Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Westpac oskarżony o postawienie w stan oskarżenia zmarłych klientów, gdy ma do czynienia z sześcioma sprawami sądowymi ASIC

Korporacyjny regulator złożył sześć pozwów przeciwko Westpac, zarzucając powszechne niepowodzenia giganta bankowego, w wyniku czego bank musi liczyć się z grzywną w wysokości 113 milionów dolarów.

Australijska Komisja Papierów Wartościowych i Inwestycji (ASIC) złożyła we wtorek równoległe działania prawne przeciwko Westpac, co było bezprecedensowe, po różnych śledztwach w banku.

Westpac toczy sześć pozwów sądowych od ASIC za wielokrotne naruszenia.przypisane mu:James Alcock

Westpac jest zainteresowany rozstrzygnięciem sprawy, a zarówno bank, jak i ASIC przedstawią sądowi, że łączne kary w wysokości ponad 100 milionów dolarów są odpowiednie.

W jednym z pozwów ASIC twierdził, że w ciągu 10 lat Westpac naliczył 10 milionów dolarów opłat za uzyskanie porady finansowej od 11 000 zmarłych klientów. W innym raporcie bank twierdzi, że sprzedał duplikaty polis ubezpieczeniowych ponad 7 000 klientom na tę samą nieruchomość – co oznacza, że ​​niektórzy klienci płacą za dwie lub więcej polis ubezpieczeniowych.

W pozwie zarzucono również: oskarżenie o zakazane prowizje w super; niewystarczające ujawnienie opłat; Bank umożliwia otwieranie kont firmowych, które zostały odpisane; oraz długi, które są sprzedawane po niewłaściwych stopach procentowych.

pobieranie

Wiceprezes ASIC Sarah Court powiedziała: „ASIC jest rozczarowany, że ponownie musi wszcząć postępowanie prawne, tym razem co najmniej sześć razy, przeciwko dużemu bankowi. Zachowanie i domniemane naruszenia tych działań wyrządziły szerokie szkody konsumentom, począwszy od codziennej działalności bankowej, doradztwa finansowego, emerytalnego i ubezpieczeniowego Westpac.

Dyrektor generalny Westpac, Peter King, powiedział: „W każdej z tych kwestii Westpac nie spełnił naszych standardów i standardów, których oczekują od nas nasi klienci. Kwestie poruszone w tych sprawach nie powinny mieć miejsca, a nasze procesy, systemy i nadzór powinny były zostać lepiej. Wprowadzamy Rzeczy są w porządku i bez zastrzeżeń przepraszamy naszych klientów.”