Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Rex Airlines odcięło wiele regionalnych linii lotniczych w całej Australii, przedsiębiorstwa i społeczeństwo na tym ucierpią: MP

Rex Airlines odcięło wiele regionalnych linii lotniczych w całej Australii, przedsiębiorstwa i społeczeństwo na tym ucierpią: MP

Tysiące ludzi mieszkających w regionie odczuje od dzisiaj ograniczenie lotów Rex Airlines, a dotknie to więcej miast Australii Południowej niż jakikolwiek inny stan.

Lokalizacje dotknięte 1 maja to Adelajda, Mount Gambier, Whyalla, Port Lincoln i Ceduna w SA; Cairns i Bamaga na dalekiej północy Queensland; Sydney, Broken Hill i Wagga Wagga w Nowej Południowej Walii; i Melbourne w Victorii.

Zawieszona została również cała trasa z Mildury do Adelajdy.

Trasa Ceduna do Adelaide miała 10 tygodniowych lotów w obie strony zmniejszonych do siedmiu, a trasa z Port Lincoln do Adelajdy została zmniejszona do 37 tygodniowych lotów w obie strony z 41.

Setki dolarów i zmarnowane godziny

Dla właściciela firmy z Ceduny, Ryana Ahstona, loty ze zniżką oznaczają, że jej rodzina musi przebyć ponad 1500 kilometrów, aby umówić jej czteroletnią córkę Delilah na wizytę u specjalisty.

„Mój mąż musi wziąć trzy dni wolnego, żeby pojechać na badania kontrolne” – powiedziała.

Delilah żyje z nieobecnymi napadami padaczkowymi i co roku musi odwiedzać specjalistę w Adelaide.

Zmiany w rozkładzie lotów wpłyną na regionalne SA bardziej niż na jakikolwiek inny kraj.()

Jej następne spotkanie ma się odbyć w czerwcu, a to, co mogło być jednodniową wycieczką z lotem powrotnym, zamieniło się w trzydniową misję, trwającą ponad 16 godzin.

„To tak, jakbyśmy po prostu zachowywali się, jakby nas to nie obchodziło” – powiedziała.

„Spowoduje to wiele problemów dla miasta i służb.

„Niewielu ludzi może sobie pozwolić na dojazd do Adelajdy”.

Ryan Ashton i jej córka Delilah zostali dotknięci zmianami w harmonogramie tras koncertowych.()

W międzyczasie, jako właściciel firmy noclegowej, Ashton stracił już ponad 1500 dolarów na odwołaniach, ponieważ loty gości zostały zmienione lub odwołane.

READ  Darmowy hack do mięsa Colesa Shoppera budzi kontrowersje: „Tani i podejrzany”

„Czuję, jakbyśmy byli tak daleko od Adelajdy, że zapominamy o sobie” – powiedziała.

Znajdujemy się na dole listy.

„Wiele miast i innych miejsc obsługiwanych przez REX miało cięcia, ale nie mamy żadnych cięć, które mieliśmy”.

Rex Airlines zobowiązały się do przywrócenia odwołanych usług, gdy tylko będzie to możliwe, ale podkreśliły, że decyzja była nieunikniona ze względu na braki pilotów, inżynierów i częściowe.

Chociaż przyznaje, że niektóre społeczności odczują negatywny wpływ, opisuje zmiany w swojej sieci jako niewielkie.

Strach przed brakiem obsługi

Poseł Flinders Sam Telfer napisał do Rex Airlines z prośbą o wyjaśnienie zakłóceń w lotach i ustalenie, czy są one krótko- czy długoterminowe.

Teraz rozkład lotów stał się bardziej złożony, a pan Telfer, podobnie jak wielu, obawia się, że redukcja spowoduje, że pracownicy służby zdrowia nie będą już chcieli podróżować z Adelajdy na Półwysep Eyre, aby świadczyć usługi zdrowotne mieszkańcom.

„Potrzebujemy pewnego stopnia pewności, abyśmy dokładnie wiedzieli, co przyniesie przyszłość naszym regionalnym i odległym społecznościom” – powiedział.

Sam Telfer napisał do Rex Airlines z prośbą o jaśniejsze wyobrażenie o tym, jak długo potrwają zmiany.()

Regionalne lotniska SA są głównymi punktami wejścia dla służb rządowych, turystów i biznesu, mówi Telfer.

„Potrzebujemy bezpiecznego, niezawodnego i spójnego systemu podróży lotniczych” – powiedział.

„Istnieje realne ryzyko, że odizolowane społeczności odczują negatywne skutki”.

Tymczasem dyrektor wykonawczy Lower Eyre Peninsula Council, Delfina Lanzilli, powiedziała, że ​​współpracuje z Rex Airlines, aby lepiej wyjaśnić wpływ zmiany rozkładu lotów.

Jako właściciel i zarządca, powiedziała pani Lanzilli, rada dużo zainwestowała w Port Lincoln Airport.

„Staramy się jak możemy, aby z nimi pracować” – powiedziała.

„Proszę naszych klientów o cierpliwość w stosunku do personelu lotniska.

„Ostatecznie to nie oni odpowiadają za harmonogram”.