Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Woolworths zaskakuje klientów nieoczekiwaną ofertą

Woolworths zaskakuje klientów nieoczekiwaną ofertą

Firma Woolworths zyskała uznanie po przemyślanej inicjatywie jednego z gigantów supermarketów, która przyniosła ulgę kupującym próbującym pokonać upał i rosnące koszty życia.

„Drodzy klienci, mamy ciepły dzień. Dbajcie o swoje bezpieczeństwo i nawadniajcie się. Napijcie się od obsługi sklepu butelki zimnej wody” – czytamy na tabliczkach umieszczonych na bezpłatnych pojemnikach z lodem i butelkach z wodą w sklepie.

Firma Woolworths zdobyła uznanie za oferowanie klientom bezpłatnej zimnej wody w upalny dzień. Źródło: Facebook (Facebook)

Ten mały, ale ważny gest nie pozostał niezauważony – jeden z klientów udostępnił zdjęcie gratisów na Facebooku i nazwał go „świetnym pomysłem”. Inny kupujący zgodził się z tym, mówiąc: „Biorąc pod uwagę, że dzisiaj w Adelajdzie było 40 stopni Celsjusza, zimna woda byłaby prawdziwym rozkoszą”.

„Mogłabym kupić jabłka dla dzieci i butelkę wody” – dodała inna osoba, odnosząc się do bezpłatnych owoców dla dzieci, które również oferuje sprzedawca.

Rzecznik Woolworths powiedział Yahoo News Australia, że ​​ta oferta stanowi przykład zaangażowania w akty dobroci, do których zachęca sieć supermarketów tego sprzedawcy. „Zespoły naszych sklepów każdego dnia starają się zrobić trochę dobrego dla naszych klientów” – powiedział rzecznik.

Jednak nie wszyscy byli pod wrażeniem hojnej oferty, łącznie z krytykiem, który zwrócił uwagę, że supermarket „tak naprawdę mówił, że w ich sklepie nie ma klimatyzacji”.

Darmowe kontrowersje

Bezpłatne produkty oferowane przez Woolies budziły w przeszłości kontrowersje, m.in. w zeszłym roku, kiedy klienci sfilmowali siebie, jak niegrzecznie wchodzą do sklepów i pomagają sobie.

W osobnych klipach na TikToku dorośli przechwalali się, jak spacerowali i jedli darmowe jabłka, banany i mandarynki z ofert „darmowych owoców dla dzieci”, a następnie wychodzili bez zakupu ani jednego produktu.

Widzowie byli podzieleni co do tej praktyki – niektórzy ją krytykowali, inni wzywali do udostępnienia bezpłatnych owoców wszystkim klientom, niezależnie od wieku.

READ  PGE przyspiesza transformację sektora energetycznego w Polsce - Zero Carbon do 2040 - EURACTIV.com

Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? e-mail: [email protected].

Możesz nas także śledzić Facebook, Instagrama, TIK Tok, Świergot I youtube.