Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

IndyCar St. Petersburg: Newgarden wygrywa inaugurację sezonu

IndyCar St. Petersburg: Newgarden wygrywa inaugurację sezonu

Newgarden prowadził przez 92 okrążenia, stracił prowadzenie po powolnym pierwszym przystanku, ale szybko odzyskał dominację.

Zaczął od pole position, używając twardszych opon głównych w porównaniu z bardziej miękkimi oponami kolegi z pierwszego rzędu, Felixa Rosenqvista (Meyer Shank Racing), i poprowadził drużynę do pierwszej zielonej flagi w sezonie.

Newgarden utrzymał pole position po szalonym pierwszym zakręcie Rosenqvista, podczas gdy Colton Herta (Andretti Global, startujący jako rezerwowy) wyrwał Pato O'Wardowi (Arrow McLaren, prawybory) trzecie pole po zewnętrznej stronie w zakręcie nr 1 i rzucił się na wnętrze przy zakręcie 2.

Marcus Ericsson z Andretti Global był piąty, przed Scottem McLaughlinem (Team Penske) i Rinusem VeeKayem (Ed Carpenter Racing), a Romain Grosjean (Juncos Hollinger Racing) spadł na ósme miejsce po wyjściu z pierwszego zakrętu, gdy McLaughlin wypadł z wyścigu. Od dziewiątego do szóstego, za VeeKayem w otwartym zakręcie po wewnętrznej stronie.

Christian Lundgaard, najwyżej sklasyfikowany zawodnik Rahal Letterman Lanigan Racing, doznał przebicia opony w prawy tył po kontakcie z tyłem na czwartym zakręcie i był zmuszony zjechać do boksu pod koniec pierwszego okrążenia.

Newgarden prowadził Rosenqvista o niecałą sekundę po 10 okrążeniach, a pociąg w składzie Herta, O'Ward, Ericsson i McLaughlin tracił kolejne 3 sekundy, ponieważ wyścig na 100 okrążeń został przełożony na tryb pełnego zużycia paliwa.

Newgarden miał 1,9 sekundy przewagi i zajmował 10. miejscey– Pozycjoner Marcus Armstrong, pierwszy z zawodników Chip Ganassi, rozbił się w zakręcie 10 na 26 okrążeniu, łamiąc prawy przedni zakręt, co skutkowało pierwszym pełnym ostrzeżeniem w sezonie. „Kosztowny błąd” – ubolewał.

Marcus Armstrong, Chip Ganassi Racing Honda

Fotografia: Josh Tunezja / Zdjęcia sportów motorowych

Prawie całe boisko zjechało wąską alejką St. Pete'a, a Hertha pozostawiła go na czele przed Rosenqvistem i Newgardenem, którzy z powodu O'Warda mieli trudności z wyjściem z pola karnego i spadli z prowadzenia na trzecie miejsce. Hertha była jednak zmuszona oddać prowadzenie, gdy powtórki potwierdziły, że przedni skrzydło Rosenqvista jako pierwszy dobiegł do mety.

READ  Anglia vs Australia, Edgbaston Test, dzień 4 rozmowy, Stuart Broad, Marnus Labuschagne, Cricket News

Wyścig został wznowiony na 31 okrążeniu z Lundgaardem, jedynym kierowcą, który się nie zatrzymał, przed Rosenqvistem, Hertą, Newgardenem, Ordem i McLaughlinem.

VeeKay w pierwszym zakręcie zajął dziewiątą pozycję przed Dixonem, a Newgarden (w łodzi podwodnej) wyprzedził Hertę (w pierwszym zakręcie) i zajął drugie miejsce w czwartym zakręcie. Następnie Herta straciła więcej pozycji na rzecz O'Warda i McLaughlina, gdy ten walczył o rozgrzewkę. Twardsza guma.

Lecąc na swoich zmiennikach, Newgarden zaatakował starter Rosenqvista, aby objąć prowadzenie w zakręcie 4 na 32. okrążeniu, a okrążenie później w zakręcie 1. wykonał równy ruch. O'Ward (również na ławce rezerwowych) wyprzedził Rosenqvista, który podobnie jak Herta miał problemy w prawyborach.

Sting Ray Robb (AJ Foyt Racing) spowodował drugą żółtą kartkę na pełnym torze, wychodząc z pierwszego zakrętu z dymiącą prawą przednią tarczą hamulcową.

Lundgaard wjechał pod żółtą kartkę, co dało Newgardenowi powrót na prowadzenie, przed O'Wardem, Rosenqvistem, McLaughlinem i Hertą. W tym momencie debiutant Dale Coyne Racing, Colin Brown, podczas postoju doznał spektakularnego pożaru paliwa, ale kontynuował jazdę.

Wyścig został wznowiony na 39 okrążeniu, Newgarden odjechał od Owarda, a McLaughlin gonił Rosenqvista o trzecie miejsce. Za Hertą Ericsson zajął szóste miejsce, przed VeeKayem, Willem Powerem (Penske), Scottem Dixonem (CGR) i Grosjeanem.

Romain Grosjean i Juncos Hollinger Racing Chevrolet

Romain Grosjean i Juncos Hollinger Racing Chevrolet

Fotografia: Jake Galstad / Zdjęcia sportów motorowych

W połowie meczu Newgarden prowadził o 1 sekundę nad O'Wardem, a Rosenqvist miał kolejną sekundę straty po pokonaniu wyzwania McLaughlina.

Pierwsza jazda Ericssona z Andrettiego zakończyła się, gdy jego samochód stracił moc na 52. okrążeniu, a on wpadł do alei serwisowej, tracąc pozycję w pierwszej szóstce. Dodał: „Przybył znikąd, jego energia spadła o połowę i próbowaliśmy wszystkiego, aby to naprawić, ale nie mogliśmy znaleźć przyczyny”.

Power wyprzedził VeeKaya i zajął szóste miejsce w zakręcie 10 na 60. okrążeniu, a Dixon również zdegradował VeeKaya kilka okrążeń później w pierwszym zakręcie. Następnie VeeKay zderzył się z kołami Grosjeana na czwartym zakręcie.

READ  Nancy E. Hoy 1945-2021 | Wiadomości, sport, praca

Ostatni cykl pit stopu poprowadzili Alexander Rossi z Grosjeana i Arrowa McLarena, przy czym ten ostatni zajął miejsce i zjechał do boksów na 64. okrążeniu. Newgarden zjechał z prowadzenia okrążenie później (zdecydował się przejechać prawybory do końca), a za nim O „Ward, Rosenqvist i McLaughlin (którzy przeszli na zastępców po dwóch podstawowych okresach).

Hertha jechała dłużej i przez całą rundę prowadziła, co oznacza, że ​​wyprzedziła Rosenqvista i McLaughlina.

McLaughlin wyprzedził Rosenqvista na czwartym miejscu w zakręcie 10 na 32 okrążenia przed końcem, po czym Linus Lundqvist wepchnął swój CGR w ścianę opony w zakręcie 10 po tym, jak Grosjean wprawił go w poślizg, rozpoczynając trzecią okres ostrzegawczy w wyścigu. Grosjean później wycofał się z powodu problemu ze skrzynią biegów po nałożeniu kary drogowej za spowodowanie wypadku.

Wyścig został wznowiony na 28 okrążeń przed końcem, a Herta doznała dużego poślizgu w zakręcie 3, ale zdołała tam powstrzymać McLaughlina, ale była gwiazda Supercars potrzebowała jeszcze tylko kilku zakrętów, aby wyprzedzić Hertę i wjechać w zakręt 10. stosując tę ​​samą strategię dotyczącą opon co McLaughlin, zdegradował Hertę jeszcze bardziej w pierwszym zakręcie później.

Scott McLaughlin, zespół Penske Chevrolet

Scott McLaughlin, zespół Penske Chevrolet

Fotografia: Gavin Baker / Zdjęcia sportów motorowych

McLaughlin ruszył w stronę O'Warda, ale nie był w stanie go wyprzedzić, a strategia podwójnych postojów nadal wymagała oszczędzania paliwa, aby dojechać do mety.

Newgarden miał 8 sekund przewagi nad O'Wardem i odniósł imponujące zwycięstwo.

O'Ward kazał parze Penske, McLaughlinowi i Powerowi, wypełnić swoje lusterka na końcowych etapach: Power zaczął atakować McLaughlina na pięć okrążeń przed końcem, zachęcając go do ponownego nawiązania kontaktu z O'Wardem.

Ale pozycje audytora pozostały takie same, ponieważ Chevrolet został zapisany jako 1-2-3-4.

Za Herthą, najlepszą kierowcą Hondy, mistrz Alex Palou ożył na końcowych etapach, po nieznanym dotąd wyścigu, ponieważ miał długi przejazd w środku pola i wyprzedził Rosenqvista, zdobywając szóste miejsce, korzystając z prowadzenia rezerwowi do samego końca. .

READ  Polska pokonuje Gerrarda w grze softballowej NE8 | Wiadomości, sport, praca