Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ujawniono Lamborghini Revuelto V12 Hybrid z 2024 roku

Ujawniono Lamborghini Revuelto V12 Hybrid z 2024 roku

Lamborghini oficjalnie zaprezentowało następcę Aventadora, hybrydę plug-in V12 o nazwie Lamborghini Revuelto. Dawniej nazywany LB744, Revuelto jest zbudowany na zupełnie nowej architekturze, 13 sportowych trybach jazdy, napęd na wszystkie koła, trzy silniki elektryczne i ponad 1000 koni mechanicznych. Wcześniej szczegółowo opisaliśmy rewolucyjną ośmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynię biegów i potrójny silnik elektryczny Revolutionary, ale teraz przyjrzyjmy się także wyglądowi zewnętrznemu i wewnętrznemu Revuelto.

Powiązany: Lamborghini przedstawia najlepsze wolnossące silniki Bonkers V12 Invencible i Auténticas.

Lamborghini Revolto | Zdjęcie: Lamborghini

Co wyróżnia Lamborghini Revolto?

moc: 1015 CV (1000 KM), 825 CV przy 9250 trans. Sam silnik V12.
moment obrotowy: 725 Nm przy 6750 obr./min.
przyśpieszenie: 0-100 km/hw 2,5 sekundy.
maksymalna prędkość: ponad 350 kilometrów na godzinę.

Zaczyna się od nowego 6,5-litrowego, 12-cylindrowego silnika spalinowego współpracującego z trzema silnikami elektrycznymi i mokrą dwusprzęgłową skrzynią biegów, która debiutuje w Lamborghini V12 (nie ma już pojedynczego sprzęgła). Co ciekawe, ta skrzynia biegów jest po raz pierwszy zamontowana poprzecznie i umieszczona za silnikiem spalinowym, robiąc miejsce na akumulatory litowo-jonowe wewnątrz tunelu skrzyni biegów.

Nowy silnik L545 sam w sobie jest arcydziełem inżynierii. Jest obrócony o 180 stopni w stosunku do Aventadora i choć ma pojemność 6,5 litra, waży tylko 218 kg (17 kg mniej niż jednostka Aventador). Marka nie ujawniła, ile waży Revuelto, ale dzięki odrobinie szybkiej matematyki dzięki stosunkowi mocy do masy wynoszącemu 1,75 kg na moc, widzimy, że samochód waży około 1780 kg (około 250 kg więcej niż Aventador). . Nieźle, jeśli chodzi o nowy akumulator i silniki elektryczne.

Idąc dalej, sam silnik wytwarza ponad 800 koni mechanicznych i osiąga prędkość obrotową do 9500 obr./min. Moc wyjściowa każdego cylindra jest ograniczona do 126 KM na litr, co jest najwyższą mocą w historii Lamborghini V12.

READ  Rosnące stopy procentowe powodują wzrost kredytów hipotecznych o 1000 USD miesięcznie

2023 Lamborghini Revuelto od góry do dołu

Lamborghini Revolto | Zdjęcie: Lamborghini

Co najważniejsze, dźwięk V12 pozostanie, a Lamborghini zwróci szczególną uwagę na „ścieżkę dźwiękową” nowego silnika. Oczywiście emisje oznaczają, że nie będzie krzyczeć jak Aventador sprzed dziesięciu lat. Spodziewaj się jednak mnóstwa hałasu przy wejściu do kabiny o charakterze podobnym do Huracana STO, a nawet Porsche GT4 RS. Lamborghini mówi, że nuta jest „melodyjna” przy niskich obrotach, zanim „wzrośnie w naturalne, harmonijne crescendo”.

Jak wspomniano, tunel transmisyjny wykorzystuje teraz wysokoenergetyczny (4500 Wh/kg) akumulator litowo-jonowy, który jest zamontowany niżej, aby zachować środek ciężkości. Akumulator jest przymocowany do przednich silników elektrycznych, tylnego silnika elektrycznego i zintegrowanej jednostki ładującej, a jednocześnie jest chroniony przez dolną warstwę konstrukcyjną.

Nie jest to typowa „hybryda plug-in”, jak u głównego konkurenta marki, choć faktycznie można ją „podpiąć”. Sam akumulator ma bardzo małą całkowitą pojemność wynoszącą zaledwie 3,8 kWh, więc nie oczekuj dużego zasięgu. Akumulator można ładować zarówno przy użyciu zwykłego domowego prądu przemiennego, jak i ładowarki o mocy do 7 kW, co zapewnia pełne naładowanie w 30 minut. Hamowanie regeneracyjne jest również możliwe za pomocą przednich kół lub samego silnika V12 w ciągu 6 minut.

Tylny kąt 3/4 Lamborghini Revuelto 2023

Lamborghini Revolto | Zdjęcie: Lamborghini

Jakie jest Lamborghini Revolto?

Podobnie jak wszystkie nowoczesne samochody, Lamborghini Revuelto zostało zaprojektowane w laboratorium, aby uzyskać idealną równowagę aerodynamiczną. Nie wpłynęło to jednak na ogólny wygląd samochodu i uważamy, że jest oszałamiający. Konkretnie, nowa konstrukcja zwiększyła obciążenie aerodynamiczne z przodu o 33%, a z tyłu o 74% w porównaniu z Aventador Ultimae (w ekstremalnych warunkach obciążenia).

Z przyjemnością usłyszysz, że pozostają otwierane pionowo nożycowe drzwi, wywodzące się z prototypu Lamborghini Countach. Idąc dalej, Lamborghini Revuelto definiuje swoje proporcje wokół jednej liniowej linii, będącej podstawą stylu, który rozpoczął się w epoce kosmicznej, ale trwa do dziś wraz z następną generacją flagowych modeli Lamborghini. Muskularny przód jest hołdem złożonym Murcielago, a unoszące się ostrze na tylnym błotniku to w całości Diablo.

READ  Kia Sportage 2022 szczegółowo, premiera w Australii październik/listopad 2021 20

„Revolto to zastrzyk adrenaliny” – powiedział Mitja Burkert, szef działu projektowania w Lamborghini. „Projekt nowego Lamborghini Revuelto otwiera fascynujące drzwi do przyszłości naszego unikalnego języka projektowania. Na pierwszy rzut oka Revuelto to oszałamiające Lamborghini V12 nowej generacji, ze wszystkimi liniami obejmującymi monocoque i świętującymi swobodną wizję w kierunku V12 HPEV układ napędowy.

Boczne wloty powietrza Lamborghini Revuelto 2023

Lamborghini Revolto | Zdjęcie: Lamborghini

Z przodu samochodu w zespołach reflektorów znajdują się markowe światła do jazdy dziennej w kształcie litery Y, otoczone aerodynamicznymi listwami, które łączą rozdzielacz z samą maską. Boczne płetwy za przednimi kołami kierują przepływ powietrza wzdłuż boków samochodu i do wklęsłych drzwi do bocznych wlotów powietrza, które mają ostre krawędzie nawiązujące do kolby z przodu. Wreszcie, z tyłu samochodu znajdują się podwójne sześciokątne rury wydechowe przeniesione z prototypu LB744 wraz z regulowanym tylnym spojlerem.

Jeśli chodzi o sztywność strukturalną, Revuelto monocoque jest o 10% lżejszy niż podwozie Aventadora, a przednia rama jest o 20% lżejsza niż jego aluminiowy poprzednik.

Wnętrze Lamborghini Revuelto 2023

Lamborghini Revolto | Zdjęcie: Lamborghini

Co kryje wnętrze Lamborghini Revolto?

Kontynuując motyw lotnika z ery kosmicznej, wnętrze Lamborghini Revuelto ma konstrukcję statku kosmicznego z włókna węglowego, podczas gdy technologiczne serce znajduje się na 8,4-calowym pionowym ekranie dotykowym.

Podobny do samochodów takich jak Porsche Taycan, Lamborghini Revuelto oferuje wspólne wrażenia z jazdy dzięki cyfrowemu kokpitowi o przekątnej 12,3 cala po stronie kierowcy i 9,1-calowemu ekranowi na desce rozdzielczej po stronie pasażera. Wprowadzono funkcję przesuwania, aby umożliwić kierowcy i pasażerowi „drugiemu pilotowi” przesyłanie informacji z wyświetlacza centralnego na ekrany boczne, tak jak w przypadku smartfona.

Przestrzeń została zoptymalizowana wewnątrz, z 26 mm większą wysokością niż Aventador Ultimae do montażu kasków na torze. Nowa konstrukcja nadwozia typu monocoque zapewnia o 84 mm więcej miejsca na nogi, co zapewnia więcej miejsca na bagaż z tyłu (w tym dużą torbę golfową), a przednia klapa zapewnia wystarczająco dużo miejsca na dwa wózki w kabinie. Nawet pasażer dostaje uchwyt na kubek!

READ  Presja płacowa w Polsce pozostaje silna | Stabilizuje

Tylny wydech Lamborghini Revuelto 2023r

Lamborghini Revolto | Zdjęcie: Lamborghini

Czy Lamborghini Revuelto zawita do Australii?

W chwili premiery klienci Lamborghini będą mieli dostęp do ponad 400 kolorów dzięki Revuelto Komponent jest już dostępny online. Jest zbyt wcześnie, aby powiedzieć, kiedy pierwsze Lamborghini Revuelto pojawi się w Australii, ale spodziewaj się wielu relacji z Man of Many, kiedy rozpocznie się Downunder. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Lamborghini, klikając poniższy link.

Sprawdź Lamborghini Revolto

Logo siedzenia Lamborghini Revelto 2023

| Zdjęcie: Lamborghini

Przycisk uruchamiania lamborghini revuelto 2023

| Zdjęcie: Lamborghini

Sześciokątne wydechy

| Zdjęcie: Lamborghini

kaptur

| Zdjęcie: Lamborghini

Kierownica do Lamborghini Revuelto z 2023r

| Zdjęcie: Lamborghini

Ty też pokochasz:
Prezentacja Lamborghini Huracan Strato 2023
2023 Lamborghini Urus S staje się diabelski dzięki 666 KM
Recenzja toru Lamborghini Huracan STO 2022

dziennikarz

Bena McKima

Ben mieszka w Sydney w Australii. Posiada tytuł licencjata (media, technologia i prawo) na Macquarie University (2020). Poza studiami ostatnią dekadę spędził mocno zaangażowany w świat samochodów, technologii i mody. Swoją pasję i doświadczenie przekuł w pracę dziennikarską w Man of Many, gdzie nadal pisze o wszystkim, co interesuje współczesnego człowieka. Przeprowadza przeglądy samochodów zarówno na drogach, jak i na torze, praktyczne przeglądy najnowocześniejszych technologii i wykorzystuje w swojej pracy rozległą wiedzę na temat mody i obuwia sportowego. Pewnego dnia ma nadzieję, że będzie właścicielem własnej marki.

Przeczytaj więcej o Benie O człowieku wielu