Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wiodący lokalny sklep spożywczy IGA oferuje Coles i Woolworths

Wiodący lokalny sklep spożywczy IGA oferuje Coles i Woolworths

Większość Australijczyków prawdopodobnie była sfrustrowana idąc do lokalnego supermarketu – tylko po to, by odkryć przedmiot, którego tak desperacko szukają, nigdzie nie można go znaleźć.

Ale teraz przełomowa nowa oferta ma na celu definitywne rozwiązanie tego problemu.

Wejdź do lokalnego sklepu spożywczego z IGA – największej marki detalicznej w kraju – która pozwala klientom wybrać, co faktycznie jest w sklepie.

Korzystając z danych i technologii oraz wchodząc w interakcję ze staroświeckimi klientami, aby stworzyć spersonalizowaną ofertę dla mieszkańców, nie ma dwóch takich samych lokalnych sklepów spożywczych, a każdy z 400 sklepów, które mają zostać otwarte w ciągu kilku miesięcy, spełni specyficzne potrzeby i pragnienia ich społeczności.

Flagowy lokalny sklep spożywczy IGA został otwarty w Epping w północno-zachodnim Sydney, a pomysł już stał się hitem wśród lokalnych kupujących.

Prowadzony przez braci Antoine i Richarda Rizków pod szyldem Mint Fresh sklep Eppinga jest piątym sklepem tej pary po ponad dziesięciu latach pracy w tym sektorze.

Został zaprojektowany tak, aby „lokalni mogli mieć prawie wszystko, czego potrzebują w jednym miejscu”, Antoine powiedział news.com.au i powiedział, że nawet zdecydowali się nie instalować płatności samoobsługowych „abyśmy mogli naprawdę poznać naszą lokalną kupujących.” „.

Wyjaśnił, że korzystali z aplikacji i grupy fokusowej, aby uzyskać informacje zwrotne na temat rodzajów produktów, które klienci chcieli zobaczyć w sklepie przed wprowadzeniem na rynek.

„Istnieje wiele dostosowań dla lokalnej społeczności azjatyckiej i mamy bardzo duży wybór w sklepach spożywczych, nabiałowych, zamrażarkach oraz owocowo-warzywnych” – powiedział.

„Będąc mieszkańcami danego obszaru geograficznego, rozmawialiśmy z wieloma osobami i sprawdzaliśmy wielu konkurentów, a także korzystaliśmy z aplikacji… do rekrutacji klientów do grupy fokusowej.

„Ankieta dostarczyła nam wielu informacji zwrotnych na temat tego, jak często gotują i jakich produktów potrzebują.

„Komentarze doprowadziły do ​​dostaw, których nigdy wcześniej nie mieliśmy, i otrzymaliśmy wiele lokalnych produktów, których normalnie nie mielibyśmy w magazynie – w sekcji zamrażarki są trzy drzwi z produktami, które można gotować na parze, takie jak pierogi i bułki wieprzowe, oraz drzwi pełen azjatyckich słodyczy i różnych smaków, takich jak herbata zielona i sezam.”

READ  Oporto wprowadza na rynek nową gamę inspirowaną słynnym burgerem Otropo

Powiedział, że nowe produkty są już regularnie dodawane w oparciu o zapotrzebowanie klientów, mimo że sklep jest otwarty dopiero od kilku dni.

„Na przykład w naszym dziale likierów otrzymaliśmy od starzejących się klientów zamówienia na specjalną szkocką single malt, którą już związaliśmy, mamy też zamówienia na mąkę pszenną, a ta pozycja już dotarła i jest na półce ,” powiedział.

„Prosimy klientów o wpisanie swoich nazwisk, próśb i numerów telefonów, a gdy tylko produkt zostanie wprowadzony, dzwonimy do nich i informujemy. Rozpoznajemy naszych klientów po imieniu.”

Pan Rizk powiedział, że sklep zawiera przedmioty, których nie znajdziesz w zwykłych sklepach.

„Chcieliśmy być w stanie zapewnić rzeczy dla miejscowej ludności, a sukces lokalnych supermarketów zależy od wkładu miejscowych, i to jest miejsce, w którym możemy naprawdę wchodzić w interakcje i wspierać społeczność” – powiedział.

„Chcemy zachowywać się jak ich świeża spiżarnia.

„Klienci przychodzili prawie codziennie, odkąd otworzyliśmy, i to dobry znak. Nasze dostosowanie jest ogromną różnicą i daje nam przewagę konkurencyjną. Posiadanie tej lokalnej wiedzy ma kluczowe znaczenie i nie tylko zakres, ale także przepływ, układ i przestrzeń dla różnych asortymentów – na przykład, duża część naszej przestrzeni przeznaczona jest na świeżą żywność, ponieważ wielu naszych klientów ma mniejsze domy i mniejsze lodówki.

„I wszyscy są przyzwyczajeni do kupowania tradycyjnej pasty do pieczenia w supermarkecie, ale robimy takie rzeczy, jak pieczeń wieprzowa i jagnięcina, boczek wieprzowy i gorące paczki przekąsek – wszystko to, czego nie można dostać w tradycyjnych supermarketach”.

Powiedział, że różnica, którą on i inne lokalne sklepy spożywcze zapewniają, „z pewnością będzie wyzwaniem” dla gigantów supermarketów, takich jak Coles, Woolworths i Aldi.

„To, czy mogą osiągnąć tego rodzaju wyniki, to inna sprawa, biorąc pod uwagę, że jesteśmy indywidualną własnością, mamy elastyczność i możliwość zmiany i dostosowania do lokalnych warunków demograficznych, czego mogą nie być w stanie zrobić, ponieważ realizują większe skala.”

READ  Woolworths: Australijska mama zszokowana ceną supermarketu za 91 dolarów po zakupie 10

„Dla nas naszą przewagą konkurencyjną jest elastyczność, możliwość poruszania się, wprowadzania zmian i zapewniania doskonałej obsługi klienta, która znajduje się na naszych półkach”.

Rizk powiedział, że chce również przełamać mit, że umowy międzyrządowe są droższe, zauważając, że sieć ma program dopasowywania cen, a także regularne oferty reklamowane w swoich katalogach.

Daniel Jenkinson, dyrektor generalny ds. sprzedaży detalicznej w Metcash, spółce macierzystej IGA, powiedział, że nowe sklepy są prowadzone przez lokalnych mieszkańców, którzy rozumieją potrzeby swoich klientów.

„Badania i spostrzeżenia dotyczące kupujących zostały wykorzystane do informowania nowego formatu IGA Local Grocer poprzez ankiety z 5000 gospodarstw domowych i przeanalizowane dane z ponad 2,8 miliona australijskich zakupów” – powiedziała.

„Te pomysły zostały wykorzystane wraz z dodatkowymi danymi zebranymi przez Antoine’a i Richarda z lokalnej społeczności Epping do opracowania tego nowego i bardzo osobistego sklepu”.