Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

DeanBeat: Gamescom może przywrócić Twoją wiarę w gry, gdy gospodarka zwalnia

Chcesz wiedzieć, co dalej z branżą gier? Dołącz do dyrektorów generalnych gier, aby w październiku na GamesBeat Summit Next dyskutować o rozwijających się częściach branży. Zarejestruj się dziś.


Kiedy w tym tygodniu uczestniczyłem w wydarzeniach Gamescom i Devcom w Niemczech, zauważyłem kilka przeciwstawnych trendów, które były zarówno przygnębiające, jak i optymistyczne.

Nvidia poinformowała w środę, że przychody ze sprzętu do gier — chipów graficznych używanych w komputerach do gier — spadły o 33% w kwartale zakończonym 31 lipca w porównaniu z rokiem poprzednim io 44% więcej niż w poprzednim kwartale. To dość duży spadek, ale nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę skutki wojny na Ukrainie, inflację, gwałtowny spadek popytu w Chinach i globalną recesję.

W wywiadzie ze mną prezes Nvidii Jensen Huang opisał krach.

Z drugiej strony środowisko makro jest kombinacją wszystkich rzeczy na całym świecie, które to osiągają. Kontynuuj gromadzenie. Chociaż każde wydarzenie, czy to w Europie, Azji czy Stanach Zjednoczonych, nie ma nic wspólnego z żadnym innym, to gdy się je nawarstwia, zanim się zorientujesz, nawet w światowej gospodarce dochodzi do przełomu. Otoczenie makro wreszcie się uspokoiłopowiedział Huang.

Obawy o inflację skłoniły Meta do podniesienia ceny zestawu do wirtualnej rzeczywistości Meta Quest 2 o 100 USD. A w tym tygodniu Sony powiedziało również, że podniesie cenę PlayStation 5 na wielu rynkach (chociaż cena w USA się nie zmieni).

„Gracze konsolowi są przyzwyczajeni do stopniowego spadku kosztów sprzętu w trakcie cyklu życia konsoli, ale bezprecedensowe globalne środowisko gospodarcze skłoniło Sony do szybkiego zwiększenia zalecanej ceny detalicznej obu modeli PS5 w wielu obszarach sprzedaży na całym świecie” Pierce powiedział Harding Rolls, dyrektor ds. badań w Ampere Games, w e-mailu.

Według danych Ampere Analysis do końca czerwca 2022 r. Sony sprzedało ponad 21 milionów PS5 na całym świecie w porównaniu z konsolami Microsoftu z serii Xbox wycenionymi na 13,8 miliona. Sony powiedziało, że wzrost kosztów łańcucha dostaw i dystrybucji, wraz z mocniejszym dolarem, spowodował wzrost cen.

READ  Net Zero 2050: Angus Taylor twierdzi, że rachunki za energię drastycznie spadną dzięki energii słonecznej
Tłum na Opening Night Live na Gamescom.

Wszystkie te raporty wskazują, że dochody z gier znajdą się pod silną presją w nadchodzących miesiącach, ponieważ ceny rosną, a popyt konsumencki spada, a deweloperzy muszą liczyć się z malejącymi zwrotami z ich wkładu w łańcuch pokarmowy gier.

Hypercasual Games odniosło ogromny sukces dzięki presji na przychody z reklam.

„Oczywiście są efekty, ale generalnie opierają się one na sezonowości. Piękno przychodów z reklam w grach polega na tym, że zawsze się poprawiają” – powiedział w wywiadzie Burak Vardal, współzałożyciel Zynga games Rollic. to i tworzyć nowe systemy stojące za twoją grą. Zależy od CPM (koszt miliona lub stawki reklam). Zależy od tego, czy płacą za to inne firmy, a nie osoby prywatne. Źródłem przychodów z reklam są wydatki marketingowe innych firm, podczas gdy zakupy w aplikacji pochodzą z wydatków indywidualnych. To jest główna różnica. Różnice w trendach w przychodach z reklam są znacznie mniejsze niż w innych systemach monetyzacji”.

dobre wieści

Poranny szczyt na Gamescom 2022 już w czwartek.

Jednocześnie usłyszeliśmy dobre wieści. Jak dotąd Microsoft nie dorównuje wzrostowi cen i jeszcze bardziej zwiększy swoją przewagę dzięki subskrypcji Xbox Game Pass.

Podczas premiery Geoffa Keighleya zobaczyliśmy, że wkrótce pojawi się wiele świetnych gier, takich jak nowy tytuł Everywhere od studia gier Leslie Benzie Build A Rocket Boy. Widzieliśmy także Dead Island 2 i długo oczekiwane Przebudzenie wydm. Tej jesieni Sony wprowadza przebojową grę, która jest dostarczana z God of War: Ragnarok. Zagramy także w Gotham Knights, Quantic Dreams’ Under the Waves, Sonic Frontiers, Return to Monkey Island, Company of Heroes 3, Homeworld 3 oraz Call of Duty: Modern Warfare II. Na początku przyszłego roku Sony wypuści zestaw do rzeczywistości wirtualnej PlayStation VR 2.

Jeśli już, to sama masa ludzi na Gamescom – i około 2500 programistów z Devcom – dała mi tyle wiary w przyszłość gier. Chociaż pokaz jest mniejszy niż wydarzenie sprzed pandemii 2019, okazało się, że morze graczy pokazuje swoje poparcie dla gier. Zapomniałem, jak to jest słyszeć ich radosne ryki, gdy ogłaszano ich ulubione gry.

READ  Boże Narodzenie w PRL - The Wall Street Journal
Dom Kolonia. Łatwo uwierzyć w graczy.

I chociaż może to być późny efekt, nie widzieliśmy jeszcze, jak słabe środowisko gospodarcze zmiażdżyło falę inwestycji i przejęć gier, które przyniosły graczom niesamowite nagrody. Wielkie fundusze venture capital zajmujące się grami mają dużo suchego proszku do inwestowania. Chociaż byliby bardziej ostrożni i bardziej wspierali swoje istniejące start-upy, fundusze takie jak Griffin Gaming Partners, Makers Fund, Galaxy Interactive, Hiro Capital i inne zgromadziły duże rundy. To daje im możliwość inwestowania i jak dotąd robili to na podstawie szacunków inwestycji i przejęć gry z pierwszej połowy, zgodnie z raportami Quantum Tech Partners, InvestGame i Drake Star.

W naszej sesji Devcom na temat prognoz na 2023 r., dyrektor ds. inwestycji Xsolla, Justin Birnbaum, powiedział, że gry były w przeszłości odporne na recesję i prawdopodobnie nadal będą to robić. Oczekuje się, że na poziomie mikro, dobre firmy zajmujące się grami z mocnymi i zabawnymi grami będą nadal finansować i prosperować.

Wszystkie realizowane przez nas projekty to wieloletnie inwestycje. Oni już są w drodze” – powiedział Eddie Chan, dyrektor ds. strategii Tencent Global Games w wywiadzie dla Gamescom. „Nie ma zbyt wielu zmian. Zasadniczo nie sądzę, aby coś w branży gier się zmieniło, co oznacza, że ​​– jest rosnąca fala, która podniesie wszystkie łodzie. Gry będą się rozwijać. Więcej ludzi będzie grać w gry. Więcej osób będzie uczestniczyć. W grach. Trendy w branży i ogólnie przychody będą nadal rosły.

Tłum otwierający na Devcom 2022.

Rzeczywiście, w takich chwilach gry mogą być korzystne dla naszego stanu psychicznego, powiedział w niedawnej rozmowie Stanley-Pierre-Louis, dyrektor generalny Entertainment Software Association. Według Europejskiej Agencji Kosmicznej w sumie 66% Amerykanów, czyli 215,5 miliona ludzi, gra w gry wideo, a stosunek do gier stał się bardziej pozytywny podczas pandemii. 2022 Kluczowe fakty dotyczące branży gier wideo nauka.

READ  Ubiegasz się o wizę do Polski? Oto, czego potrzebujesz, aby wyemigrować

Raport mówi, że 89% graczy twierdzi, że gry wideo łagodzą stres, a 88% twierdzi, że gry wideo pomagają poprawić umiejętności poznawcze. Badanie wykazało, że 97% wszystkich Amerykanów (z wyłączeniem niektórych komentatorów wiadomości) dostrzega teraz korzyści płynące z gier wideo.

„Jeśli spojrzysz na hollywoodzkie filmy i nadchodzące gry, przekonasz się, że większość z nich jest teraz trochę mroczna” – powiedział w rozmowie z GamesBeat Piotr Babieno, dyrektor generalny polskiego producenta gier, twórcy Layers of Fear. „Nic dla nas dziwnego, nic zaskakującego. Historycznie, gdy zdarzają się wojny i kryzysy, horror działa dobrze. Jako ludzie chcemy przygotować się na rzeczy, których nie wiemy. Zwracamy się do horrorów, powieści grozy i gier grozy. „

Mamy o wiele więcej do przeanalizowania wśród ekonomicznych liści herbaty i trendów równoważących faworyzujących gry, a zajmiemy się tym podczas nadchodzącego wydarzenia GamesBeat Summit Next 2022 w dniach 25-26 października w San Francisco. do zobaczenia tam.

Credo GamesBeat Gdy zasięg branży gier to „gdzie pasja spotyka się z pracą”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jak ważna jest dla Ciebie ta wiadomość – nie tylko jako decydent w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i cieszyć się interakcją z nią. Dowiedz się więcej o członkostwie.