Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Szkoły przygotowują się do dalszej nauki na odległość i proszą o szczepienia pracowników

„Wszyscy już odczuwali to kurczące się poczucie, że w czwartek to się nie skończy” – powiedział.

Ładowanie

Philippe Caccia, dyrektor Katolickiej Szkoły Podstawowej św. Franciszka Ksawerego w Montmorency, powiedział, że jego szkoła planowała trzy scenariusze: Powrót na zajęcia w piątek; Powrót w przyszłym tygodniu lub kontynuowanie nauki na odległość do końca drugiego semestru, który kończy się 25 czerwca.

W międzyczasie związki edukacyjne, niektóre szkoły i nauczyciele poparli wezwania do priorytetowego szczepienia personelu szkolnego, po tym, jak powiedzieli autorzy raportu na temat COVID-19 w szkołach i centrach wczesnej edukacji w Wiktorii. Szkoły powinny być otwierane lub zamykane tylko w pobliżu sytuacji społecznych.

Strathcona Girls 'School w Canterbury stwierdziła, że ​​uważa, iż „w interesie całego społeczeństwa jest udostępnienie szczepionki COVID-19 wszystkim nauczycielom i personelowi szkolnemu teraz”.

„Dzięki temu szkoły pozostaną otwarte, aby uczniowie mogli bez przerwy uczyć się i mieszać z rówieśnikami, a rodzicom i opiekunom kontynuować pracę”.

Mówi Michelle Green, dyrektor naczelna Independent Schools w Wiktorii, że istnieją mocne argumenty przemawiające za tym, że personel szkolny, zwłaszcza w placówkach opieki nad dziećmi, ma pierwszeństwo.

„Wszyscy wykonują pracę na pierwszej linii frontu i wielu z nich czuje się bezbronnych, zwłaszcza ci, którzy pracują w placówkach opieki nad dziećmi, które nadal działają podczas obecnych i przeszłych ograniczeń”.

Ładowanie

„Najlepszym miejscem do nauki dla uczniów jest szkoła z nauczycielami i przyjaciółmi, a my chcemy, aby szkoły zostały jak najszybciej ponownie otwarte” – powiedział Jim Miles, dyrektor wykonawczy Komisji Edukacji Katolickiej w Wiktorii.

„Niemniej jednak wszyscy musimy odegrać swoją rolę w zmniejszaniu ryzyka rozprzestrzeniania się tego wirusa w społeczeństwie wiktoriańskim”.

Niezależne Stowarzyszenie Edukacyjne stwierdziło, że personel szkolny powinien być traktowany priorytetowo na liście szczepień i naciska na „bardziej racjonalne podejście”.

Australijskie Stowarzyszenie Edukacyjne stwierdziło, że „jeśli personel edukacyjny nie będzie w stanie uzyskać priorytetowego dostępu do szczepionki, jesteśmy narażeni na dalsze zakłócenia w edukacji na miejscu dla naszych uczniów, szczególnie w szkołach i instytutach TVET”.

READ  Uchodźcy z Leif i bojownicy o wolność płaczą na rozdrożu Europy

Najnowsze oficjalne dane pokazują, że Victoria ma ponad 1 milion studentów i prawie 133 000 pracowników. Kilka szkół zostało tymczasowo zamkniętych w tym tygodniu z powodu przypadków COVID-19, w tym Mercy College Girls 'Schools w Coburg i MLC w Kew.

Fawcett powiedział, że chociaż opowiadał się za priorytetem szczepień dla personelu szkolnego, problem nie był czarno-biały, biorąc pod uwagę, że uczniowie również przenoszą wirusa.

„W przypadku blokady dzieci, które są oddzielone do szkoły i ze szkoły, będą gigantycznym, powszechnym wydarzeniem w całym stanie. Nie można powstrzymać wirusa, jeśli setki tysięcy dzieci są poza domem”.

„Dwa lokalne centra handlowe to dwa miejsca ekspozycji. Dzieci w wieku szkolnym są codziennie w sklepach”.

Tina King, pełniąca obowiązki przewodniczącej Australijskiego Stowarzyszenia Dyrektorów, stwierdziła, że ​​problem szczepień personelu szkolnego został wzmocniony przez niedobór przypadkowych nauczycieli pomocy humanitarnej, a wielu z tych, którzy wcześniej zajmowali tę pracę, pracowało jako zrównoważeni nauczyciele dla COVID-19.

„Szkoły nie są zamknięte” – powiedział King – „Działają w ograniczonym zakresie, ponieważ nadal muszą opiekować się wrażliwymi uczniami i niezbędnymi pracownikami, a wiele szkół zmienia personel, aby uczęszczać do nich i sprawować nadzór”.

Pan Kacia powiedział, że rządowa lista branż upoważnionych do wysyłania swoich dzieci do szkół w trybie zamkniętym jest zbyt długa i zagraża zdolności nauczycieli do wykonywania ich pracy.

Pan Cachia powiedział, że bez systemu zezwoleń dla upoważnionych pracowników w tej blokadzie, jego szkoła przeniosła się z „czwórki lub pięciorga dzieci” na placówki do nadzoru podczas poprzedniego zamknięcia do około 25.

„To z kolei wpływa na nauczycieli, którzy muszą przychodzić zamiast uczyć swoich uczniów w domu” – powiedział.

Bądź na bieżąco z najważniejszymi wydarzeniami związanymi z epidemią, aktualizując koronawirusa. Zapisz się do naszego cotygodniowego newslettera.