Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Zabawne, skuteczne czy „zbyt słodkie”?  Eksperci od reklamy podzielili się australijską maskotką turystyczną Ruby the Row |  Turystyka (Australia)

Zabawne, skuteczne czy „zbyt słodkie”? Eksperci od reklamy podzielili się australijską maskotką turystyczną Ruby the Row | Turystyka (Australia)

Zbyt urocza lub trochę potrzebna zabawa? Reklama Eksperci są podzieleni co do pierwszego nieoficjalnego ambasadora australijskiej marki turystycznej od czasu pandemii, kwestionującego, czy wygenerowany komputerowo kangur pośród reklam może pomóc ożywić słabnący w kraju sektor turystyki międzynarodowej.

Andrew Hughes, wykładowca marketingu na Australijskim Uniwersytecie Narodowym, powiedział, że potrzebny jest większy nacisk, aby zachęcić międzynarodowych turystów do wydawania pieniędzy na wizytę w Australii.

Rubin ŁotrzykKreskówkowa kreatura, narysowana przez australijską aktorkę Rose Byrne, została ujawniona światu na dużym cyfrowym billboardzie w Tokio we wtorek.

Kangur i jego hasło „Przyjdź i powiedz „Dzień G” są częścią kolejnej odsłony platformy marki Tourism Australia „No Thing Like Australia”, jej pierwszej globalnej kampanii od 2016 roku.

Prawie każdy globalny sukces [Tourism Australia] Cytując Hughesa, Hughes powiedział: Chris Hemsworth 2018 zwiastun Super Bowl A Ulubiona „Barbie Shrimp” Paula Hogana Za chwilę.

„Liczba podróży spadła o 50% na rynku amerykańskim, nie tylko trzeba podnosić świadomość, ale także zwracać na siebie uwagę”.

Hughes powiedział, że wybrałby kampanię fabularną, która tkała bardziej złożoną narrację, aby utrzymać zainteresowanie.

Powiedział: „Gdybyś miał Ruby the Row i tak to zostawił… Postawiłbym się w bardzo ładnym kącie”.

„Czym tak naprawdę jest kampania? Wydaje się, że dotyczy to formacji z poprzednich kampanii, która używa tylko stereotypów. Publiczność jest bardziej dojrzała”.

Nathan Hodges, dyrektor zarządzający firmy konsultingowej ds. marketingu TrinityP3, powiedział, że Australijczycy mogli mieć „poprawną starą zaczepkę” w Ruby za to, że nie potrafili wyrazić swojej wizji dla siebie.

Powiedział jednak, że kangur CGI „wygląda fajnie” i prawdopodobnie wyprzedzi międzynarodową publiczność.

„Mamy to zbiorowe szaleństwo za każdym razem, gdy pojawiają się te kampanie”, powiedział.

„To nie jest skierowane do nikogo w Australii ani do żadnego z ekspertów marketingu reklamowego w Australii. To nie jest dla nas lustro, ma na celu przyciągnięcie tu ludzi.

READ  Prezydent Krakowa zapowiada wzrost mimo odchylenia budżetu od inflacji - EURACTIV.com

„Są reklamy, które sprawiają, że Australia czuje się dobrze, ale są też reklamy, które działają. Nie chodzi o reprezentowanie naszego kraju – mamy do tego ambasadorów i polityków.”

Hodges powiedział, że kampania „niesie wiele przesłań, które już czają się w Australii”.

„Mamy kangury, jesteśmy przyjaźni, a on mówi nam: 'Dlaczego nie zejdziecie na ziemię i trochę się zabawicie?'” „

De Madigan, dyrektor kreatywny i panelista w Gruen Transfer, zgodził się z ABC.

„Naprawdę to lubię” – powiedziała. „Myślę, że po prostu zniknęliśmy w dupie w niektórych naszych reklamach zewnętrznych — było to dość głośne.

„To jest po prostu zabawa, a ludzie szukają zabawy. Chcieliśmy porozmawiać o wszystkim innym, ale o tym, co ludzie chcą zobaczyć – kangury, most portowy – dlaczego nie jeździć jak najlepiej?”

Madigan powiedział, że rozkwitający optymizm kampanii był „sprytnym” posunięciem, gdy turyści wychodzą z pandemii, zwłaszcza że jej przesłanie można przetłumaczyć bez dźwięku i przyciągnąć dwujęzyczną publiczność.

„W tłumaczeniu nic nie ginie” – powiedziała.

„Kampanie podobne”Gdzie do cholery jesteś?„Pracowali tylko na australijskiej publiczności. Turyści zagraniczni myślą, że mówimy „Dzień G”. Może tak, a może nie, to nie ma znaczenia”.

Były gracz w krykieta i kangur Jason Gillespie skrytykował kampanię. Zdjęcie: Hamish Blair/Getty Images

Tymczasem zwolennicy kangurów skrytykowali Tourism Australia za używanie narodowej ikony do podkręcania turystyki w obliczu obaw o komercyjne zabijanie kangurów.

Były australijski krykiecista Jason Gillespie, ambasador grupy Kangaroos Alive, powiedział, że promowanie Robbiego the Row na billboardach na całym świecie po ujawnieniu sposobu traktowania gatunku jest hipokryzją.

Raport parlamentarny Nowej Południowej Walii na temat zarządzania komercyjnym przemysłem kangurowym znalazł dowody na niewystarczające monitorowanie sposobu uboju zwierząt i zalecił większą przejrzystość praktyk zarządzania.

„Turystyka Australia powiedziała, że ​​mamy szczęście, że mamy tak ukochany i rozpoznawalny na całym świecie symbol kangura” – powiedział Gillespie.

READ  Cikhanoskaya na Białorusi wzywa Unię Europejską, Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone do wspólnego naciskania na Łukaszenkę

„Musimy nauczyć się doceniać te międzynarodowe ikony i zdawać sobie sprawę, że są one o wiele bardziej wartościowe dla Australii żywe. Nasz przemysł turystyczny jest od nich zależny.”