Sfrustrowany pracownik uwikłany w ostry spór z właścicielem nieruchomości rozbił jej betonowy podjazd na kawałki po tym, jak rzekomo „odmówiła” zapłaty jego zespołowi za pracę.
Drastyczne działania podjął betoniarz Jesse Crowe, który prowadzi małą firmę w Logan w stanie Queensland, zaledwie kilka dni po tym, jak on i jego zespół pracowali nad nawierzchnią nowej drogi.
Crowe rozmawiał z właścicielką domu Violą i wynegocjował cenę 6000 dolarów za tę pracę, która obejmowała wykonanie nowej nawierzchni dużego podjazdu z boku domu.
Twierdzi jednak, że Viola zapłaciła tylko 2500 dolarów i odmówiła zapłaty reszty po tym, jak para pokłóciła się o jakość pracy i cenę wywozu śmieci.
Kilka dni temu w mediach społecznościowych udostępniono film pokazujący, jak Crowe i jego zespół niszczą chodnik, pomimo incydentu, który miał miejsce pod koniec ubiegłego roku.
Betoniarz z Queensland, Jesse Crowe i jego zespół, zniszczyli właśnie wybudowany podjazd po tym, jak właściciel domu „odmówił” zapłaty pełnej kwoty należnej za tę pracę.
Na nagraniu widać, jak Crowe wraz z kolegą podnosi topór nad głowę i wbija go w beton, tworząc dużą dziurę w nowo zainstalowanym silniku.
Następnie dwaj pracownicy powtórzyli ten krok aż do samego dołu, pozostawiając go nierównym, nierównym i pełnym dużych dziur.
„Tak się dzieje, gdy nie chcesz płacić za pracę wykonaną w domu” – mówi Crow, zanim zburzy podjazd.
Słychać, jak kolega Crowe'a, który sfotografował zniszczenia, mówi:Powinieneś był zapłacić. Drożej będzie to wszystko wykopać, przenieść i ponownie zalać.
Nie chcesz płacić? Oto co się dzieje.'
Sfrustrowany rzemieślnik powiedział, że jest dumny ze swojej pracy i jest zdenerwowany, że coś, co właśnie zbudował, zostało zniszczone.
„Dochodzi do momentu, w którym prowadzisz interesy od długiego czasu i postąpiłeś słusznie, a ludzie nie chcą płacić na koniec dnia, więc co zrobisz ?” – Powiedziała Wrona 7Aktualności.
„Nie lubię niszczyć czegoś, co właśnie zbudowałem. Jestem dumny ze swojej pracy. Kocham beton i uwielbiam to robić. Chciałem tylko zarabiać. ”
Dodał, że Viola powinna była mu zapłacić pełną kwotę za wykonaną pracę, gdyż naprawa uszkodzonego podjazdu będzie ją kosztować więcej.
Jesse Crowe (na zdjęciu) wyjaśnił, że negocjował z właścicielem domu, że praca będzie kosztować 6000 dolarów. Jednak zapłacono mu tylko 2500 dolarów
Jednak Viola odpowiedziała na pracę, twierdząc, że nie jest z niej zadowolona i oskarżyła Crowe'a o grożenie jej, gdy skarżyła się na jakość.
'[They said] „Zapłać teraz, albo rozwalimy beton” – powiedziała Viola.
Zapytana, czy zapłaci Crowe’owi i zespołowi, odpowiedziała: „Oczywiście”, ale dodała, że rzemieślnicy zrobili „to, czego chcieli”, a nie to, o co prosiła.
Viola twierdzi, że zdarzenie to wywołało u niej taki stres, że dwa dni po zniszczeniu pasażu handlowego trafiła do szpitala, gdy upadła w centrum handlowym.
Dodała, że Crowe i jego zespół traktowali ją jak „złodziejkę” i „oszustkę” z powodu jej skarg dotyczących pracy.
Viola i jej rodzina mieszkają na zniszczonym podjeździe od czasu jego zniszczenia i planują samodzielnie naprawić beton.
Właścicielka domu Viola (na zdjęciu) stwierdziła, że potraktowano ją jak „złodziejkę i przestępcę” oraz że Crowe „groził jej” w związku z jej skargami dotyczącymi jakości pracy i ceny wywozu śmieci.
Użytkownicy mediów społecznościowych byli podzieleni, a wielu twierdziło, że w pracy występują zauważalne błędy.
„Pani postąpiła słusznie” – napisała jedna osoba, a druga dodała: „Ja też nie zapłacę”.
Trzeci powiedział: „Nie było tam ani jednego złącza kontrolnego”.
Inni twierdzili, że Crowe i jego zespół zbyt wcześnie zażądali zapłaty za robotę, ponieważ beton był „jeszcze świeży”.
Jedna z osób skomentowała: „Nie zapłacę, dopóki cement nie stwardnieje i będzie wolny od pęknięć”.
„Kiedy spodziewasz się zapłaty? Inny napisał: „Siedem dni, 14 dni po ukończeniu?”
Trzeci dodał: „Muszę zobaczyć eksplozję betonu, zanim dowiem się, czy warto za niego płacić”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu