieszając siedem sekund do 100 km/h, co oznacza, że ​​samochód standardowy traci 1,4 sekundy.

Ale kupujący raczej nie odczują krótkości zmiany ze względu na normalny silnik. Konwersja A3 nie stanowi problemu w środowisku miejskim, wiejskim lub na autostradzie, chociaż intensywne przyspieszenie może generować buksowanie kół, czego nie znajdziesz w Quattro.

Kieruje się delikatnie, z lekką, ostrą akcją, która dodaje pewności na krętej drodze, wspomagana przez solidne podwozie, które zapewnia wciągającą jazdę.

Standardowy samochód czuje się ciasno na australijskich drogach – zwłaszcza tych usianych wybojami i wybojami po burzach na Wschodnim Wybrzeżu. Twarde, bez poczucia dyskomfortu, zawieszenie jest głośniejsze niż oczekiwano, gdy mamy do czynienia z większymi nierównościami.

READ  Wyjaśnienie: Czy każdy stan w Australii otrzymuje sprawiedliwy udział w dawkach szczepionki Covid? | Wiadomości z Australii

Wykonuje dobrą robotę, dostarczając wrażenia Audi przy ograniczonym budżecie — większość z nich pochodzi z najlepszych materiałów i świetnych systemów informacyjno-rozrywkowych, a nie szczególnie mocnego silnika lub bogatych standardowych funkcji.

Werdykt 4/5

Audi A3 wyróżnia się zaawansowaną technologią, pięknym frontem i przyjemnością z jazdy, co uzasadnia jego wyróżnienie jako kompaktowego samochodu luksusowego.

AUDI A3 35TFSI SPORTBACK VITALS

Cena £: Około 52 000 USD samochodem

silnik: 1,5 litra 4-cylindrowa turbosprężarka, 110 kW i 250 Nm

Usługa gwarancyjna: 5 lat / nieograniczona liczba kilometrów $2250 przez 5 lat

bezpieczeństwo: 7 poduszek powietrznych, automatyczny hamulec awaryjny, asystent pasa ruchu, ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu

pragnienie: 5,0 litrów na 100 km

Wysyłka: 380 litrów

dodatkowy: zestaw naprawczy

klienci biznesowi

Chcesz obniżyć rachunki za paliwo, podróżując w dobrym stylu? Pomyśl o czterodrzwiowym sedanie Audi A3. Poprawiona aerodynamika w porównaniu z pięciodrzwiową klapą pomaga zmniejszyć zużycie paliwa o 0,1 l/100 km. Ale kosztuje to dodatkowe 2500 USD, co oznacza, że ​​będziesz musiał przejechać rozsądną odległość, aby odzyskać wyższą cenę – tylko 1,25 miliona kilometrów kosztuje 2 dolary za litr paliwa. Śliski kształt sedana przekłada się również na nieco wyższą prędkość maksymalną w przypadku wersji czterodrzwiowej (232 km/h w 35 TFSI, bonus 8 km/h). Co najważniejsze, 425-litrowy bagażnik ma dodatkowe 45 litrów przestrzeni, ale mniejsza klapa bagażnika utrudnia wymianę nieporęcznych przedmiotów.