Koniec jet lagu? Naddźwiękowy samolot nazwany „Syn Zgody” porusza się z prędkością 1300 mil na godzinę i ma na celu dotarcie do dowolnego miejsca na świecie w ciągu czterech godzin.
- Prędkości czołowe wykonane przez Boom Supersonic mogą osiągnąć 1300 mil na godzinę
- Czas lotu między Miami a Londynem można skrócić do zaledwie pięciu godzin
- Lot z Nowego Jorku i Londynu może trwać od sześciu i pół do trzech i pół godziny
- Concorde, zwodowany w 1976 roku, był ostatnim naddźwiękowym samolotem, ukończonym pod koniec 2003 roku
Podróż naddźwiękowa jest w drodze powrotnej, a szef linii lotniczej stojący za „Synem Concorde” mówi, że jego ostatecznym celem jest dotarcie do każdego miejsca na świecie w ciągu czterech godzin.
Prędkości czołowe zapewniane przez Boom Supersonic mogą osiągnąć 1300 mil na godzinę – ponad dwukrotnie więcej niż szybszy samolot komercyjny.
Oznaczałoby to, że czas lotu między Miami a Londynem mógłby zostać skrócony z ośmiu godzin i 45 minut do pięciu godzin, a między Nowym Jorkiem a Londynem z sześciu i pół godziny do trzech i pół godziny.
Jak twierdził Blake Scholl, dyrektor generalny Boom Supersonic, oznaczałoby to, że jet lag jest ograniczony do historii — ponieważ pasażerowie mogą pokonać każdą różnicę czasu.
Powiedział: „Jeśli lot z San Francisco do Tokio zostanie skrócony z 12 do 6 godzin, możesz wyjechać po całym dniu.
Jeśli wyjedziesz w niedzielę rano, dotrzesz tam w niedzielne popołudnie, czyli w poniedziałek rano JST, zrobisz dzień spotkań i wrócisz do domu 24 godziny po wyjściu bez jet lagu.
Podróżowanie na pierwszym planie może skrócić czas lotu między Miami a Londynem z ośmiu godzin i 45 minut do pięciu godzin, a między Nowym Jorkiem a Londynem z sześciu i pół godziny do trzech i pół godziny.
We wtorek American Airlines zgodziły się kupić do 20 zgłoszonych samolotów (powyżej) od producenta samolotów Boom Supersonic, zobowiązując się prawie o połowę skrócić czas lotów długodystansowych nad wodą.
American Airlines uzgodniły w zeszłym tygodniu zakup do 20 dostarczonych samolotów i zawieszenie kolejnych 40 samolotów.
Boom Supersonic twierdzi, że ma 6 miliardów dolarów w przedsprzedaży, przy czym Virgin Atlantic zamówiła do dziesięciu samolotów w 2016 roku, a United Airlines 15 w zeszłym roku.
Concorde był ostatnim samolotem naddźwiękowym, zwodowanym w 1976 roku i zakończył służbę pod koniec 2003 roku.
Oczekuje się, że przód ma pomieścić od 65 do 80 pasażerów, a wszystkie siedzenia są ułożone w stylu klasy biznesowej, co oznacza, że środkowe rzędy odejdą w przeszłość.
Pojedynczy bilet do Nowego Jorku kosztuje około 1750 funtów.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Eksperci lotnictwa omawiają główne powody, dla których Ponza Airlines wpadły w administrację
Zaskakujący powód do rezygnacji z australijskiej firmy Deloitte
Prezes Zarządu Domu Maklerskiego Reasekuracji ds. zapewnienia możliwości wspierania rozwoju gospodarczego