Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wraz z premierą nowej marki Purple zatacza koło – podsumowanie kampanii

Wraz z premierą nowej marki Purple zatacza koło – podsumowanie kampanii

| | Bez komentarza

Jedna z wiodących australijskich agencji marketingowych i komunikacyjnych, Cannings Purple, zaprezentowała nową, prostą tożsamość marki, która wyznacza mocny kierunek na przyszłość, honorując jednocześnie dwie dekady sukcesów.

Obchodząca dwudziestą rocznicę swojej działalności marka Cannings Purple będzie teraz znana po prostu jako Purple, co oznacza trzecią odsłonę jej marki w ciągu dwudziestu lat.

Zmiana odzwierciedla chęć uproszczenia nazwy, przy jednoczesnym uwzględnieniu jej pochodzenia i wykorzystaniu siły i różnorodności zakresu usług oferowanych przez 40-osobową agencję.

Założona jako Purple Communications w 2004 r., w 2010 r. do nazwy firmy dodano nazwę „Cannings”, a STW Group została przedstawiona jako główny akcjonariusz. Globalna firma zajmująca się transformacją kreatywną WPP przejęła STW w 2016 roku.

Annette Ellis, dyrektor zarządzająca Purple, stwierdziła, że ​​uproszczenie nazwy odzwierciedla pozycję agencji jako ważnej firmy zajmującej się marketingiem i komunikacją, a także jej zdolność do współpracy z dowolną grupą firm WPP, poza jej poprzednim imiennikiem, Cannings : „Pozbywając się „Canningów”, uwalniamy się od wszelkich dostrzeganych ograniczeń i zwiększamy naszą zdolność do współpracy z szeroką gamą partnerów, zachowując jednocześnie zaufanie, jakie zbudowaliśmy w firmie Purple przez ostatnie 20 lat.

Nowa marka odzwierciedla także znaczące inwestycje Purple w nowe usługi na przestrzeni ostatnich lat, w tym wprowadzenie w ubiegłym roku praktyk dotyczących wpływu społecznego i marketingu konsumenckiego, a także utworzenie startupu zajmującego się konsultingiem w zakresie sztucznej inteligencji.

Wraz z premierą nowej marki Purple zatacza koło

(Fraser Street, Kings Park oświetlony na fioletowo, aby uczcić 20. rocznicę Purple)

„Wraz ze zmianą krajobrazu komunikacji firma Purple przyjęła tę ewolucję, zmieniając na nowo swoje podejście i ofertę, aby pozostać o krok przed konkurencją” – mówi Ellis.

„Nowa tożsamość naszej marki jest świadectwem naszej zdolności adaptacji i zaangażowania w ciągły rozwój.

READ  Nowa aktualizacja wyjątkowości No Man’s Sky dotyczy korupcji AI

„Przez lata uważnie słuchaliśmy naszych klientów, poszerzając i rozwijając nasze usługi, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom w coraz bardziej dynamicznym świecie.

„Ta rebranding jest odzwierciedleniem tej podróży oraz dojrzałości i zakresu doświadczenia, które zdobyliśmy”.

Wraz z premierą nowej marki Purple zatacza koło

(The Purple Team z okazji 20-lecia firmy)

Dyrektor ds. projektów Purple, Hayley Emmett, powiedziała, że ​​nowa marka jest kulminacją miesięcy badań, konsultacji i kreatywnego myślenia: „Chociaż nasi wewnętrzni eksperci przez lata dostarczali strategię marki i tożsamość niezliczonym klientom, jest coś wyjątkowego w tej pracy. Na naszej własnej marce.

„Nowa marka „Purple” zapewnia przejrzystość, prostotę i wszechstronność niezbędną do odzwierciedlenia zakresu i głębokości naszych możliwości na dynamicznym rynku.

Zagięta krawędź w kształcie litery „P”, narożnik w kształcie „trójkąta” i kształt trapezu odzwierciedlają historię naszej marki dotyczącą „rozpoczynania i kształtowania rozmów, które mają znaczenie”.

„Pogrubiona czcionka odzwierciedla nasz profesjonalizm i podejście do biznesu, a wyrafinowany ciemny fiolet uzupełnia jaśniejszy fioletowy trójkąt, który będzie używany jako charakterystyczny podpis marki we wszystkich naszych materiałach.”

Ellis powiedział, że rebranding miał na celu pozycjonowanie Purple na przyszłość: „Uosabia nasze dążenie do innowacji, nasze zaangażowanie w dostarczanie skutecznych rozwiązań i naszą niezachwianą pasję pomagania klientom w pewnym poruszaniu się w stale zmieniającym się krajobrazie komunikacyjnym”.

www.purple.au

Agencja brandingowa: Fioletowa
Klient: Violetta
Dyrektor cyfrowy: Glenn Langridge
Dyrektor projektu: Hayley Emmett
Dyrektor techniczny: Adam Alovalis
Starszy konsultant ds. projektowania: Maddy Murray