Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Sportradar do strumieniowego przesyłania strumieniowego w aplikacji dla zakładów sportowych Hard Rock

Sportradar i Hard Rock Digital, ekskluzywne narzędzie Hard Rock International i Seminole Gaming do interaktywnych gier i zakładów sportowych, ogłosiły dziś wieloletnią współpracę z firmą Sportradar, aby udostępnić swoją globalną kolekcję treści sportowych przesyłanych strumieniowo na żywo, aby zasilić nową aplikację Hard Rockowe zakłady sportowe. centrum transmisji.

Gracze Hard Rock Sportsbook mogą teraz cieszyć się dynamicznym obstawianiem w aplikacji i transmisją na żywo dzięki dostępowi do ponad 150 000 rozgrywek z 392 serwisów sportowych premium, w tym National Hockey League (NHL), hiszpańskiej ligi piłki nożnej, niemieckiej, chińskiej i niemieckiej Bundesligi , ligi koszykówki, Polski Tenis Stołowy Elitarny, Międzynarodową Federację Tenisową (ITF) oraz Związek Zawodowców Tenisowych (ATP).

Michael Gandolfo, szef grupy, sprzedaż regionalna, SportradarPowiedział: „Wraz z rozwojem urządzeń mobilnych i wzrostem zakładów sportowych na żywo w USA, transmisje na żywo są ważniejsze niż kiedykolwiek. Dostarczając szeroką gamę treści, Sportradar sprostał temu wyzwaniu i umożliwi Hard Rock Sportsbook ulepszyć swój produkt dzięki lepszemu doświadczeniu klienta”. Atrakcyjny i zabawny.

Matt Primo, prezes Hard Rock DigitalPowiedział: „Nowe centrum przesyłania strumieniowego dla Hard Rock Sportsbook jest jedną z kilku ostatnich innowacji, które pokazują nasze zaangażowanie w tworzenie najlepszego produktu do zakładów sportowych na rynku i oferowanie naszym graczom „Hard Rock Experience” zawsze i wszędzie. charakterystyczne dla Sportradar, oznacza to, że treści przesyłane strumieniowo są zawsze zabawne i zapewniają graczom dynamiczne wrażenia z zakładów na żywo za pośrednictwem naszej aplikacji.

Wykorzystując rozwiązania Sportradar dotyczące danych i treści, Hard Rock Sportsbook był w stanie szybko rozszerzyć swoją obecność i zbudować wysokiej jakości produkt na zatłoczonym amerykańskim rynku zakładów sportowych. Nowa umowa pomiędzy Sportradar i Hard Rock Sportsbook opiera się na ich dotychczasowym partnerstwie, które wcześniej obejmowało usługi zakładów przedmeczowych, zakłady na żywo i rozwiązania dotyczące treści, które zostały specjalnie zaprojektowane, aby zwiększyć zaangażowanie fanów, a także pozyskiwanie i utrzymanie klientów.

READ  Koreańskie dramaty, francuskie thrillery i polskie science fiction: 10 najlepszych programów obcojęzycznych na Netflix 2021 (jak dotąd)