Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Asiana odchodzi ze Star Alliance, aby promować Deltę J w Korei

Asiana Airlines opuści globalną grupę Star Alliance w ciągu najbliższych kilku lat, gdy firma połączy się z konkurencyjnym Korean Air, które należy do rodziny SkyTeam.

Przejęcie południowokoreańskiej linii lotniczej za 2,2 miliarda dolarów nie tylko przekształci ją w jedną z największych linii lotniczych na świecie, ale także wzmocni transpacyficzne joint venture z Delta Air Lines, mówi Walter Chu, prezes i dyrektor generalny Korean Air. .

Porozmawiaj z branżą wydawniczą globalna podróż„Proces fuzji będzie złożony”, przyznał Zhou, ponieważ obie firmy mają nie tylko różne systemy, ale także różne kultury, ale „oczekujemy, że proces zatwierdzania zostanie zakończony do końca tego roku”.

„Po zatwierdzeniu Asiana stanie się spółką zależną Korean Air”.

Jednak wraz z połączeniem flot i operacji linii lotniczych w latach 2022-2024, marka Asiana zniknie, podobnie jak jej sześć Airbusów A380, które wraz z gigantyczną flotą dziesięciu koreańskich przewoźników. W najbliższych latach przejdzie na emeryturę.

„A380s opuści flotę Korean Air w ciągu pięciu lat” – podkreślił Cho, dodając, że „flota Boeingów 747-8I pójdzie w ich ślady za dziesięć lat”.

Po fuzji i po COVID, Korean Air planuje również przekształcenie swojej sieci poprzez „uproszczenie zbędnych tras”, jak podała wcześniej linia lotnicza, jednocześnie odrzucając „monopolistyczne obawy” dotyczące nowej wielkości i siły firmy.

„Korean Airlines i Asiana Airlines zapewniają mniej niż 40% miejsc dla pasażerów na międzynarodowym lotnisku Incheon” – powiedział na początku tego roku ówczesny prezydent Woo Ki-hong.

„Liczba ta jest znacznie niższa od udziału głównych światowych linii lotniczych w ich międzynarodowych hubach lotniczych w Azji, Europie i Stanach Zjednoczonych”.

„Ponieważ rynek lotniczy oferuje klientom szeroką gamę opcji, nie sądzę, aby integracja doprowadziła do problemów monopolistycznych na rynku koreańskim lub globalnym”.

Program lojalnościowy Asiana Club zostanie również zintegrowany z programem nagród Skypass Korean Air

READ  Qantas układał mapę drogową wznowienia lotów międzynarodowych w 2022 r.

Czytaj więcej: Korean Air uziemi wszystkie Airbusy A380 i Boeingi 747-8

Dawid

David Flynn jest redaktorem naczelnym magazynu Executive Traveler i jest trochę tragicznie podróżować z słabością do dobrej kawy, zakupów i martini z liczi.