Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Widok Rolanda: Lista życzeń dotyczących supersamochodów na rok 2024

Widok Rolanda: Lista życzeń dotyczących supersamochodów na rok 2024

Roland Dane uważa, że ​​istnieje kilka poważnych problemów wymagających uwagi kierownictwa Supercars. Zdjęcie: Inside Media

Wkraczając w rok 2024, jestem bardziej niż kiedykolwiek zaniepokojony niektórymi kosztownymi kwestiami związanymi z supersamochodami, zwłaszcza dotyczącymi praw do transmisji, które trzeba będzie rozważyć w najbliższej przyszłości. Na popularność tej kategorii i jej pojawienie się w coraz bardziej krytycznym momencie mogą i będą wpływać takie czynniki jak kształt kalendarza i rzadkość wydarzeń.

Biorąc jednak pod uwagę to, co mamy na rok 2024, w jaki sposób zarząd Supercars może być przynajmniej proaktywny w innych obszarach? Oto osiem pomysłów:

1. Zamiast ciągłego odwoływania się do słowa „P” w świecie supersamochodów, czy możemy przejść do roku 2024 samym słowem „T”? Tak, T oznacza przezroczystość. Opowiadaj wszystkim o wszelkich problemach z aerodynamiką i/lub silnikiem, zamiast udawać, że w 2023 r. ich nie ma. Supersamochody mogą i powinny sprawić, że tylko i wyłącznie od nich wyjdzie na jaw trudna prawda. Producenci nigdy nie powinni mieć możliwości kierowania swoimi sprawami w kategorii sportów motorowych, a zarówno GM, jak i Ford byli winni próbowania właśnie tego w różnych momentach w ciągu ostatnich dwudziestu lat i dłużej. Mamy nadzieję, że T pokona P i będziemy mogli kontynuować wyścig.

2. Może się to wydawać sprzeczne z powyższym akapitem, ale same supersamochody muszą zaprzestać prób kontrolowania każdego aspektu mediów, zarówno nadawczych, jak i innych. Rzecz w tym, że w zeszłym roku nie zrobili wszystkiego, co mogli, aby kontrolować narrację P, publikując wszystkie fakty, ale zrobili wszystko, co w ich mocy, aby stłumić wszelkie różnice zdań w niemal każdym innym temacie, gdzie tylko mogli. Należy zezwolić na opinie opozycji i rozpowszechnianie odmiennych opinii, szczególnie kierowców; gwiazdy. Zwłaszcza streaming jest teraz tak obrzydliwie zgodny, że aż wstydliwy. Wyobraź sobie, że oglądasz mecz testowy, w którym nikt z zespołu komentatorów nie może niczego krytykować. nudny! Ponieważ obecnie tylko jedna niezależna witryna internetowa informuje o tej kategorii, supersamochody stały się dla przeciętnego widza/widza tak „waniliowe”, że coraz częściej znikają z ich radaru.

READ  Graham Reed mówi, że ważne jest, aby Indie grały w wysokiej jakości gry treningowe przed Event-Sports News, Firstpost

3. Przywróć jakość transmisji telewizyjnych do poprzedniej. Diabeł tkwi w szczegółach i producenci medialni muszą cały czas oglądać inne produkcje sportów motorowych z całego świata, aby zobaczyć, jak się rozwijają. Na przykład słup totemu Supercars jest strasznie słaby w porównaniu z MotoGP czy F1; O wiele za duży i niezdarny, z niewłaściwymi szczegółami na ten temat. Oczywiste jest, że nie należy regularnie korzystać z funkcji Picture in Picture, aby nie przegapić wydarzeń na żywo. Konieczność odtwarzania pod każdym kątem każdego zdarzenia jest nudna. Nie chcemy, żeby Johnny ścigał Billy'ego sześć razy, zwłaszcza kosztem akcji na żywo. Jeżeli doradca ds. standardów jazdy musi to zrobić, może to zrobić prywatnie. W międzyczasie ktokolwiek wymyślił nową stronę internetową i aplikację Supercars oraz ją uruchomił, z poważnymi błędami i tak dalej, miejmy nadzieję, że przed najważniejszym wyścigiem roku będzie na dobrej drodze. Proszę, aby w 2024 roku było to proste i pouczające.

4. Zmniejszenie minimalnego ciśnienia w oponach na sezon 2024. Mówiłem już wcześniej, że jeśli 17 psi to „bezpieczne” minimum dla starszego, cięższego samochodu ze znacznie większym dociskiem, to na przykład 15 psi byłoby dopuszczalne trzecie pokolenie. Dzięki temu opona będzie bardziej równomiernie utrzymywana w odpowiednim oknie roboczym dla prasy na gorąco (zamiast jej nadmiernie napompować), co oznacza, że ​​kierowcy częściej ścigają się i mniej dbają o opony. Każdy, kto ma doświadczenie w tej dziedzinie, wie o tym, ale wydaje się, że rządzą jakieś szczególne interesy…

Członek załogi zmienia oponę w supersamochodzie Grove Racing Ford Mustang podczas wyścigu Bathurst 1000 2023 na Mount Panorama w październiku 2023 r.
Zdaniem Roland Dane, oponami należy zająć się na wielu frontach. Zdjęcie: Inside Media

5. Natychmiast rozpocznij program testowania opon na rok 2025. Jeśli nie będzie nowej opony (Dunlop/Goodyear czy coś innego) na rok 2025, musisz się zastanowić, czy w budynku jest jeszcze choć jedna rozsądna osoba. Marka Dunlop pozostaje w cieniu w Australii, gdyż jej właściciel, Goodyear, wystawił ją tutaj na sprzedaż. Tymczasem Goodyear jest obecnie wyłącznym dostawcą gumy dla klasy LMGT3 biorącej udział w Mistrzostwach Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata, oferując całkowicie nową oponę. Opona ta byłaby idealna do supersamochodów (lub ich pochodnej) i została opracowana z myślą o umożliwieniu przejechania co najmniej dwóch godzin wyścigów w każdym zestawie. Liczbę opon można znacznie zmniejszyć, co skutkuje oszczędnościami w zakresie czujników koła/ciśnienia i kosztach pracy. Nowa opona, która nie jest tak wrażliwa na problemy z temperaturą powierzchni jak obecna opona, pomoże w wyścigach. Nie wyeliminuje to całkowicie wyścigów oszczędzających opony, ponieważ nadal będą tory o bardzo dużej degradacji, ale nie musi to odbywać się w każdy weekend. Tak jak wyścigi oszczędzające paliwo są często interesujące, tak samo oszczędzanie opon może być również interesujące, ale nie co tydzień. To jest coś, co Tim Edwards może podnieść i biegać z nim jak pies z kością.

READ  Eliminacja Reece'a Walsha, aktualizacje na żywo, blog, spray sędziowski, Brisbane Broncos, zawieszenie, oskarżony, winny lub niewinny, pochodzenie, ile gier

6. Rozpocznij testowanie mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu w samochodach Gen3 z zamiarem wprowadzenia go w 2025 r. Bardzo prostą płytkę mechanizmu różnicowego ze stałymi kątami natarcia i stosem płytek można z łatwością zainstalować wewnątrz istniejącej skrzyni biegów. Zewnętrzna regulacja napięcia wstępnego umożliwi zespołom i kierowcom lepsze dostrojenie samochodów według własnych upodobań. Jest to tani i prosty sposób na zwiększenie możliwości regulacji w alei serwisowej, gdy istnieje poważne ryzyko braku różnic w podwoziu, co skutkuje bardziej praktycznymi wyścigami. Ponieważ każdy samochód ma obecnie identyczne elementy zawieszenia, stworzenie prostego i opłacalnego sposobu tworzenia różnych ustawień przyniesie korzyści w wyścigach wieloliniowych.

7. Wyeliminować zasady dotyczące tankowania w wyścigach niesprinterskich. Istnieją zasady ustalone przez lata, które nie są już aktualne. Minimalne spadki nie są już konieczne, jeśli, jak nam powiedziano, zużycie paliwa w obu typach samochodów jest prawie identyczne. Weźmy na przykład wyścig na 250 km. Ogranicz rozmiar zbiornika do 100 litrów (lub mniej) i pozwól każdemu sobie z tym poradzić. Nie ma innych zasad. Zatrzymaj się, aby wybrać dowolną oponę i paliwo. Dzięki temu mogliśmy domyślać się, a nie komentatorzy, którzy cały czas mówili nam, co się wydarzy. Gdzie jest niebezpieczeństwo? Ponadto obserwowanie samochodów stojących w alei serwisowej przez maksymalnie minutę i tankujących je w celu spełnienia minimalnych wymagań dotyczących lądowania, bardziej przypomina wyścigi samochodów sportowych niż supersamochody. To dobre dla nich, ale nie dla supersamochodów.

8. Same supersamochody muszą przejąć inicjatywę w promowaniu kierowców, zwłaszcza młodych. Widoczność któregokolwiek z kierowców wśród szerszej opinii publicznej jest szokująco słaba. Jeśli Supercars uzna to za priorytet, zespoły i sponsorzy również powinni dołączyć. Kierowcy muszą jednak mieć możliwość wyrażenia swoich myśli bez obawy, że zwrócą się do władz. Poza tym, dlaczego wszyscy muszą udawać przyjaciół? Potrzebujemy konkursów. W tej chwili mamy doskonały przykład poza sezonem supersamochodów, które nie rozumieją problemu; Wystarczy spojrzeć na Instagramowe kanały MotoGP, a tym bardziej F1. Jeźdźcy i kierowcy pojawiają się raz po raz, w przeciwieństwie do supersamochodów. Wszystko to udowadnia mi, że władze supersamochodów żyją w bańce bez prawdziwej świadomości reszty sportu. Gdy wkroczymy w sezon 2024, zacznij od razu wybierać strony z innych swoich książek i promuj swoich kierowców!

READ  Auger-Aliassime pokonuje Hurkacza w ćwierćfinale Halle Open

Jeśli jest jedna rzecz, która wyróżnia się spośród wszystkich powyższych, to kierowcy są gwiazdami, a nie właściciele zespołów, inżynierowie itp. ani komentatorzy. Promuj kierowców, pozwól im mówić bez strachu i przychylności, a może uda się osiągnąć pewien postęp w przywróceniu popularności ziemniaków… przepraszam, supersamochodów.