Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Samoloty Qantas, które rozbiły się z powodu epidemii, zostały zaatakowane przez węże i skorpiony

Mechanicy w magazynie powietrza na pustyni w południowej Kalifornii w Stanach Zjednoczonych znaleźli zaparkowane miejsca pełne grzechotników.

Używają zaawansowanego technologicznie narzędzia do zwalczania trujących maków: kijów od mioteł.

Tysiące samolotów, których użycie zostało sparaliżowane przez kryzys podróży wywołany pandemią, przez większość ostatniego roku leżały bezczynnie w hangarach w południowo-zachodnich Stanach Zjednoczonych.

Związane z: Ekstremalne myszy hodowlane przenoszą plagę

Według The Guardian mechanicy Qantas w magazynie dwie godziny poza Los Angeles odkryli, że wiele ich statków pełzało ze skorpionami i grzechotnikami Mojave wi wokół wnęk kołowych. Raporty.

„Okolica słynie z hałaśliwych „buxerów”, którzy lubią poruszać się po ciepłych gumowych oponach (sic!) oraz w kołach i hamulcach samolotów” – powiedział w komunikacie prasowym Tim Heywood, dyrektor wykonawczy Qantas.

„Każdy samolot ma swoje własne „wiosło do kół” (przekierowany uchwyt miotły) jako część zestawu inżynieryjnego, wraz z napisanym na nim nagraniem każdego samolotu”.

Trwa sezon grzechotników na kalifornijskiej pustyni Mojave, a inżynierowie Qantas w hangarze linii lotniczych w Los Angeles dodali nową procedurę wstępnej kontroli.

Podczas gdy pandemia sparaliżowała globalne podróże, linie lotnicze na całym świecie umieściły lub odholowały tysiące samolotów na tak zwanych „cmentarzach lotniczych” na pustyniach południowej Kalifornii i Arizony.

Związane z: Główny kierunek podróży „odszedł na zawsze”

Od tego czasu wiele z tych samolotów powróciło, by przewozić pasażerów. Ale setki największych samolotów, w tym gigantyczny piętrowy Airbus A380 używany do lotów długodystansowych, pozostają bezczynnie w tych pustynnych obiektach.

Samolot jest dokładnie monitorowany nawet podczas przechowywania, a mechanicy pilnują teraz ślizgających się stworzeń.

„Pierwszą rzeczą, którą robimy, zanim otworzymy pokrywę i rozpoczniemy jakiekolwiek inspekcje naziemne, w szczególności podwozia, jest obejście samolotu i tupanie i stukanie w koła łopatką, aby wstać i odstraszyć węże. upewniając się, że ani nasi inżynierowie, ani węże nie wyrządzą krzywdy” – powiedział Heywood.

READ  Wstrząsy rynkowe wywołane strajkami na Bliskim Wschodzie zależą od jednej rzeczy

Ta historia pierwotnie ukazała się na Poczta w Nowym Jorku Jest reprodukowany tutaj za zgodą