Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Firma Custom Sneaker Co. rzekomo oszukała klientów butami wartymi 300 dolarów, które nigdy nie dotarły

Firma Custom Sneaker Co. rzekomo oszukała klientów butami wartymi 300 dolarów, które nigdy nie dotarły

Firma z Melbourne znalazła się pod ostrzałem rzekomo „skradzionych” klientów po zapłaceniu prawie 300 USD za zamówienia, które nigdy nie dotarły, podczas gdy twierdzą, że desperackie e-maile są czasami ignorowane przez startup.

Firma Custom Sneaker Co. została założona podczas pandemii przez parę z Melbourne, która straciła pracę z powodu lockdownu.

W październiku 2021 r. powiedzieli news.com.au, że zarobili 450 000 USD w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku i ponad 116 000 USD w samym sierpniu 2021 r.

Jednak strona z recenzjami została zalana przez niezadowolonych klientów, którzy narzekali, że buty nie zostały dostarczone kilka miesięcy po ich zamówieniu.

Buty kosztują średnio 300 USD i obejmują szereg ręcznie rysowanych, drukowanych i szytych wzorów.

Karina Dorogy jest jedną z klientek, która czuje się „naprawdę okradziona” ze swojego doświadczenia z Custom Sneaker Co.

Złożyła zamówienie na tenisówki ze słonecznikiem – coś o „specjalnym” znaczeniu – jako prezent na 18. urodziny swojej córki w sierpniu zeszłego roku.

Zamówienie kosztuje łącznie 297 dolarów, a seria e-maili pokazuje, że Doroji co miesiąc nawiedza firmę, aby uzyskać informacje o tym, kiedy buty dotrą.

Powiedziała news.com.au: „Moja mama i moja siostra zebrały trochę pieniędzy i wpłaciły trochę pieniędzy, aby kupić jej te piękne tenisówki ze słonecznikami, gdy zmarła jej ciotka, a jej ulubiony słonecznik był”.

Ale po sześciu miesiącach pani Doroge nadal nie ma tenisówek.

„Naprawdę czuję się oszukana… przez ludzi, którzy publikują te piękne przedmioty, a potem po prostu ich nie dostajesz” – powiedziała.

„Byłam bardzo podekscytowana, że ​​kupiłam go dla moich córek, ponieważ myślałam, że to wyjątkowy prezent. Jestem tym bardzo rozczarowana i zdenerwowana”.

51-latka powiedziała, że ​​jest już za późno, aby poprosić o zwrot pieniędzy, ponieważ zapłaciła za towar przez PayPal sześć miesięcy temu, ale, co zaskakujące, nadal chciała tylko trampki.

Powiedziała, że ​​dobrze byłoby zabrać mnie do swojej córki, która ostatnio przeszła przez piekło.

„W zeszłym roku moja córka Alexis pojechała na Bali i wróciła z dengą i zespołem Guillain-Barre i oboje ją straciliśmy i przeszliśmy przez piekło na ziemi i naprawdę nie mogłem się doczekać, aby dać jej buty” – powiedziała.

„Wiem, że to tylko buty, ale najlepiej byłoby mieć buty. Jednak nie sądzę, żebyśmy je kiedykolwiek mieli. Nie zależy mi na zwrocie pieniędzy, to byłoby oczywiście miłe, ponieważ ja oddałbym jej pieniądze za specjalną parę butów”.

READ  Ceny domów w Australii: ostrzegawcze wartości nieruchomości mogą spaść dwukrotnie

„Więc to nie tylko kosztuje 300 dolarów, ale tak naprawdę będzie kosztować 600 dolarów, ponieważ nie dostała prezentu od swojej ciotki i babci. To podwójny cios”.

Seria e-maili widzianych przez news.com.au pokazuje, że pani Dorogi prosi o aktualizacje jej wniosku.

W październiku e-mail od Custom Sneaker Co. poinformował, że zakupił sneakersy od międzynarodowego sprzedawcy, a obecnie są one w drodze do magazynu i zostaną potraktowane priorytetowo i szybko wysłane, gdy tylko dotrą.

Pani Doroji goniła za zamówieniem w listopadzie, ale dowiedziała się, że paczka wciąż jest „w rękach firmy pocztowej”, a firma nie mogła podać „ETA” jej dotarcia, ponieważ mogą wystąpić opóźnienia „całkowicie poza naszą kontrolą”. kontrola.”

Kobieta z Adelajdy została zmuszona do ponownego złożenia wniosku w grudniu i powiedziano jej, że sytuacja była „koszmarem” dla firmy, ale starali się „dołożyć wszelkich starań, aby jak najszybciej otrzymać zamówienia”.

„Chcę być z tobą całkowicie przejrzysty, jesteśmy teraz absolutnie zawaleni zamówieniami, ponieważ tylko we dwoje dopasowujemy buty! Wielokrotnie próbowaliśmy znaleźć kogoś, kto może nam pomóc, ale nie możemy ufać nikomu innemu z taką samą jakością rzemiosła jak my” – mówi.

Ponadto doświadczyliśmy niedoboru zapasów, ponieważ sprzedawcy detaliczni mieli ograniczone pary. Za każdym razem, gdy zamawiamy duże ilości, w zasadzie sprzedajemy rozmiary, nasze zamówienia (sic) są również anulowane przez sprzedawców detalicznych, ponieważ są to „wyprzedane ilości” lub ponieważ nie wolno nam kupować tak wielu na raz, ponieważ jest to uważane za „odsprzedaż”.

„Niektórzy sprzedawcy detaliczni nas wypchają, ponieważ anulują nasze zamówienia masowe i nie informują nas o tym, dopóki nie zauważymy, że pudełka nie dotarły”.

Doroji otrzymuje później kupon o wartości 50 USD dla firmy jako sposób na przeprosiny za spóźnienie.

W lutym powiedziano jej, że tenisówki zostały wysłane pocztą australijską, ale „mogły zaginąć podczas transportu”.

Custom Sneaker Co. powiedział, że wymieni i ponownie wyśle ​​kolejną parę do 24 lutego, jednak trampki jeszcze nie dotarły.

Właścicielka firmy świadczącej usługi finansowe powiedziała, że ​​może sobie pozwolić na utratę pieniędzy, ale martwi się o innych klientów, którzy „oszczędzili”, aby pochwalić się specjalnym prezentem.

Jacinta Deigan jest jedną z tych klientek, które entuzjastycznie zapłaciły 276 dolarów za parę niestandardowych butów Air Force 1 z koszykarzem Kobe Bryantem jako prezent dla swojego partnera.

Złożyła zamówienie w listopadzie i powiedziano jej, że produkcja zajmie od czterech do sześciu tygodni, chociaż firma Custom Sneaker Co. zauważyła, że ​​to tylko szacunki i „mogą ulec zmianie w zależności od wielkości zamówienia lub czynników, które mogą powodować opóźnienia” w oświadczeniu. e-mail.

READ  Rynki Azji i Pacyfiku w większości spadły wraz z rozpoczęciem drugiego dnia G20

Zauważył również, że w Australii brakowało samolotów Air Force 1, co powodowało opóźnienia w jego operacjach, w wyniku czego musiał pozyskiwać zapasy zagraniczne.

W innym e-mailu z 10 stycznia stwierdzono, że firma nie „dobrowolnie zignorowała” go i dostarczyła kolejną aktualizację.

„W twoim przypadku mamy do czynienia z opóźnieniami w dostawach AF1, ponieważ wszystkim sprzedawcom VIC/AUS brakuje zapasów Air Force 1”.

„Ponieważ nie mieliśmy Twojego rozmiaru w magazynie w momencie zakupu, musieliśmy uzyskać Twój rozmiar buta od międzynarodowego sprzedawcy i obecnie czekamy na jego przybycie”.

Jednak Lady Deign nie otrzymała butów po trzech miesiącach. Twierdziła, że ​​co tydzień wysyłała e-maile, aby dowiedzieć się, co się dzieje, ale nie miała wiadomości od firmy od stycznia.

„Nie rozumiem, ponieważ weszłam do Internetu i dosłownie możesz wejść do dowolnego sklepu obuwniczego w Australii i od razu kupić te buty” – powiedziała news.com.au.

„Zostałem zablokowany na Facebooku, więc nie mogę wysyłać wiadomości ani komentować na Facebooku. Wysłałem e-mail i nie otrzymałem odpowiedzi – wysłałem im e-maile co najmniej 10 razy.”

Pracownik wsparcia opieki hospicyjnej powiedział, że jej doświadczenie „stresowało ją tak bardzo”, że nie chciała już zamawiać – zwłaszcza, że ​​​​jej chłopak miał urodziny kilka tygodni temu.

Powiedziała: „Nie potrzebuję ich teraz i szczerze mówiąc, nie chcę, aby moje pieniądze były przekazywane osobom, które mają słabą obsługę klienta i troskę”.

„Ludzie, którzy zapewniają opiekę hospicyjną, nie pobierają tak dużo pieniędzy, więc 300 USD to dużo pieniędzy dla każdego, zwłaszcza teraz, gdy wszystko idzie w górę”.

31-latka dodała, że ​​myślała, że ​​znalazła idealny prezent dla swojego chłopaka, który kocha Kobe Bryanta i jest kolekcjonerem butów, ale w końcu powiedziała mu o niespodziance, bo nie mogła poradzić sobie ze stresem.

Dodała: „Chcę tylko odzyskać moje pieniądze, ponieważ nie byłoby to już dla niego niespodzianką, to po prostu rozczarowujące z powodu całego tego stresu przez tyle miesięcy – po prostu nie jest tego warte”.

Kobieta z Central Coast powiedziała, że ​​widziała, jak wielu innych klientów skarżyło się w mediach społecznościowych, że ich buty nigdy nie dotarły, pomimo składania zamówień z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.

Powiedziała: „Pracuję naprawdę ciężko na swoje pieniądze i nie sądzę, żeby to było w porządku”.

READ  Metricon zaprzecza, że ​​​​istnieje problem z wypłacalnością, przygotowując się do rozmów rządowych po śmierci założyciela Mario Biasina

Deegan powiedziała, że ​​złożyła skargę do NSW Fair Trading i spór ze swoim bankiem, próbując odzyskać pieniądze.

Właściciele Custom Sneaker Co., Audrey Palloby i Jeremiah D’Souza, powiedzieli, że kiedy rozpoczynali działalność, był to prosty projekt oparty na pasji, którego nie spodziewali się tak szybko uruchomić.

„Byliśmy tylko dwoma facetami, którzy kochają to, co robią i włożyli nasze serca i dusze w rozwój naszej firmy, aby sprostać wymaganiom naszych lojalnych klientów” – powiedzieli news.com.au.

„Jednak bycie tylko dwuosobowym zespołem postawiło nas przed wyjątkowym zestawem wyzwań, z którymi musieliśmy się nauczyć… Jednym z największych wyzwań, przed którymi stoimy każdego dnia, jest próba jednoczesnego nałożenia wszystkich naszych czapek roboczych.

„Od obsługi produkcji po marketing, obsługę klienta i wszystko pomiędzy, czujemy się przytłoczeni, pracujemy wielozadaniowo i znajdujemy nowe sposoby, aby nadążyć za rosnącym popytem na nasze produkty i usługi”.

Para powiedziała, że ​​​​chce „przeprosić każdego, kto doświadczył opóźnień w realizacji zamówień”.

„Rozumiemy, jak frustrujące może być oczekiwanie na produkt lub usługę i naprawdę przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogło to spowodować” – powiedzieli.

„Chcemy, aby nasi klienci wiedzieli, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby usprawnić naszą działalność i zapewnić wszystkim lepsze doświadczenia. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby realizować zamówienia tak szybko, jak to możliwe, przy zachowaniu naszych wysokich standardów jakości.”

Para dodała, że ​​pracowali „niestrudzenie” nad rozwiązaniem problemów, w tym nad dodaniem przedstawiciela klienta do firmy, aby szybciej odpowiadać na zapytania, a także rozszerzeniem zespołu dostosowywania.

Powiedzieli: „Rozumiemy, że komunikacja jest kluczem do utrzymania silnych relacji z naszymi klientami i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta, jednak te procesy wymagają czasu i cenimy cierpliwość naszych klientów, gdy pracujemy nad w dodatkowym wsparciu”.

Duet powiedział, że „w dużym stopniu polega na wsparciu naszej lojalnej społeczności” i jest „wdzięczny za tysiące miłych słów oraz recenzji zdjęć i filmów” i będzie nadal ciężko pracować, aby „przekroczyć” oczekiwania klientów.

„Chcielibyśmy podziękować wszystkim za nieustające wsparcie i zrozumienie w obliczu tych wyzwań” – napisali.

„Być może jesteśmy małym zespołem, ale nasze serca są wielkie i jesteśmy zdeterminowani, aby pokonać wszelkie przeszkody na naszej drodze do dostarczania możliwie najlepszych produktów i usług”.

Przeczytaj powiązane tematy:Melbourne