Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Influencerzy Aussie TikTok produkują kryptowalutę

Rodzina kontrowersyjnych wpływowych australijskich wpływowych TikTok znalazła się pod ostrzałem za używanie swoich platform do kierowania inwestycji kryptograficznych do milionów młodych obserwujących.

Attis Paul, jego siostra Anna, Paul I jego dziewczyna, Michaela Testa, który może pochwalić się milionami fanów w TikTok, Instagramie i OnlyFans, wszyscy pod koniec zeszłego miesiąca wykorzystali swoje historie na Instagramie, aby promować nową kryptowalutę o nazwie hushcoin.

Atis, który nie ma doświadczenia w finansach, ale w swoim biografii internetowej mówi „Kocham moją dziewczynę i krypto”, prowadzi również prywatne konto OnlyFans o nazwie CryptoBullRuns, na którym subskrybenci mogą płacić 49,99 USD miesięcznie, aby uzyskać dostęp do „każdej monety, którą można dodać do portfela, „codzienne aktualizacje monet, które poleciłeś” i „Zaproponuj regularne nowe monety”.

Publikując na Instagramie w zeszłym miesiącu promującym hushcoin, udostępnił zrzut ekranu swojego konta z numerem 48 219 dolarów.

Napisał: „Zazyskaj 38 219 dolarów z 10 000 dolarów inwestycji w trzy tygodnie”.

„Długo szukam kryptowalut, ponad 10 godzin dziennie, moja rodzina zarobiła w tym roku dużo pieniędzy. Wszyscy o to prosiliście, więc czas podzielić się tym *** ze wszystkimi – specjalna grupa Wychodzę dziś wieczorem, nie śpij na tym ”.

wcześniej w tym miesiącu, Ates opublikował historię na Instagramie Pokazuje zrzut ekranu otrzymanej wiadomości bezpośredniej, zainteresowany handlem wzmiankowany.

Wiadomość mówiła: „Bracie, wygrałem 11 000 dolarów z monet, które opublikowałem, a miałem tylko 5000 dolarów na rozpoczęcie tej całkowicie szalonej hahaha”. „Byłem sceptyczny, ponieważ nie wiedziałem, co robić, ale teraz powiedziałem o tobie wszystkim moim kolegom”.

Wyjaśniając tę ​​historię, Ates napisał: „Naprawdę pomagamy ludziom jeść tutaj.

Anna, która jest jedną z Tylko najlepiej zarabiający w krajuPromowała też nową kryptowalutę na Instagramie. „Idź tutaj teraz i kup sobie huszkiny” – napisała. „Jesteś jednym z pierwszych, którzy to odkryli. Świetny projekt, świetny zespół, niska cena, nowiu, księżyc.”

READ  Szwajcaria i Islandia są największymi płatnikami w UE i Europejskim Obszarze Gospodarczym

W towarzyszącym filmie powiedziała: „Wsiadłam do mojego doża, kiedy właśnie upadłam, kiedy to było jakieś 0,0000 centa, a nie umieściłam tego w mojej historii i bardzo mi przykro z tego powodu”, ponieważ mogłam pomóc tak wielu ludzi zarabia pieniądze, a ja nigdy więcej nie popełnię tego błędu. Zamknij się, po prostu spadł i tym razem powiem ci, bo chcę ci pomóc zarabiać pieniądze.

Dodała: „To nie jest reklama, szczerze staram się tylko pomóc. Cóż, przesuń palcem, aby to kupić”.

Tymczasem Michaela, która ma ponad 1,2 miliona obserwujących na Instagramie, napisała w swojej historii: „Każdy, kto oglądał moje historie o kryptowalutach, wie, że mówię o monecie na długo przed jej wydaniem, moi obserwatorzy wysyłają mi bezpośrednie wiadomości z podziękowaniami ja z Do torby, którą zrobiłem.”

Napisała: „Może wyglądam jak dziewczyna z dużym tyłkiem, ale mam też wielki umysł i mówię ci, że następną rzeczą jest cisza”.

Reporterzy Kate, Amy i Sophie Taeuber Z wyraźny notacja dźwiękowa, który pierwszy doniósł o krypto-szpiegostwie rodziny Paulów, zauważa, że ​​trio upierało się, że nie są związani z hushcoinem i po prostu próbują pomóc swoim zwolennikom.

Przemawiając w podcastie w zeszłym miesiącu, Kate powiedziała, że ​​reakcje zwolenników influencera były mieszane.

„Było wielu młodych, wrażliwych zwolenników, którzy pytali, jak kupić monetę, a potem pojawiło się również wiele negatywnych komentarzy” – powiedziała.

„Niektórzy zwolennicy nazwali hushcoin„Fyre Crypto Festival”. Niektórzy zwolennicy oskarżali również kryptowalutę o to, że jest to program typu „pompuj i zrzuć”.

Wielu obserwujących zastanawiało się, czy posty naruszają nowego influencera w australijskiej Komisji ds. Konkurencji i Konsumentów Wykonane w zeszłym roku, co wymaga od osób mających wpływ w mediach społecznościowych wyraźnego ujawniania wszelkich płatnych treści.

Niektórzy kwestionowali również uprawnienia influencerów do udzielania porad finansowych, a jeden pytał, czy mają australijską licencję na usługi finansowe na „prowadzenie produktu usług finansowych, takiego jak ty?”.

READ  Ceny domów w Sydney i Melbourne spadają wraz ze spadkiem popytu wśród kupujących

Na swojej stronie OnlyFans Atis twierdzi, że „wszystkie podane informacje są informacjami ogólnymi i są oparte na osobistej opinii” i „nie są poradą finansową i nie powinny być uważane za porady finansowe”.

Zastrzeżenie stwierdza, że ​​„powinno to być uważane za czystą rozrywkę”.

„Nie możemy prawnie zagwarantować żadnych zwrotów z dostarczonych informacji ani zagwarantować sukcesu dostarczanych przez nas informacji. Przed zainwestowaniem w projekt należy zawsze przeprowadzić własne badania i nie inwestować wyłącznie na podstawie dostarczonych informacji. Właściciel tej kolekcji nie jest odpowiedzialny za wszelkie straty, które mogą wyniknąć z podanych informacji”.

Podczas gdy niektórzy eksperci wyrazili obawy dotyczące rosnącego trendu młodych wpływowych osób w mediach społecznościowych, takich jak Pauls, wykorzystujących swoje platformy do promowania kryptowaluty, rząd federalny przyjmuje podejście bez użycia rąk.

W przemówieniu 20 maja Minister Usług Finansowych Jane Hume Odrzuć wezwania do wprowadzenia surowszych ograniczeń Powiedzieli, że boom wpływów finansowych w mediach społecznościowych był w dużej mierze dobrą rzeczą.

„Musimy wspierać Australijczyków, aby byli na tyle rozsądni, aby sami osądzić, czy ulokować swoje ciężko zarobione pieniądze w ryzykowne aktywa” – powiedziała na dorocznej konferencji Stowarzyszenia Maklerów Giełdowych i Doradców Finansowych.

„Influencer TikTok Nokia nie różni się zbytnio od faceta, który chce opowiedzieć ci wszystko o wspaniałej firmie, w którą właśnie zainwestował – ale o wiele głośniej”.

Hume powiedziała, że ​​nie zostało to sklasyfikowane jako doradztwo finansowe, „ale tak jak to miało miejsce odkąd taksówkarze zaczęli udzielać porad giełdowych, jest to nieunikniona część ekosystemu finansowego”.

„Niektóre informacje i opinie, które konsumenci otrzymają z forów internetowych, będą złe. Ale niektóre będą dobre. I wiele z nich lepiej zaangażuje młodsze pokolenia w inwestowanie i rynki finansowe.

„Influencerem na TikTok jest Paul Clitheroe z Generacji Z lub Scott Pape”.

READ  Wyłącznie: Polska wzywa Niemcy do przyspieszenia wyjścia Rosniefti z rafinerii w Schwedt

Skontaktowano się z Atisem Paulem w celu uzyskania komentarza.

[email protected]