Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klienci Woolworths dzielą się podziękowaniami przy zamówieniach online

Osobisty klient otworzył zamówienie online tylko po to, by odkryć, że klient zostawił zaadresowaną do niego zaskakującą notatkę.

Woolworths twierdzi, że jego pracownicy zostali dotknięci falą „miłych” wiadomości, które klienci pozostawili przy swoich zamówieniach online, ponieważ firma wypełnia rekordową liczbę artykułów spożywczych z dostawą do domu.

Przedłużające się zamknięcia w Wiktorii i Nowej Południowej Walii wywarły znaczną presję na supermarkety, z Woolworths Dyrektor generalny Brad Banducci ujawnił wczoraj, że 3300 pracowników jest obecnie w izolacji w związku ze wzrostem liczby nowych klientów składających zamówienia online.
Podczas składania zamówień spożywczych online dostępna jest sekcja opinii, w której kupujący mogą zdecydować, jak wypełnić swoje zamówienie lub przekazać opinię.

Niektórzy klienci korzystają z sekcji opinii, aby wyrazić wdzięczność pracownikowi, który zrealizował ich zamówienia, jednocześnie zachęcając ich do „zachowania bezpieczeństwa”.

Zdjęcia niektórych wiadomości zostały udostępnione przez Woolworthsa na LinkedIn, z jednym czytaniem: „Bądź pozytywny. Bez ludzi takich jak ty pomagających ludziom układać jedzenie na stole, mielibyśmy kłopoty! Wy jesteście naszymi bohaterami!”

„Dziękuję pracownikowi, który w tym czasie pakował nasze artykuły spożywcze. Kolejna lektura.

“Hej Personal Shopper, po prostu pamiętaj, że jesteś człowiekiem! Pamiętaj, że jesteś godny i wszyscy razem wyjdziemy z blokady.”

„Dzięki za całą twoją ciężką pracę.” napisał inny.

W podpisie do posta Woolworths powiedział zdanie „Dziękuję, możesz przejść długą drogę” i że notatki „wywoływały uśmiech” na twarzach kupujących.

„Nasi indywidualni klienci każdego dnia ciężko pracują, aby wybrać zamówienia online dla naszych klientów” – powiedzieli.

„Ich wsparcie dla naszego zespołu w sklepie i online ożywia ducha społeczności w tych trudnych czasach”.

Annette Karantoni, dyrektor ds. handlu elektronicznego w Woolworths, powiedziała news.com.au, że zaobserwowali „ogromny wzrost” zamówień online.

Firma zatrudnia ponad 25 000 personal shopperów, którzy codziennie wybierają tysiące zamówień.
„Zaobserwowaliśmy ogromny wzrost popytu na zamówienia online, a nasz zespół personal shopperów pracuje przez całą dobę, aby obsłużyć jak najwięcej klientów”, powiedział Karantoni.
„Zawsze stawiamy naszych klientów na pierwszym miejscu i niezwykle cieszy fakt, że naprawdę doceniamy ciężką pracę naszego zespołu na pierwszej linii frontu pandemii.
„To mały gest, pomagający włożyć cały dodatkowy wysiłek, a opieka jest tego warta”.

READ  Fiddleheads Cafe w Kalifornii pobiera opłatę w wysokości 5 dolarów za noszenie masek na twarz

Tysiące pracowników wełnianych w izolacji

W e-mailu do klientów w środę, Banducci powiedział, że supermarket stoi przed nowymi wyzwaniami Jeśli chodzi o zaopatrzenie półek w 2021 roku.

„W przeciwieństwie do 18 miesięcy temu, nie chodzi tu o nagły wzrost popytu klientów (znany również jako „wojny o papier toaletowy”), a bardziej ze względu na dodatkową presję wywieraną na nasze centra dystrybucyjne, w których ponad 500 członków zespołu musi się izolować. Jak powiedział: „bliskie lub nieformalne powiązania”.

„Dobrą wiadomością jest to, że ci członkowie zespołu, po negatywnym teście, zaczynają wracać do pracy”.

Ponad 3300 pracowników jest obecnie w izolacji po tym, jak władze zdrowia uznały ich za bliski lub przypadkowy kontakt.

Istnieje bezprecedensowy popyt na zakupy online, a ponad 330 000 osób wybrało zakupy w Woolworths online po raz pierwszy od lipca.

Przeczytaj powiązane tematy:Woolworths