Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wściekli klienci protestowali przeciwko brakowi obsługi w oddziałach ANZ i ich zamykaniu

Wściekli klienci protestowali przeciwko brakowi obsługi w oddziałach ANZ i ich zamykaniu

Wściekli klienci ANZ skrytykowali brak obsługi banku po tym, jak były pracownik ujawnił taktykę stosowaną przez bank w celu wypędzania klientów z oddziałów.

Po opublikowaniu zarzutów sygnalistów kilku klientów skontaktowało się z witryną news.com.au, aby wyrazić swoją frustrację w związku ze standardami usług ANZ i zamykaniem oddziałów.

Jedna z klientek ANZ, która skontaktowała się z serwisem news.com.au, opisała, jak pracownicy oddziału byli „agresywni”, nalegając, aby skorzystała z bankomatu, a nie została obsłużona przez kasjera.

„Personel ANZ na placu Macarthur [in Sydney’s southwest] Kilka lat temu polecił mi wpłacać pieniądze w bankomacie zamiast w kasie oddziału. Zachowywali się agresywnie i trzykrotnie odmówili dokończenia transakcji przy kasie.

„Mogę potwierdzić, że przekierowanie nie było jednorazowe” – dodała. „Złość w sklepie była namacalna”.

Inny niezadowolony klient powiedział: „ANZ Bank zamknął swój oddział w Newport Beach, a następnie oddział w Avalon Beach w Nowej Południowej Walii. Mieszkamy w Palm Beach i musimy jechać do Mona Vale, gdzie widziałem… kobietę na czele linii .” [who] Próbował namawiać seniorów, aby dokonywali transakcji w bankomatach, na co większość z nich nie chciała robić.

„W Murrayfield [north of Brisbane] Często na zewnątrz jest kolejka ludzi… mają otwarty tylko jeden bankomat, ale w kolejce stoi pracownik, który zabiera ludzi do bankomatu. „Oczywiście musisz podać powód swojej wizyty w zasięgu słuchu innych osób w kolejce” – powiedział jeden z rozgniewanych klientów ANZ, dodając, że „byłoby miło, gdyby ta osoba pracująca w kolejce faktycznie otworzyła okienko kasy, ale niestety prawie jeden z nich został już opróżniony.” „.

Wiesz więcej lub masz podobną historię? | [email protected]

Klient skarżył się również, że ANZ jako jedyny z czterech dużych banków nie wspierał usługi Bank@Post świadczonej przez Australia Post po rozwiązaniu umowy z Australia Post w 2018 r. po tym, jak ANZ odmówił zwiększenia finansowania tej usługi, pozostawiając swoim klientom mniej opcje bankowe twarzą w twarz.

READ  Mężczyzna traci 557 milionów dolarów w bitcoinach po tym, jak jego matka wyrzuciła mu laptopa

Były klient ANZ oskarżył bank o „brak dbałości o bazę klientów” po trwałym zamknięciu oddziału, który został tymczasowo zamknięty z powodu powodzi.

Oddział w Seymour w regionie Wiktorii musiał zostać tymczasowo zamknięty w 2022 r. po powodzi, która dotknęła miasto, ale zamknięcie zostało wówczas ostateczne, mimo że oddział był „często odwiedzany przez klientów” – powiedział klient.

Następnie ANZ Bank przetransportował do miasta przyczepę do bankowości mobilnej wyposażoną w dwa bankomaty, ale cztery tygodnie później została usunięta, a bank wskazał, że nie była używana, dodało źródło.

„W tym miesiącu musiałem do nich dzwonić co najmniej trzy razy, aby powiedzieć, że (oba) bankomaty są nieczynne”.

„Jak można używać maszyny, która nie działa? Wyraźnie był to podstęp mający na celu manipulowanie liczbami i usprawiedliwianie zamykania oddziałów i usuwania bankomatów.

W odpowiedzi na skargi klientów rzecznik ANZ powiedział portalowi news.com.au: „Często przed naszymi oddziałami witamy klientów z recepcjonistką, aby im pomóc, niezależnie od tego, czy chodzi o transakcję, wizytę w sprawie kredytu mieszkaniowego czy inną usługę”.

„Na początku przyszłego roku przenosimy się do innej lokalizacji w Murrayfield, co zapewni jeszcze lepszą obsługę klientów”.

„Poważnie podchodzimy do wszystkich skarg klientów i zachęcamy wszystkich, którzy mają wątpliwości, do skontaktowania się z nami pod adresem anz.com lub pod numerem 131314”.

Te zarzuty klientów są następstwem roszczeń byłego pracownika oddziału ANZ, który wolał pozostać anonimowy, i ujawnił news.com.au, że bank zmuszał klientów do opuszczenia oddziałów, a następnie wykorzystywał ich nieobecność do usprawiedliwienia zamykania oddziałów.

Powiedział, że pracowników poproszono o „nastawienie przede wszystkim na technologię cyfrową”, zalecając klientom korzystanie z bankomatów w oddziałach lub bankomatów telefonicznych w celu dokonywania transakcji bankowych, a nawet korzystanie z bankomatów klientów, ponieważ transakcje te nie będą dostępne. Jest on naliczany w statystykach obsługi oddziału.

READ  Australijski magik Ben Murphy rzekomo dokonał napaści na statek wycieczkowy Royal Caribbean

„Zakwestionował ważność” statystyk wykorzystywanych przez dyrektora naczelnego ANZ Shane’a Elliotta do uzasadnienia zamknięcia 287 oddziałów w całej Australii od połowy 2017 r.

Rzecznik ANZ zaprzeczył zarzutom byłego pracownika oddziału.

„Te obliczenia nie odzwierciedlają tego, w jaki sposób nasze oddziały lub pracownicy są zachęcani do pracy” – powiedział rzecznik.

„W większości naszych oddziałów – a także we wszystkich oddziałach regionalnych – oferujemy transakcje pozagiełdowe.”

Wiesz więcej lub masz podobną historię? | [email protected]