Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Szef lotniska w Sydney przeprasza, gdy pasażerowie czekali godzinami w długich kolejkach

Szef lotniska w Sydney przeprasza, gdy pasażerowie czekali godzinami w długich kolejkach

Mitch Dale jechał do Brisbane i opisał chaos w kolejkach.

„Hala odlotów to po prostu nonsens, pełna kolejek, które wydają się przypadkowe i niemożliwe do odróżnienia, czy to odprawa, czy ochrona” – powiedział.

Kolejki znajdują się w Terminalu 3.kredyt:Twitter / James Morgan

„Właśnie ogłosili, że jest to najbardziej ruchliwy dzień na lotnisku w Sydney w tym roku.

„Zdecydowanie się denerwowałem – i szczerze mówiąc, nie sądziłem, że mam jakąkolwiek szansę na podróż, kiedy zdałem sobie sprawę, że linie biegnące na zewnątrz budynku są dla bezpieczeństwa”.

Pan Dale powiedział, że linia bezpieczeństwa rozciągała się przed halą odpraw do innego budynku, chociaż nagranie „wygląda gorzej, niż jest w rzeczywistości”.

Powiedział: „Przejście z samochodu do samolotu zajęło 40 minut przy użyciu kiosku do odprawy i przeszukania bagażu”. „O ile wiem, wszystkie punkty bezpieczeństwa były otwarte i obsadzone”.

Sue Stephenson jechała do Port Macquarie i czekała na lotnisku około dwóch godzin. Dodała, że ​​dwa tory bezpieczeństwa zostały zamknięte.

„Musiałeś mnie zabrać do kolejki z powodu [the] Samolot był na pokładzie”.

„Kolejki były ciche, ale było dużo zamieszania co do tego, co się dzieje. Tylko jeden policjant na lotnisku kontrolował, co powinno być tysiącami pasażerów w kolejce. Żadnych ogłoszeń na lotnisku ani personelu mówiącego, co się dzieje”.

Zamknięte pasy bezpieczeństwa.

Zamknięte pasy bezpieczeństwa. kredyt:pozwać Stevensona

Philippa Miller, która leciała do Hobart, czekała 45 minut w kolejce klasy biznes, ale zauważyła, że ​​normalna kolejka była znacznie dłuższa.

„Dużo podróżowałem i kolejki były o wiele gorsze po covid. Dzisiaj było najgorsze, przez co przeszłam. Uważam, że muszę dotrzeć na lotnisko co najmniej półtorej godziny wcześniej, aby czuć się pewnie. wsiadam do samolotu – powiedziała.

„Ludzie są niezwykle cierpliwi, a personel robi, co w ich mocy, ale najwyraźniej nie przeprowadzono wystarczającej kontroli bezpieczeństwa”.

READ  Wzrost liczby przypadków COVID w stanie NSW, wzrost liczby przypadków COVID w stanie Victoria, wzrost liczby przypadków ACT COVID, kontynuowanie blokady NSW, kontynuowanie blokady stanu Victoria, kontynuowanie blokady ACT

Skontaktowano się z Qantas, Virgin Australia i Jetstar w celu uzyskania komentarza.

Powiadom nas z najświeższymi wiadomościami będzie wyślij mi powiadomienie To ważne, najnowsze wiadomości, kiedy to się dzieje. przynieś to tutaj.