Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ujawniono ceny Fenixa A320;  Nowe zapowiedzi i ogromna aktualizacja

Ujawniono ceny Fenixa A320; Nowe zapowiedzi i ogromna aktualizacja

Minęło kilka miesięcy, odkąd ostatnio to słyszeliśmy Fenix ​​dla A320 dla Microsoft Flight Simulator. Jednak ten okres ciszy minął dobrze i naprawdę, gdy Aamir otrzymał kolejną obszerną aktualizację. W tym poście ujawnił, nad czym pracuje zespół, nowe zapowiedzi i oczekiwane ceny Airbusa.

W swojej szczegółowej wiadomości Aamer maluje obraz „życia” tego samolotu. W okresie rozwoju, odkąd ostatni raz słyszeliśmy od zespołu, Fenix ​​dodał wiele szczegółów i funkcjonalności.

Jednym z takich przykładów, powiedział, jest wynurzenie w czasie rzeczywistym, które nastąpi. Łącząc na pokładzie SimBrief i EFB, będziesz mógł symulować operacje naziemne, takie jak tankowanie i wchodzenie na pokład, o ile warunki są odpowiednie. „Upewnij się, że nie ma znaków palenia i nie ma pasów bezpieczeństwa, aby linie lotnicze mówiły o tych sprawach. Jednak te rzeczy są rozważaniami, których niekoniecznie podejmowałeś wcześniej.

To idzie jeszcze dalej, w tym możliwość wysyłania wiadomości do centrum operacyjnego o objazdach, a także usuwaniu płyt w czasie rzeczywistym. Oczywiście tych, którzy nie chcą tych funkcji, można łatwo wyłączyć za pomocą EFB.

Inne świetne anegdoty w poście Amera to fakt, że Fenix ​​A320 ma wibracje klap, w pełni wyposażoną kabinę (z dynamicznymi oznaczeniami pasów bezpieczeństwa) i ponad 180 malowań. Mówiąc o wątrobie, każda barwa jest skonfigurowana (o ile wiedzą) tak, aby zawierała odpowiedni sprzęt zapasowy. Zgadza się, sprzęt może się szybko zmieniać.

Na podstawie informacji zwrotnych od czasu pierwotnego ogłoszenia zespół dodał teraz średni czas między modelowaniem awarii. A oto Aamer wyjaśnia:

„Dane inżynierskie są wykorzystywane do określenia przybliżonych wskaźników awarii i zastosowania tego prawdopodobieństwa do jazdy. Jak niektórzy wyrazili obawy, uczyniliśmy go również bardziej dostępnym i przyjemnym dla tych z was, którzy lubią zanurzać palce u stóp – i możesz wybrać niezliczone konfiguracje, takie jak
Jako nieudane elementy umożliwiają tylko przejście do ostatecznego miejsca docelowego lub dowolny element, w tym kluczowe elementy, nie powiodło się. Czy chcesz realistycznego wskaźnika niepowodzeń z danymi, czy wolisz wersję przyspieszoną, w której rzeczy mają większe prawdopodobieństwo wystąpienia, ponieważ rzeczywistość jest nudna? Albo, wiesz, w ogóle nic, ponieważ używasz VATSIM, a wysadzanie obu silników (obiecujemy, że nie będzie) jest trochę niewygodne. Niezależnie od kombinacji, istnieje możliwość dopasowania do niej.”

Dla ciekawskich Amer opowiedział o systemach i o tym, jak to, co teraz mają, buduje doskonałą podstawę. Powiedział w swoim poście,„A320 otrzymał sporo systemów i modeli lotu w okresie próbnym. Podczas gdy zestaw funkcji był kompletny, wprowadzono pewne zachowanie systemu w tym niezwykle złożonym samolocie z napędem przewodowym, co czasami skutkowało kaskadową zmianą systemu. w dół samolotu – co sprawiło, że rozwiązywanie problemów wydawało się przedsięwzięciem. I chociaż nie jest krzykliwe ani interesujące, z przyjemnością stwierdzam, że wszystko wygląda teraz stabilnie i reprezentatywnie, i będzie dla nas doskonałą podstawą do przeniesienia samolotu do przodu kolejny etap jego lotu, po premierze… i dalej, ponieważ zamierzamy zapewnić silne wsparcie i nadal ulepszać produkt, aby go dalej ulepszać.

READ  Woolworths: Australijska mama zszokowana ceną supermarketu za 91 dolarów po zakupie 10

Kolejnym obszarem omówionym szczegółowo był pakiet audio. Pełny zakres dźwięków jest całkowicie dynamiczny, co oznacza, że ​​otwieranie drzwi, okien i inne czynniki wpływają na głośność i to, co słyszysz. „Słyszysz nawet naziemny zasilacz. Tak, ma swój własny dźwięk. I tak, nie mam pojęcia, o czym myśleliśmy, ale po prostu nie brzmi. Dźwięk faktycznie zmienia się w zależności od
brzemię, jakiego się od niego wymagało.

Jeśli chodzi o cenę, Amer potwierdził, że Fenix ​​A320 będzie sprzedawany za 49,99 GBP (w tym podatki).

Na razie nie ustalono daty premiery, ale Aamer powiedział: „Rozważ wprowadzenie marketingowe, które właśnie zostało uruchomione. Do zobaczenia wkrótce.” Będziemy uważnie śledzić i wkrótce udostępnimy więcej szczegółów. Możesz przeczytać cały post Aamira na Blog Fenixa.