Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twist jako australijska ikona muzyki zamyka wszystkie sklepy

Twist jako australijska ikona muzyki zamyka wszystkie sklepy

Australijski sprzedawca muzyczny Sanity dokonał nieoczekiwanego powrotu pomimo zamknięcia wszystkich 50 swoich sklepów.

Australijski sprzedawca muzyczny Sanity zamknie wszystkie pozostałe 50 sklepów stacjonarnych do końca kwietnia. Marka będzie nadal sprzedawać online. Sanity stał się największym sprzedawcą muzyki w Australii w 2000 roku, prowadząc w szczytowym okresie ponad 270 sklepów.

W styczniu Sanity ostrzegł klientów, że zbliża się zamknięcie, podając jako powód skupienie się na sprzedaży internetowej, w związku ze spadkiem liczby tradycyjnych punktów sprzedaży z powodu Covid-19 i kryzysu kosztów utrzymania.

Pod koniec marca firma zamknęła wszystkie pozostałe sklepy, które były tylko garstką w Queensland, poniżej szczytu 200.

Sanity jest podstawą australijskich fanów muzyki od ponad trzech dekad i jest najbardziej znany ze sprzedaży płyt CD i DVD.

Jednak w ciągu ostatnich kilku lat jego rozmiar powoli się zmniejszał, ze względu na sposób, w jaki zmieniała się konsumpcja muzyki.

Ale teraz niezwykłe metody sprzedaży firmy zyskały popularność w Internecie, a ich posty w mediach społecznościowych stały się wirusowe.

Kultowy sprzedawca muzyki oficjalnie zamknął wszystkie 50 swoich sklepów w całej Australii w posunięciu, które podbije serca całego pokolenia.

Sklepy ze zdrową żywnością już nie istnieją, z wyjątkiem sklepu e-commerce. Zdjęcie: Sarah Beatty

Opierając się na nostalgii swoich klientów, a także korzystając z kultury memów, Sanity trafia w gusta użytkowników w całym Internecie.

Wiele jego postów na Facebooku, które odsyłają ludzi do ich strony głównej, wywołało setki tysięcy interakcji.

Posty firmy na Facebooku stały się wirusowe w ciągu dwóch i pół miesiąca od wystąpienia przestojów.

Te posty współgrają z miłością ludzi do popkultury, wspominając o znanych franczyzach i studiach, takich jak Pitch Perfect, Marvel i Pixar.

Ten post trzy tygodnie temu miał 37 000 reakcji.

To najbardziej udany wirusowy post Sanity od czasu zamknięcia wszystkich fizycznych sklepów.

Ray Itaoui kupił Sanity 13 lat temu i powiedział w marcu, że marka nie ma innego wyjścia, jak tylko zamknąć swoje fizyczne sklepy, aby zapewnić sobie przetrwanie.

READ  Polityka energetyczna w Unii Europejskiej: światowy lider, za mało czy jedno i drugie?

„W związku z tym, że nasi klienci zwracają się do treści cyfrowych w celu konsumowania treści wizualnych i muzycznych, a także przy zmniejszaniu się zawartości fizycznej dostępnej do sprzedaży dla naszych klientów, uniemożliwiło to dalsze prowadzenie naszych sklepów fizycznych” – powiedział Itawy w oświadczeniu na początku tego roku .

„Nasza firma internetowa – sanity.com.au – będzie nadal działać, obsługując wielu lojalnych klientów, którym marka pozostaje oddana przez dziesięciolecia.

„Naszym priorytetem jest teraz upewnienie się, że każdy członek naszego zespołu dokładnie wie, co to oznacza dla ich przyszłej kariery i zatrudnienia”.

Pierwszy sklep marki Sanity został otwarty w 1992 roku w Doncaster w Melbourne.

Założyciel Brett Blondy faktycznie otworzył swój pierwszy sklep muzyczny w 1980 roku pod inną nazwą. Miał wówczas zaledwie 20 lat.

W 2008 roku firma uruchomiła LoadIt, internetową usługę subskrypcji muzyki, ale ta usługa została anulowana kilka miesięcy po jej uruchomieniu.

W 2009 roku marka została sprzedana panu Itawi.